Kapitel 10 - OVER AGIAN

54 1 0
                                    


Noahs synsvinkel

Vi var i gang med at pakke alt ind i tour bussen, vi havde smule travlt da vi var lidt bagud mede touren i forhold til de 2 fri dage vi lige havde holdt.

Jeg bar den sidste taske ud i bussen, lidt efter kom Harry, Liam og Zayn vi gik ind i bussen og satte os ved det lille borbænke noget der var i bussen, der var lidt halv akavet fordi vi ikke rigtig havde været selv uden Rosa. Jeg kiggede ud ad vinduet og en dør blev åbnet og Rosa, Louis og Niall kom gående de fjolle rundt sammen imens de havde deres tasker over skulderen, Niall lagde armen om Rosa og smillede til hende.

Jeg ville virkelig ønske det var mig, jeg holdte så meget af hende, kunne hun ikke se det? Jeg havde altid været der for hende, Niall havde først lige mødt hende.

Selvom jeg godt ved vi ikke må have føleser for hinanden var det sku svært at lade vær, hun var der jo hele tiden og det vil hun være de næste 7 måneder.

Hvorfor havde jeg sagt ja til det her, ikke nok med jeg havde føleser for hende men jeg skulle se hende vimse rundt med en anden i den viden at hun ikke har det på samme måde og måske aldrig har haft det.

Busdøren gik op og mine tanker blev revet fra mig da et 'heeeeeeej' lød gennem hele bussen efterfuldt et grin.

Hun slyngede sig ned ved siden af mig på bænken og sendte mig et smil som jeg gengældte forsigtigt, lidt efter kom Niall hen og satte sig overfor Rosa, han begyndte langsomt at betragte hendes ansigt, sådan jeg plejede at gøre det var nemt at se han var faldet for hende men det er også svært ikke at gøre, jeg rettede mit blik på Rosa, som sad med sit blik overe på Niall, jeg følte at min tilstedeværelse ikke betød noget i det her selvskab og den tanke gjorde mig ked af, det jeg prøvede at skubbe den væk men den kom lige hurtigt tilbage igen, efter one direction var kommet var det som hun var ligeglad med mig.

Det skulle have været vores tur, 7 måneder med musik og os to.

Nialls synsvinkel

Elias kom ind i bussen og afbrød vores smalltalk

" one direction og Rosa sover i den her bus og Noah du skal med ind i den anden da du teknisk set høre med til arbejdes holdt sry" sagde han

det gjorde mig måske en lille smule lettet, ikke fordi jeg ikke kunne lide Noah for han var flink men han sendte mig tit nogle blikke som j gjorde mig ret utryg, jup selveste Niall Horan bliver utryg ved at en eller anden 17 årig dreng sender ham blikke.

Jeg kiggede hurtig på Noah hans øjne var sad fast i bordet og han rykkede dem ikke før Elias spurgte om han gik med da vi skulle til at køre, han rejste sig op og forsvandt ud af bussen.

Jeg kiggede over på Rosa og hun så overraskende lettet ud, havde hun også bemærket blikkende? Det tror jeg og hun finder det sikkert heller ikke trygende at han sidder og kigger dømmende på os hele tiden, jeg håber i hvert fald ikke det ødelægger noget mellem mig og Rosa for jeg har brug for hende i mit liv jeg holder så ufatteligt meget af hende at det gør helt ondt når jeg tænker på hende.

"hvad tænker du på Nialler" mine tanker blev afbrudt af en lille fin stemme

"dig" mumlede jeg og håbede måske lidt hun ikke hørte

hun kiggede op på mig og gav mig et blidt kys på kinden jeg kiggede hurtigt ned og pressede vores læber sammen hun begyndte hurtigt at kyssede med og vores kys blev hurtigt udviklet til snav hun satte sig op på mig og placerede sine hænder på min brystkasse, hun trak jeg langsomt og kiggede mig ind i øjne.

Reunion - one directionDonde viven las historias. Descúbrelo ahora