Nialls synsvinkel
Min telefon ringede og jeg hoppede op af sengen og gik over i vindueskammen hvor min mobil lå, Zayn skruede ned for fjernsynet og vendte deres opmærksomhed til mig.
"hej det Niall" sagde jeg ind i røret
"hej det er Anne din mors læge, du burde nok komme her ned hurtigt jeg tror tiden er inde til at sige farvel" sagde hun bedrøvet
jeg stivede ved de sidste ord jeg nikkede for mig selv og hviskede 'jeg kommer med det samme' jeg kunne mærke en tåre løbe ned af min kind.
"Niall er du okay?" jeg vendte mig om kiggede in i Rosas øjne
" vi bliver nød til at tage på hospitalet nu!" sagde jeg og fik pulselig travlt og løb ud i gangen for at få mine sko på jeg åbnede døren og løb ned af den lange gang, efter fuldt af Rosa,Liam,Zayn,Louis og harry.
Jeg hørte Louis stille forklarede Rosa hvad der var sket da de nok godt kunne regne det ud og jeg selv ikke lige have fundet timing til at sige at min mor havde kræft.
Hun hviskede et eller andet men jeg ikke kunne høre det.
"Elias gør bilen klar" kom det nede bagfra, jeg kiggede om bag mig og så Rosa var i gang med at snakke mens hun løb efter os, shit hun var god til at løbe.
Vi sad langt om længe i bilen og var på vej til hospitalet, Rosa sad ved siden af mig og holdte min hånd mens hun en gang imellem gav min hånd et lille klem og gav mig et smil, jeg kyssede stille hendes pande og gav hende et smil.
"det skal nok musse, jeg er for dig" hviskede hun.
Jeg gav hendes hånd et klem som tak og endnu et kys, hun var virkelig dejlig, jeg tror jeg er fladet godt og grundigt for hende .
Elias stoppede brat op og vi 'fløj' tilbage i sæderne jeg åbnede døren og sprang ud af bilen og løb ind til disken,
"Mura Horan" sagde jeg halv forpustet
"4. Sal 4A" svarede hun og kiggede ned i sin computer igen
jeg løb hurtigt hen til elevatoren og trykkede på 4 rosa og Louis nåde lige med ind, inden døren lukkede , vi løb ud og hen ad gangen for enden så jeg min far stå med blodsprængte øjne og tåre ned ad kinderne, jeg krammede ham og vi hulkede ned i hinandens skulder.
Vi trak og fra hinanden.
"bare gå ind til hende min dreng, jeg kan ikke se hende lige nu" sagde han
jeg nikkede og skulle til at åbenene døren
"vent! Hvem er det" spurgte han og hentyde til Rosa
"jeg er Rosa, Niall øhh,flirt kæreste måske" svarede hun nervøst og rakte hånden
frem min far afslog den og trak hende ind i et ordenligt kram
"find lige ud af, inden i går ind din mor nok gerne have en god nyhed og du virker som en sød pige " sagde min far
"det er hun også" svarede jeg og smilte til Rosa, tog hendes hånd og gik ind til min mor
da jeg kom ind lå min mor helt stille i den store hospital seng, hun var blevet helt tynd og helt hvid i ansigtet, jeg satte mig ned på en stol ved siden af hende og tog stille hendes hånd hun kiggede på og smillede undskyldende.
"undskyld Niall" sagde hun
"du skal ikke undskylde for noget mor" sagde jeg og gav hendes hånd et lille klem
vi snakkede lidt og jeg fortalte hende om Rosa, Rosa og min mor var også kommet godt ind på hinanden og det var jeg utroligt glad for.
Lidt efter kom en læge ind sammen med min far og resten af drenge
"jeg er desværre nød til at slukke for hende nu" sagde han
vi nikkede og sagde farvel Greg og min far stod på vær sin side af hende og holdte hende i hånden.
De var nu jeg skulle sige farvel til min ynglings kvinde, hende der altid havde været der for mig vil pulselig ikke være der mere og jeg ville være alene og min far hvad med ham han har elsket hende siden han var 18 år de har altid været hinandens store kærlighed de var bare skabt for hinanden, hun ville være væk for altid.
'biiiiiiiiiip'
jeg kiggede rundt og de havde alle tåre i øjnene min far så værst ud jeg gætter han nok ikke havde sovet så meget.
Lægen kørte min mor ud af værelset og der var helt tomt, Liam gik over og gav min far en krammer da de nok var tættest Rosa satte sig på mig og begravede sit ansigt i min skulder og krammede mig jeg gjorde ikke noget jeg kunne ikke, jeg sad bare og kiggede ud af vinduet.
5 timer senere
Rosas synsvinkel
Niall lå i min seng på mit hotelværelse han var helt færdig efter i dag hvilket jeg godt kunne forstå, jeg steg ud af badet, tørrede mig og tog en stor trøje på og lagde over i senge ved siden af Niall som en vane lagde han sine arme rundt om mig, imens han sov, jeg havde taget fri et par dage for at støtte ham også ville drenge tage med mig på tour og hjælpe lidt og fordi jeg godt kunne bruge noget selskab.
Mura skulle begraves i morgen og det skulle vi selvfølge med til, Niall vågende med et sæt og et hulk forlod hans læber jeg knugede ham ind til mig men han skubbede mig væk hans øjne var fjerne og ligne ikke sig selv han rejste sig op i et ryk og styrtede ud af døren og smækkede den hårdt i jeg lå helt rast løs og kiggede op i loftet, jeg lod ham gå da jeg tænkte han havde brug for noget alene tid og jeg ikke ville afholde ham fra det.
Drengene var kommet ned på mit værelse efter jeg havde skrevet Niall var gået, de fortalte at Niall tit reagerede sådan når han var virkelig oprørt over ting, vi havde sadt en film på jeg fulgte ikke rigtig med jeg tænkte på Niall han havde været væk i to timer og jeg kan selv huske hvordan jeg havde det efter min fars og brors død der ville jeg heller ikke så meget og jeg lukkede mig selv inde.
Jeg blev afbrudt med mine tanker da døren smækkede ude i gangen, jeg hoppede hurtigt op af sengen og halv løb ud i gange.
"hej" sagde jeg og kiggede ned i gulvet
jeg fik ikke rigtig noget svar ud over et par arme der trak mig ind i et langt kram.
"undskyld" hviskede han ind i mit øre
" det okay musse, jeg ved hvordan du har det" sagde jeg og knugede mig længere ind til hans bryst .
vi stod bare her midt i den mørke gang og krammede det var virkelig dejligt jeg tror jeg elsker ham.
YOU ARE READING
Reunion - one direction
FanfictionDet er 5 år siden drenge, Louis, Harry, Niall, Liam og Zayn gik vær til sit og sluttede et af de største Boy bandets i verden og startede vær især deres egen karriere. De høre at en af de mest førende kvindelige stjerner i musikbranchen er begyndt...