Rosas synsvinkel
Jeg var på en måde tom inden i som om jeg manglede noget men jeg havde alt hvad jeg brug for, jeg lå lige på en sofa i på den bedste drengs arme selvom jeg lige havde vist min værste side var han her stadig han blev og det samme med drenge de kunne have taget det første fly hjem med det gjorde de ikke.
De havde været lidt overbeskyttende og tilbage holdene jeg blev lidt ked af det over at de følte de ikke kunne være sig selv, for det kunne de skam godt. Jeg havde ikke haft et angstanfald siden i går de havde fortalt at der ville være politi i Tyskland og min mor vidste det, så det gjorde mig lidt tryggene at der ville være nogen der forhindrede ham i at komme ind i det samme land som mig og hvis han blev fanget ville han komme i fængsel og min mor ville være vidne da jeg ikke selv ville kunne være der.
"mus?" jeg kiggede op på Niall og han havde et stille lille på læberene
"jeg ville bare se om du var der" sagde han og grinede let
"ja jeg er her skam stadig " sagde jeg grinede efterfuldt af Louis dejlige latter
"hør drenge, i skal ikke være bange for han kommer tilbage, han er allerede blevet låst inde, nu er det kun min angst vi skal kæmpe eller jeg" rettede jeg mig selv og kiggede rundt de sad vær i sær med et lille smil
"vi" sagde Niall
"låst inde, hvordan" spurgte Zayn undrende
"det lød lidt sindssygt, men min psykolog lærte mig at ligge ham på is så det er mig der styre ham og ikke omvendt men han kommer nogen gange tilbage når jeg selv mærker tilbage fald, det er 2 år siden han sidst var her" sagde jeg
de sad alle med åbenmund
"respekt Rosa" sagde Zayn og rejste sig op for at kramme mig, jeg strakte mine arme og han løfte mig op i en kæmpe krammer, og jeg mener løftede så jeg ikke kunne nå jorden og så snurrede han mig, et kæmpe grin forlod min læber og der kom flere og flere.
"Hey sæt mig ned" grinede jeg
han gjorde som jeg sagde og satte sig overfor mig igen
"vi har fire timer, vi skal slå ihjel " sagde Liam
"ja hvad skal vi lave" fortsatte Louis
"Altså Liva kommer om lidt og skal farve mine udgroninger, og så skal det klippes" sagde jeg og tog fat i mit lange tykke garn med naturlige krøller
"NEEEEEEEJ, du skal ikke klippes dit hår er så flot" skreg Zayn og jeg mener Skreg så han går virkelig op i hår jeg troede bare det var en joke.
"hvor meget skal du have klippet af" spurgte Niall
"det ved jeg ikke, men er ved at være træt af alt mit hår" sagde jeg
"jeg syntes det er fantastisk" svarede han
jeg kyssede ham som tak og vi trak os stille og kiggede hinanden ind i øjne, vi blev afbrudt da bussen standsede og Liva kom ind.
"er der lige nogen der kan hjælpe" lød det forpustet nede forenden af trappen, Zayn sprang op og styrtede hen til døren og tog den store kuffert fra hende.
"nogen der er klar på at få farvet hår" råbte hun glad
jeg nikkede med et smil og rejste mig og gik med ind i vores andet rum, jeg satte mig på en stol og hun begyndte at klippe mig og blande farve osv.
Nialls synsvinkel
Mig og drenge sad lige nu og øvede os på de sange vi skulle spille i aften, jeg glæde mig meget da det var vores første rigtige koncert efter vores break, vi sad og spillede happliy og vi kunne høre høje grin inde fra rummet jeg kiggede rundt og så de andre havde et lige så stort smil på læben som jeg havde, for jeg var skam glad, jeg var glad for bare at høre et lille grin fra hende for jeg ved godt det ikke er nemt at være verdensberømt og så oveni købet blive forfulgt af sin voldlige eks kæreste.
YOU ARE READING
Reunion - one direction
FanfictionDet er 5 år siden drenge, Louis, Harry, Niall, Liam og Zayn gik vær til sit og sluttede et af de største Boy bandets i verden og startede vær især deres egen karriere. De høre at en af de mest førende kvindelige stjerner i musikbranchen er begyndt...