Kapitel 16 - STYLE

48 4 1
                                    


Nialls synsvinkel

Vi gik om backstage for at finde Rosa som stod og snakkede med værtinden, de snakkede lidt frem og tilbage da vi var nået op til hende så værtinden på os med store øjne og rakte så der efter en hånd ud til os som vi trykkede, det var nemt at se hun manglede ord.

"så i er begyndt at være sammen igen, jeg troede det var medierne der havde manipoleret lidt på nogle historier og billeder" sagde hun efter lidt tid

"nej, vi er ikke blevet manipolet" sagde Harry og skubbede bildt til Zayn værtinden kiggede spørgende på os, jeg grinte lidt for mig selv da jeg kom i tanke om den gang en af Harrys ex kærester kom skrigende hen og gav ham den største lussing og fablede noget om at han havde manipoleret en anden pige til at være sammen med ham for at gøre hende jaloux.

Liam havde set os stå små grine så han tog hurtigt over

"undskyld det er internt, men ja vi er begyndt at være sammen igen og optræde men jeg tror ikke du skal regne med et nyt album, tour eller sang" sagde han stift

hun nikkede forstående og smillede til os, og vente sin opmærksomhed tilbage til Rosa som stod og smillede

"nå men det var hyggeligt og møde dig, det var en ære at have dig med og høre din nye sang" sagde hun og rakte hånd frem til Rosa

"æren er helt på min side" sagde hun tog glædeligt imod hånden med et smil

vi sagde farvel og værtinden forsvandt ned af den store lange gang, vi stod lidt og kiggede på hinanden indtil Elias kom ind

"vi bliver nød til at køre nu inden der kommer flere fans og paparazzier" sagde han

"der er sikkerhedsvagter henne ved døren som vil føre jer ud i bilen jeg går nu ud til den første bil som skal have Rosa, Harry og Zayn med og i andre skal køre med Paul"

fortsatte han

"vores Paul" spurgte Harry

"nej, min paul" sagde Rosa og fulgte med Zayn og Elias "haha" sagde Harry og traskede efter dem.

"ses smukke" råbte jeg ned ad gangen

hun vendte sig om og gav mig et luft kys og blinkede til mig.

Rosas synsvinkel

Vi fulgte med Eilas ud til glas døren, da jeg kom til syne kunne jeg høre fans skrige paparazzierenes blitz kom til syne og blinde mig for en kort stund Elias åbnede døren og sikkerhedsvagterne begyndte at masse os ud Elias gik først ud og vinkede mig ud til ham jeg gik ud, Harry og Zayn fulgte efter.

"Rosa, Rosa her overe" blev der sagt gentange jeg prøvede at kigge der hvor der blev sagt men der var simpelthen for mange.

"hvor er Niall"

"har du været fuld alle de gange du har optrådt"

"laver du en Amy winehouse?"

jeg kiggede rundt for at finde personen der havde stilet det spørgsmål jeg fik øje på en lidt overvægtig mand i en hvid polo og cowboy bukser, jeg trådte ud af mit 'beskyttelseskammer' og satte kurs mod ham jeg stillede mig foran ham og tog den lille mircofon ud af hans hånd.

"nej jeg er ikke fuld vær gang jeg optræder, er du fuld vær gang du interviewer for de spørgsmål kunne en 5 årig have skrevet" sagde jeg blødt ind i stemmen

jeg lod ham stå med munden åben og gik så videre hen mod bilen og satte mig ind jeg tog et sidste kig og han stod præcis som der jeg forlod ham jeg vinkede og skrigene blev højere, jeg lukkede døren og så kørte vi afsted jeg nåede lige at se Niall, Louis og Liam komme ud igen vi drejede om hjørnet, jeg satte mig til rette og smillede lidt for mig selv over mit svar.

Reunion - one directionWhere stories live. Discover now