Kapitel 11 - THEY DON'T KNOW ABOUT US

52 1 0
                                    


Rosas synsvinkel

Jeg blev vækket ved at der var en der ruskede i mig, jeg åbnede mine øjne og kiggede ind i Nialls

"vi skal afsted nu musse" sagde han med en hæs sexet stemme

jeg nikkede og rejste mig op og tog Niall hånd, han havde min taske over den ene skulder og hans over den ene, jeg nikkede som tak og vi begyndte at gå ud, da vi kom ud ramte natte kulden mig som hård lussing.

"hvad er klokken" spurgte jeg træt og kiggede rundt og lagde mærke til at de andre drenge var væk

"halv 1 " svarede han

"hvor er de andre?"

" de sidder i taxaen og venter på os" sagde han og smillede ned til mig.

Vi gik i lidt stilhed da vi begge var røv trætte og ikke kunne vendte med at komme hen på vores hotel og sove.

Jeg kiggede op på Niall hans hår strittede ud til alle sidder, hans ansigtstræk var sløve og han lignede en der kunne flade i søvn når som helst, jeg var så heldig at have ham han var definition af perfekt og jeg elskede ham så meget at det ville føles som et åbensår der blev hældt sprit i hvis han en dag forlod mig.

Uden at jeg havde bemærket det var vi kommet ind i en stor taxa.

Jeg lagde mit hoved på Niall og han lagde sin hånd på mit lår og nussede det det var den bedste følelse i hele verden.

"i love u" hviskede jeg op til ham

"i love u 2" sagde han og kyssede mit hår

jeg kunne mærke trætheden tage over og mine øjne blev tungere og tungere for hvert sekund jeg gav og faldt i søvn.

Nialls synsvinkel

Vi stoppede efter en times tid foran et stort hotel, vi begyndte at stige ud rosa sov så jeg besluttede jeg ville bære hende ind da jeg ikke ville vække hende, jeg tog hende op i mine arme og hun lagde automatisk sine arme om min hals.

"Louis? Vil du tage min og hendes taske" hviskede jeg

han nikkede med et smil og tog vores tasker, vi gik ind på hotellet og fik vores nøgler også videre ind i elevatoren, da vi kom op hjalp Louis mig med at låse op han skulle for resten også sove ved os, vi gik ind og jeg lagde forsigtigt Rosa i den store dobbelt seng.

"godnat" hviskede Louis

"godnat" hviskede jeg tilbage

han forsvandt stille ind på hans værelse og jeg så lyset blive slukket.

Jeg tog hendes tøj af og gav hende min t-shirt på.

Jeg hørte et gisp og jeg vendte mig forskrækket om og så Rosa ligge og virrede sig med store dybe vejr trækninger, jeg løb hurtigt hen til hende og så en tåre rulle ned af hendes kind.

"neeeeeeeej" skreg hun, så højt at Louis kom løbede ud

"hvad sker der" spurgte han nervøst

"marridt" svarede jeg

hun havde haft en gang før og det var den dag min mor blev begravet.

"Rosa jeg er her" sagde jeg stille hun åbnede panisk øjne og knugede sig ind til mig begyndte at hulke

"såååå musse, det er bare en drøm jeg er her og jeg forlader dig ikke det lover jeg" hviskede jeg

Louis forsvandt ind på sit værelse igen og Rosa faldt til ro igen

Reunion - one directionWhere stories live. Discover now