Kapitel 4 - LITTLE THINGS

55 2 0
                                    


Rosas synsvinkel

Jeg vågnede op med et sæt og kiggede rundt og så at Harry, Louis, Liam og Zayn lå på de tre andre sofaer Louis og Harry lå i vær sin ende af den der stod overfor mig, Niall lå i min fodende, jeg tog min mobil op og kiggede på klokken den var præcis 9:00.

Jeg gik ind på Twitter scrollede lidt op og ned indtil noget interessant fangede min opmærksomhed, det var the Mirror der havde lagt et single billede af mig op og et af one direction fra min koncert i går og med overskriften 'HELE ONE DIRECTION GRUPPEN BLEV SPOTTET I GÅR TIL ROSAS KONCERT, DE SÅ MEGET RØRT UD DA HUN SANG 'WHAT A FEELING. DE BLEV IKKE SET FORLADE STEDET ER DE DER STADIGVÆK?'

Opslaget var skrevet en halv time efter min koncert var slut, hvordan helvede kan de være så hurtige, det var helt sindssygt der var jo ikke engang gået et døgn.

"godmorgen" sagde en hæs stemme jeg spjættede forskrækket og kiggede op fra min telefon og et sæt blå øjne mødte mine med et smil

"godmorgen Niall, sovet godt?" spurgte jeg med et smil

"ja hvad med dig" svarede han

"jeg har sovet fint"

"du har virkelig kolde fødder" grinte han

jeg tog forsigtig mine fødder væk fra ydersiden af hans lår

"du behøver ikke at tage dem væk" sagde han med et smil og tog mine fødder op på sine lår igen.

Jeg smilede til ham og vidste ham det opslag der var blevet skrevet om os, han rullede smilene med øjne, jeg kiggede undrende på ham

"de prøver at få dig ned med nakken ved at sige 'du har nakket vores sange, og prøver at gøres os sure på dig fordi du ikke har vores tilladelse" sagde han

"men i er ikke sure på mig vel " sagde jeg nervøst

han rystede smilene på hovedet, og begyndte at nusse min fødder, vi sad lidt og stilheden tog over os men den var på ingen måder akavet.

Nialls synsvinkel

Rosa og jeg sad i sofaen og snakkede om alt mellem himmel og jord, hun var en virkelig sjov, intelligent og ikke mindst meget smuk pige, jeg fik hende til at grine lidt for højt, vi kiggede forskrækket op og hen på de andre som stadig lå og sov.

Jeg var faktisk glad for hun var begyndt at synge vores sange, måske kan det føre os sammen igen for jeg savnede virkelig one direction.

"Niall?" sagde hun stille og rev mig ud af min trance

"ja" svarede jeg lige så stille

"skal vi ikke finde noget mad, jeg er altså mega sulten" sagde hun med et fnis

"lige min tanke, jeg er altid sulten"

hun fnes af mig og rejste sig forsigtigt op ad sofaen, jeg fulgte efter hende ud af døren, selvom klokken var omkring 10 var der stadig helt stile, vi havde fået lov til at sove her da hun skulle holde endnu en koncert i aften.

Jeg satte min opmærksomhed tilbage på hende, hun sad på den anden side af bordet og spiste pandekager som Elias havde været så sød at gemme fra da han stod op.

Hun var virkelig smuk.

Harrys synsvinkel

Jeg vågende op, de andre drenge var også så småt begyndt at vågne, jeg kiggede lidt rundt og opdagede at Rosa og Niall var væk inden jeg nåde at sige noget kom Liam mig i forkøbet.

Reunion - one directionWhere stories live. Discover now