Itt a rész tudom régen volt, de itt van.
Jungkook:
Fejem majd szét szakad, ahogy minden egyre világosabb lett körülöttem és körbe körbe barna falak vettek körbe. Nem tudtam merre vagyok, vagy épp miért vagyok itt, de az biztos, hogy valaki oldalról belém jött.
Ahogy ez tudatosult bennem pattant ki szemem és ültem volna fel, de egy ápoló vissza tolt a kanapéra.
-Hol vagyok?-kérdeztem nehezen miközben néztem körbe.
-Park rezidencia -válaszolta mire majdnem vissza ájultam, de csak néztem újra és újra körbe. -Jimin úrfi hívott minket ide. Furcsa volt ezen a részen látni magát.
-Miért nem egy kórház?-kérdeztem fel támaszkodva.
-Ha kiderül, hogy baja esett akkor harc lenne.-válaszolta és jöttem rá, hogy igaza van Jimin-nek. Kiderülne, hogy egy másik rész emberre csinálta ezt akkor kitör a harc.Nehezen felkeltem és huztam fel cipőmet,hogy eltudjak innen menni, de eléggé nehézvolt fejem miatt szédültem kicsit és fáradt is voltam. Vissza ültem majd újra próbáltam meg és össze is jött a dolog. Elindultam a kijárat felé mögöttem a nővér aki végig figyelt lesz-e bajom... jelzem az agyamra ment a csaj.
Nem tudtam hol vagyok a házban, de a nő se mondta, lehet azt hitte tudom jól merre is vagyok ezért megyek ilyen gyorsan. Hírtelen dőltem a falnak és vettem gyorsan a levegőt mire kezemhez kapott és nézte arcomat a nő.-Jól vagyok- toltam el. Ne érjen hozzám egy olyan nő akit nem is ismerek... na meg amúgy se tegye.
-Sajnálom, de Park úr azt mondta figyeljék magára.-mondta mire hírtelen melegség járta át a testem és bolintottam egyet. Ezután enyhén rá támaszkodva mentem tovább szelve a folyosókat. A lány idegesítő, de Jimin mondta neki és mivel vendég vagyok így engedelmeskednem kell neki... vagy ilyesmi.Egy ajtóhoz vezetet amin be is kopogot így az nyílt is ki egy nagy darab pasi álltal.
-Jimin-néztem a srácot az asztal mögött aki közben papírokat írogatott.Örültem így észbe kapva lettem komor."Uralkodj magadon Jungkook!"-szólt rám a belső hangom.
Fejét felemelte és nézett végig rajtam. Zavarba jöttem, hogy ilyen ruhába kell látnia nem pedig kicsipve. Egek miket is gondolok.
-Reggelt-mondta semlegesen ami zavart.
-Ne reggelez nekem!-szóltam rá idegesen pedig nem így akartam, de azt akarom figyeljen rám -Majdnem kinyirtak a részeden. Valami elmerokkant. Csak ennyi? Reggel?
-Nyugi te vérnyuszi -mondta valami pasi mögülem.-Milyen eleven vagy.
-Jézus ki ez a playboy? -kérdeztem nevetve rossz volt ránézni, ahogy maga biztosan megy az asztalhoz és dől annak.
-Ő az egyik munkatársam-mondta Jimin, de én nem ezt kérdeztem. Miért is viselkedik úgy mint egy főnök.
Idegesen néztem arcát, ahogy végig mér teljesen és állapodik meg szeme combomon majd karomon.
"Mi a faszomat striről ez engem?"-kérdeztem magamban.
Eltoltam a lányt magamtól és mentem az asztalhoz és csaptam arra rá.
Teljesen a pasi mellett álltam aki közben engem nézett.
-Kibaszottul figyelj már rám-mondtam idegesen. "Kérlek"-tettem magamban hozzá.
-Tényleg eleven vagy.-mondta a pasi mire még idegesebb lettem és kaptam ingje tetejére meg szorítva azt.
-Fogd be végre!-néztem szemébe idegesen.
-GUK!-mondta Jimin mire teljesen meg feszült testem hiszem ezt mondtam neki először mikor láttuk egymást kezem lazult és álltam hátrébb.
Hírtelen kezdtem szédülni fejem majd szét szakadt és le vert a víz is.
"Perfekt be fogok lázasodni"-mondtam magamban majd vártam a padlót közel, de nem így lett.
-Jungkook -mondta nevem valaki halkan.
Arcára néztem, majd ájultam el.Jimin:
Azóta a baleset óta ugyérzem távol kell tőle lennem mert ez feltűnő mindnekinek azoknak akik harcot akarnak és úgy tunik a rajongóknak is.
Jungkook ágya mellett ültem idegesen dobolva lábammal azt akartam keljen fel teljesen és engem nézen mosolyogva... bár eddig nem tette ezt, de latni akarom a mosolyát.
-Jimin -mondta nevem valaki így felnéztem és találkozott tekintettem Jin szemeivel-Te sírsz?
-Hmm? -érintettem meg arcomat és döbbentem meg-Nem csak aggódom a városunk miatt.
-Maradjunk ennyiben -legyintett egyet-Itt van a bátyád.Gyorsan pattantam fel és siettem el oda. Lehet eddig nem mondtam, de van egy bátyám, de apa és ő sose voltak jóban apu ki is tagadta, de ahogy meghalt ő rögtön hívott engem.
Gyorsan siettem le oda és néztem a testvéremet.Beszélgettünk és azt mondta marad egy ideig nekem segíteni. Az irodában voltunk mikor Jungkook jelent meg arcán egy sebhely volt és az ápoló segitet neki. Nem akartam figyelni rá és semleges akartam lenni, de a bátyám úgy tűnik szemet vetett rá. Megijedtem ahogy rácsapott az asztalra "Ennyire utál engem?"-kérdeztem magamban őt nézve.
Hírtelen történt minden és szédült meg testem mozdult és kaptam el testét arcomat nézte és ... és rám mosolygott.
-Jungkook kérlek -ijedten meg. Bátyám felvette kezébe és vitte a szobába ahonnan jött Jungkook le tette én pedig arrébb toltam Jungkook-tól. -Ne merj hozzá érni!
-Rendben van-mondta nevetve.
Jungkook meg se mozdult csak izzadt folyamatosan ami zavart nagyon egyedül voltam vele így fogtam felkeltem és kezdtem ki gombolni ruháját, de hirtelen kapta el kezem és rántott be maga alá idegesen nézve engem.
-Jimin?-nézte arcomat és dőlt teljesen rám. -Nagyon meleg van.
-Tudom-suttogtam mire fel ült derekamon és vette le az inget arrébb lökve.-Hozok gyógyszert úgy jobb lesz.
-Nem kell-vágta rá és kezem fogta meg majd fűzte össze ujjainkat.
Utálom, hogy ezt tette mert lázas. Telefonom elő kaptam és hívtam azt akiben bizok RM-et.
-Mi a b...-akadt el én meg lettem vörös.-Baj?
-Lázas kérlek hozz gyógyszert-válaszoltam, de ő minket nézett.
-De...-mutogatott.
-Lázas NamJoon.-mondtam idegesen. Jungkook szorította a kezem miközben ugyan úgy folyt róla a víz.-Siess.
Barátom gyorsan rohant el tőlem és tért vissza egy nagy pohár vízzel meg gyógyszerrel.
-Hogy adjam ezt neki be?-kérdeztem Nam-tól mire vállat rántott és itt hagyott egyedül a rajtam fekvővel aki úgy festet mint egy kölyök.Egy ideig néztem mire pislogni kezdett
-Jungkook ezt vedd be-mondtam hirtelen mire száját nyitotta ki velem meg szembesült két nyuszi fog így közelről annyira édes gyorsan bele tettem mire fintorogni kezdett -Idd meg
Fejét rázta meg
-Faszomat-mondtam idegesen és vettem szamba a vizet és ajkaimat ajkára téve adtam át neki amit elkezdett be nyelni így le ment a gyógyszer és dőlt vissza rám.Nem hiszem el hogy ez a vad srác ilyen aranyos és bujos betegen. Úgy egy óra múlva teste kezdett le hülni rendes fogra bár engem nem engedett el magától így ezt onnan tudom hogy Jin mérte neki. Fáradt voltam így szemem le csuktam és aludtam el én is.
"Félek ha fel kell ideges lesz, hogy itt lát engem"
Uristen, de régen volt rész. Sajnálom, de remélem tetszett nektek.
DU LIEST GERADE
R̷óm̷e̷ó és̷ R̷óm̷e̷ó
FanfictionSAJÁT!!!!! +18(LEHET)JK/PJ (káromkodás) A város kétféle van osztva észak és délre... Északon Jeon/ Délen Park tartja a rendet. Jungkook fiatalon lett észak vezére míg Jimin nem régen lett Dél vezére. Az egyik fél úgy gondolja, hogy a másik nem ér...