#1

1.4K 91 39
                                    

Ez csak egy próba, de remélem, hogy lesz aki ide kerül .

Jungkook:
Mindíg tudnod kell, hogy mi tegyél. Mindíg bízz magadban.
Mindíg harcolj.
Addig küzdj míg akad benned egy kis levegő.
Sose hagyd, hogy el veszítsd a fejed.

Mi lesz ha ezeket meg szegged vagy mi lesz ha csak az egyiket?

A Jeon család évek óta össze tartja a város északi részét míg a másik család a délit.

Gyorsan szedem a lábam a lépcsőkön közben az övem kapcsolom és húzom fejemre a pólóm, hiszen nem rég még két csaj között feküdtem.
Útközben Tae legjobb barátom csatlakozik hozzám és megyünk be az irodába, ahol már várnak. A szóba közepén egy idegen fiú ül, de csak vigyorogva nézett rám.

-Ki ez a móka Miki? - kérdeztem le ülve a helyemre.
-A neve Zico. - válaszol Suga. - Drogot árult a közeli bárokban és discoba.
Sóhajtva álltam fel és mentem az asztal elejére és dőltem az asztalnak.
-Drogot? - kérdeztem újra.
-Igen. - mondta Suga.

"Hányszor kell még nekik elmondanom, hogy ez az én körzetemben tilos. - mondtam magamban."

Nem tudtam, hogy mit tegyek így kezemmel intettem a fiúknak akik fel állítva lefogták.
Kezem ökölbe szorítottam és gyomorszájba vágtam. Zico rögtön köhögni kezdett és földre is rogyott volna ha V nem tartja meg.
A srác kiköpte a vért a szájából egyenesen a cipőmre.

-Letörlöd önként vagy töröljem le az arcoddal? - kérdeztem a srácot mire nagyobbat köpött a cipőmre mire egy mozdulattal arcon rúgtam. - Zico vagy mi a neved.. Ha mégegyszer az északi részre jössz ki nyirlak.

Intettem a fiúknak, hogy vihetik így lassan kihúzták az ajtón. Undorodva töröltem meg cipőm orrát mikor újra kinyílt az ajtóm és Suga rontott be rajta. Leült a kanapéra idegesen feldobva az asztalra a lábát. Puffogva dobálta a papírokat mire sóhajtva neki dőltem az asztalnak és rákérdeztem.

-Mi bajod Hyung? - kérdeztem.
-Az a pöcs J-Hope. - hisztizet mint egy lány. - Az agyamra megy.
-Miért? - kérdeztem tovább.
-Folyton mellém ül, de nem ez a baj. - túrt szőke hajába. - De rendesen nyomul.
-Feküdj le vele. Add oda neki a formás segged. - mondtam komoly fejjel, de belül már vihogtam mint egy fóka.
-Hülye vagy?! - nézett döbbenten. - Nem is tudom miért veled beszélem ezt.
-Csak tedd szét neki a lábad. - tettem szét a kezem.
Hírtelen mintha elgondolkodott volna a dolgon.
-Nem. - állt fel és rontott ki az ajtón.

Nevetve ültem le az asztal mögé és néztem át a papírokat. Az asztalom teli volt papírokkal. Egymás után írtam őket alá míg meg nem akadt a szemem egyen.

"A város déli részén található Park család terjeszteni akarja a terület? - kérdeztem magamban."

-Park Jimin. - olvastam a nevet.

Egyetlen kép volt róla, de a napszemüveg miatt nem láttam jól arcát, de szép szája van. Olvastam amit róla írtak, de az is egy kibaszott mondat volt.

-Mi a.. SUGA! - kiabáltam ki.
-Mi van? - jött be kávéval a kezében. - Mit kiabálsz?
-Ki ez a srác? - kérdeztem mire mellém állt.
-Park Jimin a déli rész vezére mai naptól kezdve. - mondta vállát meg rántva.
-Tudom. - csaptam le a papírt. - Ennyi van ide írva. De ez mit jelent?
-Terjeszkedni akar?! - olvasta a papírt. - Mi ez? Ezt csak így nem lehet.
-Na ez az. - dőltem hátra. - Mi a fasz baja van? Eddig jól megvoltunk erre el bassza.
-Hmm talán Hope tudja. - indult meg ki és kinyitva az ajtót ki kiabált. - HOBE.
-Igen? - karolta át Suga-t. - Mi a baj morci cica?
-Ha mégegyszer így hívsz.. - tolta el. - Levágom a kisebb Hobe-t.
-Na de mi a baj? - nézett rám nevetve J-Hope.

Közelebb jött mire elé toltam a papírt amit olvasni kezdett.

-Jimin nálad egy évvel idősebb, de ő csak most kezdte el ezt az egészet. - magyarázta. - Hmm és a határon van egy semleges bár. Na ott szokott inni.
-Te ezt honnan tudod? - kérdeztem döbbenten.
-Állitolag nagyon szexi és kibaszottul helyes. - mondta majd Suga-ra nézett.
Suga mintha ideges lett volna.
-Lehet, de nem nekem. - mondtam nyugodtan.
-Akkor még nem láttad napszemüveg nélkül. - mosolygott. - Majd fogod látni. Ha nem akar vért ontani akkor tárgyalni kell vele.
-Minek? - dőltem hátra. - Talán elmegyek a bárba és míg részeg addig aláíratom vele a papírt.
-Ahogy akarod csak nehogy meg bánd vagy Suga helyet te tedd szét a lábad ma este. - nevetett fel.

Suga most lett ideges olyan erősen csapta be az ajtót, hogy a kilincs is meglazult. J- Hope rám nézett és sóhajtva folytatta.

-Figyelj "főnök". - nézett szemembe. - Nincs kedvem több vért ontani szóval alaposan gondold át. Nekem az is megfelelő ha megfekteted vagy nem tom' csábítsd el. Csak ne legyen több kínzás vagy felesleges vérontás. Nyugalom volt eddig.
-Tudom. - néztem a képet a srácról. - Valahogyan el kell kerülni.
-Helyes srác vagy "főnök." szóval old meg. - kacsintott mire felhúztam a szemöldököm.
-Hetero vagyok, hogy kéne pasival ágyba bújni. - néztem kíváncsian rá.
-Lyuk... Lyuk csak a pasinak hátul van. - rántott vállat. - Sőt ha nem hiszed akkor nézz videót.
-Fújj kizárt. - ráztam fejem meg. - Ahh na nem.
-Semmi bajod nem lesz. - nevetett. - És hidd el nem olyan rossz sőt jobb mint nővel.
-Aham. - pislogtam rá. - Na akkor ma veled megyek abba a bárba.
-Helyes. - csapott vállon.

Nem tudom mire vállalkozók, de ezt akkor is meg kell oldani.

Ennyi lett volna remélem, hogy tetszik. 😊

R̷óm̷e̷ó és̷ R̷óm̷e̷ó Where stories live. Discover now