#12

435 37 26
                                    

Jimin;
A szobámba dekkoltam, addig míg Jungkook nem ment el. Az ajtón, ahogy kilépett figyeltem őt és még RM is engem nézett. Annyira gáznak éreztem magam nagyon, mert ember én zavarba voltam és úgy viselkedtek mintha járnék vele. Járni Jungkook-kal aki az ellenségem? Együtt főzni vele? Szánalmas voltam és vagyok is.
Néhány nap telt el én pedig edzettem és képeztem magam tovább mint azt eddig is tettem az utóbbi időben.
Számomra az lett a fontos amit ki tűztem magamnak az a kép, hogy erős legyek és ne hátráljak meg vagy veszítsek el mindent amit eddig meg tisztítottam vagy hoztam helyre. Apám az egyik legjobb harcos volt mégis meghalt és nagybátyám nem mondott arról semmit így azt hittem, hogy beteg volt, de ez a képzelet nem igaz. Apám sajnos arra a sorsra jutott amitől én is rettegek.
-Jin Hyung.-mentem le izzadtan, de túl nagy csend volt. Ilyenkor Jin főz vagy épp RM-nek mond idióta poénokat amiken én nevetek csak.- Hyung. Mi a fene van itt?
Mentem ki a kertbe, de semmi nincs ott RM sem aki ilyenkor olvas vagy edz. RM nehezen edz, de bele add minden teljesen teljes erővel. Ezért lenne ő a jó főnök.
-Hol van mindenki?-mentem fel mire a kanyarban motoszkálást hallottam, de nem ismerős hangot majd lendült egy erős kéz, de kezemmel védtem ki reflexből.-Jung.. kook?
-Ne nevetess már ennyire.-rúgott hasba.
"Nem, ő nem Jungkook."-mondtam magamban.
-A nevem nem fontos.-közölte a tényt mivel sejtettem ezt úgyse tudom meg itt ma.
-A faszomat sem érdekli a neved, kibaszott másolat!-kiabáltam el magam mire a pasi ideges lett olyan lendülettel jött nekem, hogyha nem mozdulok tuti le lök a lépcsőn.
-Ne nevez másolatnak, te törpe.!-mondta idegesen amin épp nevetem volna, hogyha nem akarna újra meg ütni mint az előbb.
Egymás után védtem ki őket a rúgást is az ütést is vagy cseleztem ki a lefogást. Mondhatnám ilyen könnyen nyertem, de a közelében sem voltam és ezt onnan tudom, hogy RM erősebb mint én sokkal, de ez biztosan legyőzte és nem egyedül van ami idegesít.
-Jiminie.-mondta valaki nevem és ezzel jöttem rá ki is az. Nem más mint a drága rokonom. Testem megfagyott és nem mozdultam ezt pedig ki tudta használni ez az alak és rúgott úgy meg, hogy rogytam össze estem fájdalmasan morogva és szomorúan néztem magam elé.
-Jiminie üdv az utópiában.-mondta én pedig emeltem meg fejem, de egy puska cső volt velem szemben. -Itt én leszek az ki rendbe tesz mindent amit te el bassztàl. Még hogy béke, ne nevetess!
-Apám ezt akarta.-mondtam, de lendült egy pofon és nem is akár mivel, magával a fegyverrel.
-Az ugyan olyan szerencsétlen mint te magad vagy Jiminie.-nevetet fel hangosan és emelte fel fejem maga felé.-Ha te azt tennéd amit én és azt akarnám szabad lennél.
-Ha azt tenném akkor itt meghalna mindenki.-mondtam egy undorító tekintettel végig szemébe nézve-Inkább ölj meg, mert soha a büdös életben nem állok melléd.

Soha nem hódolok be senkinek se most, se régen és nem is fogok na meg nem neki... talán, ha más lenne, de nem neki sem.
Hírtelen érte fejem egy erős ütés és lett sötét minden következő kép az ahogy kelni akarok és világos minden. Egyedül vagyok Jin és RM-el akik eléggé rosszul vannak.
-Jin, Nam. Rendben vagytok?-kérdeztem aggodva nehezen.
-BASZODJ MEG!-kiabálta valaki így fejem a hang felé fordítottam egy enyhén szürke hajú srácot dobtak be mögötte meg egy magas barna hajú srác aki eléggé szar állapotban volt. -Hoseok jól vagy?
Nehezen keltem fel és néztem a srácot tovább aki eléggé aggódott ekkor ugrott be a dolog. Ez a srác Suga.
-Suga hol van Jungkook?-kérdeztem mire rám kapta fejét és döbbent meg.
-Nem tudom itt nincs.-válaszolja és ülteti fel a másik fiút magára döntve fejét. -Jimin mi folyik itt?
-Nem tudom. A testvérem és egy srác van itt aki hasonlít Jungkook-ra.-válaszoltam mire olyan arcot vágott mint aki szellemet látott.
-Baszki!-pattant fel mire Hoseok feje koppant a földön az ajtót kezdte el csapkodni. Ekkor láttam meg a vállat, hogy véres. -JUNGKOOK!
-Mi a baj, Suga?-próbáltam fel kelni.
-Jungkook nem tudja, hogy van egy bátyja.-mondta válaszolva nekem.
-Hogy?-lepődtem meg.

Nem válaszolt csak próbált kijutni valahogy ebből a beton helyből.

Jungkook:
Nehéz a levegő körülöttem azt se tudom merre vagyok arccal és testel sem csak akkor mikor ébredezni kezdtem és pislogtam kicsit.
Szemem nyitottam ki, de valami elzárt helyen voltam aminek fű alja volt. Fejem fel emelve viszont két lábát láttam meg és néztem lassan fel egyre feljebb. Ez a srác nem más mint a minapi srác Jimin valamilye. Ez nem lenne baj ha épp nem úgy nézne mint valami húsra vacsora előtt.
-Jungkook.-mondta így néztem rá szememmel.-Oh szóval ébren vagy.
-Nem..basszki csak épp nyitott szemmel alszom.-ültem fel törökülésbe.
-Látom azért ilyenkor is fel van vágva a nyelved.-mondta engem figyelve közben egy mosollyal, de én is vissza mosolyogtam rá undorral.
Egy ideig nem szólaltam meg csak ő beszélt amit leszartam nem is érdekelt sőt azt se vettem volna észre ha elmegy innen. Ennyire leszarom ezt a pasit.

Hírtelen nyitotta ki a ketreccet és guggolt le elém felemelte fejem és fordította ide és oda azt nézve meg alaposan.
-Egy kölyök vagy.-mondta mintha én magam nem tudnám.
-Köszi Sherlock.-forgattam meg szemem, mire pofon vágott gondolóm nem kell mondani, hogy fejem fordult a másik irányba.
-Jól harcolsz és erős vagy, de gyerek vagy és egy gyerek nem vezethet ezt az idősebbekre kellene hagyni neked meg max a főnök mellett mint valami kurva -ahogy ezt kimondta ideges lettem és fejeltem orron a pasit annak meg rögtön vérezni kezdett orra.
Nevetve néztem ahogy jajjgatt és tapsoltam is volna ha kezem nem lenne össze kötve.
-Te taknyos -nyávogott fel kellve én meg egy mozdulattal rúgtam ki lábát és felpattanva kezdtem futni a folyosókon hátha meg lesz barátaim egy része. Egymás után fordultam mire lépteket hallottam magam mögül, de ahogy meg érintett toltam a falhoz egy fordulattal nyakát nyomva.
-Hol van Suga, V, Hobe?-kérdeztem idegesen enyhén vérrel homlokomon a pasi vére volt nem az enyém, de ezt látta is.
-Na és Park Jimin?-kérdezte bennem ebben a pillant fagyott meg a vér.
-Hol vannak?-kérdeztem idegesebben, de valaki tarkón csapott én meg kerültem a földre.
-Park Jimin jó helyen van öcsikém.-guggolt le elém valaki először azt hittem apa, de az kizárt.-Kookie a szerelem nem jó dolog.
Hajam erősen markolta meg lendülettel húzott is fel térdelő pózba.
-Nem vagyok szerelmes!-jelentettem ki idegesen.
-Apa nem mondta el, hogy ellenség az ellenség és nem való oda szerelem?-kérdezte.
-Ki a franc vagy?-kérdeztem végre rá nézve, de csak nevetet-Dejo, hogy neked ennyire vicces ez.
-Nekem kellene ott lennem ahol épp te vagy.-mondta én meg nevetem el magam.
-Hát hajrá szívesen adom át a betont.-nevetem gúnyosan rajta.

Ő is nevetet velem együtt gondolom ezekkszerint irtó vicces lehetet ez az egész helyzet vagy épp a mondat. Nem akartam tovább itt lenni így egy mozdulattal rántottam fejem el tőle bár szép hajam bánta ezt, de ez van majd újra nő az a néhány szál. Egy mozdulattal fejeltem le és keltem fel.
-A nevem Jeon Jeon-Guk apám rám bízta a város azt a részét amit irányított és nem vagyok hajlandó át adni se neked se másnak.-jelentettem ki.
-Én pedig...-kezdte, de nem túlzás, hogy valaki arcon rúgta egy bakanccsal.
-Basszodj meg! -mondta Jimin én meg sokkosan álltam ott ugyan úgy nézve őt hevesen verő szívvel. Magam sem tudom miért, de Jimin mintha valami angyal lett volna bár lehet épp a vérző fejem miatt amiből már hátamra folyt a vér.
-Rosszul vagyok. -dőltem hátra mondtam ennyit.
-SUGA!-kiabálta el magát Jimin. Suga guggolt le és nézet engem. -Vérzik a feje.
-HOSEOk!-kiabálta Suga gondolom, hogy segítsen, de nem érdekelt csak néztem Jimin-t aki basszus miattam sírt.
-Ji..min.-érintettem meg arcát.
-Fogd be!-mondta sírva én pedig nevettem el magam, majd csuktam le szemem. -Várj! Jungkook..

Nem értem miért, de ebben a pillanatban ez a sötét hely nem tetszett inkább lettem volna ott a konyhába vele. "Ah igen vajon finom lett az a kaja amit együtt csináltunk?"

Itt a vége remélem tetszett. Vajon Jungkook bátyja vissza tér? Vajon Jungkook megfogja tudni ki is ő?

R̷óm̷e̷ó és̷ R̷óm̷e̷ó Where stories live. Discover now