#11

452 38 17
                                    

Kis késés, de remélem tetszeni fog. Egy kis káromkodás is van benne szóval óvatosan

Jungkook;
Annyira kényelmes, annyira jó illata van az ágynak vagy annak amihez hozzá bújtam. Na igen az utolsó emlék kép Jimin arca, ahogy aggódik miattam amit nem is értek. Testem egyre nehezebb és valami mocorog is alattam és valami szorítja a kezem is szemem kinyitom és nézek az alattam fekvőre aki Jimin maga.
Ilyedten pattantam fel, de így a padlóra estem seggel. Mondhatom nem kicsit fájt nekem, de szemem le nem vettem arról, hogy továbbra is kezem fogja amennyire tudja még mindig.
-Ah hideg van-engedi el kezem így felkeltem és néztem tovább őt.
-Reggelt Jungkook.-mondta NamJoon vagy ki. Ja tuti NamJoon az mert úgy fest mint egy rappel aki épp elnök akar lenni.
-Ah.. Hm.. igen-mondtam dadogva.
Csak mosolygott addig míg Jimin ébredezni nem kezdett. Felém fordult mire egy aranyos arc nézett engem.
-Jó reggelt Jungkook.-mondta engem nézve, de én le se vettem róla szemem.
Ajkai vörösek arca duzzadt és szemeim fáradtak, mégis annyira aranyos.
-Ah Hmm-nyögtem ki hajamba túrva. "Na állj mióta is dadogok vagy hebegek itt?"-kérdeztem magam és ezzel erőt is vettem.-Jó reggelt mindenkinek.
Jimin felült az ágyon én meg álltam ugyan ott mint eddig.
-Azt hittem egy fáradt, beteg Jungkook fog engem itt várni rajtam reggel.-nevetet kínosan tudom, hogy kínos mert általában nem így nevet hanem aranyos és mintha angyalok nevetnének.
Na állj ezt abba kell hagynom.
-Kicsit az vagyok, hiszem este magadra húztál-mondtam össze fűzve kezem, de valahogy sejtettem nem így volt, de nem mondott semmit csak hagyta rám. -Éhes vagyok, de mennem kell haza.
Jimin felkelt és állt elém kezem fogva húzni kezdett egy irányba nem értettem miért is teszi ezt de hirtelen a konyhába kerültem és tolt le a székre. A következő pillant az lett, hogy magára kötött valami konyha kötényt vagy mit és sütni kezdett, de nem hagyhattam ezt így felkeltem a kényelmes székről és mentem oda mellé.
-Én is tudok ám sütni vagy épp főzni-mondtam magamra kötve a másikat és kezdtem el csinálni a húst.
-Nem kell én csinálom.-vette el tőlem a tojásokat, de vissza is vettem. -Add ide most!
-Nem vagy a vezérem.-mondtam feltörve azt hogy csináljak egy kis tojást is mellé, de hírtelen kapta el kezem és majdnem borult az egész serpenyő, de kezét fogva rántottam onnan el őt.
-Isten barma vagy Jimin.-mondtam, de ő kapaszkodott belém.
-Sajnálom.-engedett el és sietett fel az emeletre.

Mivel nem láttam ezután őt így fogtam és enni kezdtem a maradékot be tettem és hagytam el a hàzat. RM vitt haza csendesen,titokban, de én aggódni kezdtem.
-Jimin jól van.-mondta mire nagyott sóhajtottam mert emiatt aggódtam. Kicsit megijedt és be pánikolt kicsit mert mégis csak a mi baromságunk tette az i-re a pontot.
-Nem miatta aggódtam.-hazudtam, de nevetni kezdett. -Csak vigyél haza végre.
Csend lett nem tudtam meg, hogy jól van vagy nincs épp Jimin. Igen mondta, hogy megvan, de részleteket szeretem volna. Aggódom és zavarba vagyok mint egy csitri a gimi közepén én érzem magam szarul ez miatt. Annyira idegesítő. Basszus Jungkook a puncik érdekelnek nem a kolbász vagy a hátsó bejárat, de tuti nem nekem tolatna be hátra Jimin.
Ahogy át futót az agyamon mit is mondtam magamban kezdtem el hajam össze borzolni. RM biztosan idiótának nézett. Hirtelen parkolt le az udvarban amiért megdöbbentem, de szépen kiszálltam kicsit fájt a seb, de nem vészesen rosszabb is volt már.
-Ah és Jimin jól van csak kicsit megijedt.-csukta ezzel be az ajtót és hajtott el.
Aggódtak értem ami kellemes érzés volt legalább senki nem tervezet addig a székembe ül. A napokban nem tettem semmit ami Kurvàra zavaró tudd lenni, de még a másik banda se adott jelet nekem. Nagyon utálok csak ülni és nézni ki a fejemből így felkeltem és hagytam el egyedül az épületet nem szóltam senkinek nem is csoda, hogy valami bajba kerültem, de hogy ilyenbe. Pucs! Ez a megfelelő kifejezés és Jimin ellen.
  A falhoz bújtam és hallgatózni kezdtem.
-"Még hogy egy taknyos húszas gyerek irányítson minket.. ne viccelj nem egy gyereknek kéne a székben ülni hanem nekem."
Ez a hang annyira ismerős volt, de honnan?
-"Pontosan a mi szemükben is egy takony gyerek ül és azt hiszi uralhat minket... szánalmas."
Ah már kezdtem pedig örülni, hogy senki nem akar le rúgni a szép vörös bársonyos trónról. Szavaik durvák voltak, de arra ment a végére ki, hogy le akarnak engem és Jimin-t rúgni a Bársony trónról.
Még mit nem! Nevetséges bogarak!
Most nem volt itt az ideje ennek kicsit később a megfelelő időben a megfelelő helyen.
Végre Egy kis muri.

1hét ennyi telt el azóta a nap óta és semmi lépés már kezdtem azt hinni, hogy semmi, de tévedtem nagyot. Szóltam RM-nek szóljon a főnökének aki meg is köszönte a dolgokat.
Nem fogom elbaszni a békét egy pöcs miatt.
Testem érezte valami nincs rendben a levegő nyomot és nehéz a szívem zakatól és a fejem szét megy.
-Ez nem jó!-kiabáltam el magam mire Suga rám kapta fejèt és mozdult egyet, de össze esett -SUGA!
-Mit ordibálsz?-támaszkodott fel vállát fogva.-Nem tudnak célozni ezek fasznak nevezhető alakok.
-Suga.-toppant be Hoseok és kapta fel Suga-t aki tökön rúgta csorit előre sajnálom a gyerekeit... ja hogy Suga Nem fial?!
-Tegyél le te idióta ló fejű zsiráf baszó kecske.-káromkodott a gyerek mire Hoseok felnevetet és tette le.
-Persze édes.-mondta nevetve neki egy csábos mosollyal.
-Anyád.-fordult el Suga, majd lökte el Hoseok mire drága apám képét azon belül fejét találta el egy golyó Suga meg épp mátrixot játszik.
Ha épp nem lennénk veszélybe még nevetnék is ezen, de épp nem tetszik ez a pillanat a fejem is szét hasad és épp fuldoklik mindenki jól tudom mert Suga is köhög az ablak nem nyílik és Hoseok is nehezen pislog.
Jimin.
A szó a fejembe játszódott le, mert ha minket ma támadnak akkor őket is. Rohantam a telefonhoz, de azt hirtelen lőtték szét.
-Merre van V?-kérdeztem mire Suga egy fegyver jelet mutatót és az emeletet.-Telefon!
Suga dobta a telefont azt elkaptam és hívtam V-t aki rögtön tudta a dolgát az ablakba álltam és mosolyodtam el a telefont kihangosítottam és mutattam két fegyvert a kezemmel
-3....2...1-mondtam hangosan, majd lőttem egyet.

(Csak, hogy legyen egy szép pillanat) -Kész Mr

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

(Csak, hogy legyen egy szép pillanat)
-Kész Mr. Felvágos-mondta V én meg nevetem el magam ezen az egészen. V hirtelen köhögni kezdett és a többiek is meg én is.
Hiába tettük amit nem tudtunk mozogni már kezem az ablak párkányon landolt hiába akartam ki törni nem ment nincs erőm és tulsokat szívtunk be ebből talán egésznap ez ment ide bent.
Mínusz egy ember a sok közül nem számít.
Térdem koppant a padlón és dőltem oldalra a földre. Szemem a két eszméletlen barátomon volt közben Suga vérzet is mellé.
Hátamra dőltem és néztem a plafont egyre homályosabb minden, de az ajtó csapkodás felkeltet ebből és néztem oldalra.
-Dögölj meg!-mondtam idegesen a régi legjobb barátomnak aki egyszerűen szépen gyomor szájba rúgott ezzel elérve, hogy a reggeli helyet vért köpjek fel egyenesen a hófehér szőnyegre -Ezt utána kimosod baszod!
Újabb rúgás, de ezzel vége is sötétség és csend.

Kell nekem izgalom.

Remélem tetszett. Várom a kommenteket. 🥰🥰🥰

R̷óm̷e̷ó és̷ R̷óm̷e̷ó Where stories live. Discover now