Liams synsvinkel
Vi sad lige nu i et fly på vej til Dublin, Niall havde overtalt os alle til at tage med til Irland, for at se Rosa selvfølgelig vi tror han er blevet lidt vild med hende, men vær gang vi konfrontere ham med får vi sætning 'nej jeg er ej, men det er hendes skyld at vi er begyndt at hænge ud sammen igen' og det må jeg give ham ret i efter vi var til hendes koncerter har vi været sammen hele tiden, jeg tror vi alle manglede det jeg har virkelig savnet dem.
"vi lander om 5 minutter" skreg Niall ind i mit ansigt
jeg grinte af ham og tyssede lidt på ham da de andre stadig sov, og jeg vidste hvordan de ville være hvis vi vækkede dem og jeg skulle i hvert fald ikke være dem der vækkede dem.
Vi steg ud af flyet og den varme luft ramte mig, selvom vi kun var i midten af maj var det ret varmt, vi havde fløjet med vores gamle privat fly som vi stadigvæk havde vis en af os skulle bruge det dem der havde brugt det mest var Harry og Niall.
Zayn havde sit eget da vi jo stadigvæk brugte vores da han gik ud af bandt.
"drenge jeg håber i godt ved at Rosa ikke er den eneste grund til at vi tog her over" sagde Niall halv trist
"vi vil gerne med hen og besøge Mura" sagde Zayn med et smil, vi nikkede os hurtigt enig for der var ingen tvivl om at det skulle vi.
Jeg gik hen og lagde en hånd på hans og så gik snakken enlig lidt videre imens vi bevægede hen mod selve lufthavnen.
"HAHAHAHAHAHAHAHAHA" Louis og Zayns grin flydte hele taxaen
"hvad griner i af" spurgte Niall
Louis rakte sin telefon om på bagsædet til
"spil videoen " sagde han med tåre ned af kinderne
vi afspillede videoen og det var en af Harrys fans der havde optaget et af hans fald under hans koncert i Spanien, Niall og jeg var døde af grin vi kiggede på Harry som var helt rød i hovedet, til videoen havde pigen skrevet 'Harry faldt for kiwi' hvilket var ret genialt.
"så sjovt var det heller ikke" vrissede Harry med et smil
"jo det er" spyttede Niall ud med et grin og tog sig til maven.
Rosas synsvinkel
Vi havde været i Dublin i noget tid, men havde ikke været ude og se noget endnu.
Jeg var ikke rigtig i humør til det, Noah og havde ikke snakket sammen siden i går han havde bare undgået mig hele dagen, Liva stressede over tøj og make up og jeg lå bare i min garderobe og kede mig.
Det var specielt på sådan nogle dage jeg hadet at være på tour selv, jeg turde engtlig heller ikke at gå ud men jeg gad heller ikke have Elias med, jeg ville bare være selv eller sammen med Niall.
Selvom jeg ikke havde kendt ham i lang tid ud over den gang jeg var fan af ham,har jeg kun kendt ham personligt præcis i 2 dage, jeg havde stadigvæk ikke skrevet til ham og jeg kunne næsten ikke holde mig fra men jeg ville lige vente lidt endnu.
Jeg lagde mig længere ned i sofaen og hev min mobil op af min bukselomme, og trykkede på den lille hvide fugl der vidste Twitter, da jeg kom ind blev jeg bombarderet med en masse overskrifter som
'ER DER KÆRLIGHED I LUFTEN MELLERM ROSA SMIDT OG NIALL HORAN, SOM BEGGE BLEV SPOTTET FORAN WEMPELY STADION'
også endda en video af Niall der løber hen til mig, hvordan og hvornår har de taget den? Jeg scrollede længere ned og der kom flere
YOU ARE READING
Reunion - one direction
FanfictionDet er 5 år siden drenge, Louis, Harry, Niall, Liam og Zayn gik vær til sit og sluttede et af de største Boy bandets i verden og startede vær især deres egen karriere. De høre at en af de mest førende kvindelige stjerner i musikbranchen er begyndt...