#3

804 74 22
                                    

A képet fent én szerkesztettem. Tudom hogy rossz, de nézzétek el nekem. Köszönöm azoknak akik biztatást adtak.

Jungkook:
Az a Jimin srác nagyon durva volt az este majd simán oltogatni kezdett.
Idegesen mentem vissza a többiekhez és mentem haza.

Egész este azon agyaltam, hogy mit is kéne vele kezdenem, de semmi ötletem nem volt... Sőt a csajokat is kiküldtem a szobából.

Reggel telefonom csörgése keltett, de nem az ébresztő hanem valaki hívott.

-Ismeretlen. - olvastam majd fel vettem. - Hallo.
-Itt V. - szólt bele.
-Mi a faszom miatt vagy ismeretlen? - kérdeztem takarva a szemem. - Na mindegy. Mi az?
-Le kéne jönnöd. Hagyd a csajokat. - hangja mintha ideges lett volna.
-Nincsenek csajok. - néztem körbe. - Megyek.

Felkeltem az ágyról és egy szál farmerben mentem le közben pólóm fordítottam ki.
Megálltam és magamra vettem a pólót, de mikor le néztem egy idegen srác ült vagy négy izom koloszus pasival. Csak álltam és figyeltem, ahogy V vele beszél, de le lépdeltem hajam igazítva.

-Ki a vendég? - kérdeztem meg állva mire V fel pattant így le tudtam ülni.
-A nevem RM. - támaszkodott kezén és végig nézett rajtam. - Ismerős vagy.
-A nevem Jeon Jungkook. - tettem lábam keresztbe mintha nem is hallottam volna. - Miért vagy itt?
-Park Jimin küldött. - dőlt hátra. - Egy levelet hoztam.
A levelet felém nyújtotta amit nem én vettem el hanem egy mellettem álló fekete öltönyös pasi.
-Még valami? - kérdeztem.
-Jimin-t valaki le fotózta.. - nézett körbe. - Ki volt az?
-Hmmm nem is tudom. - vigyorogtam. - Nem hinném, hogy mi voltunk.
-De innen volt valaki. - nyújtott egy képet.

A képen egy férfi volt egy kamerával a kezében. Nevetve dobtam le a képet és a srácra néztem. Kíváncsian nézett végig rajtam majd meg akadt szeme az én szememen. Tekintette ideges volt amit nyugodt arccal tűrtem.

-Ez itt az Északi rész itt nincs hatásköröd. - tettem állam kezemre. - És még valami ha valamit akar Jimin akkor jöjjön ő ne csicskákat küldjön.
-Jimin ma nem ért rá. - mosolygott a srác.
-Nekem mindegy, hogy ráér vagy nem. - álltam fel és indultam meg vissza fel, de meg csörrent a vendég telefonja.
-Igen.. Aham.. Át adom. - tette végül és rám nézett. - Jimin azt mondta, hogy holnap vár a határnál... Egyedül.
-Rendben. - tettem kezem zsebre.

A srác elment míg én ezután kocsiba szálltam és elindultam az egyik bárba a pénz miatt.
Mikor kiszálltam és be mentem az ott lévő vendégek rögtön ki szaladtak.

-Mr. Jeon miben segíthetek? - kérdezte a pincér.
-A pénz miatt jöttem és mint láthatod egyedül. - tettem szét kezem. - Két havival tartozik.
-Sajnálom. -vette elő a pénzt és tette elém. - Tessék ez az egész.
-Rendben. - vettem el.

Ez után még néhányat át jártam majd haza mentem piheni és már vártam a holnapot.
Reggel kicsit nehezen keltem, de rendbe szedtem magam és lementem enni. Felvettem valami elfogadható öltönyt és nyakkendőt hogy ne keljen később öltözni.

-Csinos vagy főnök. - mondta V, de morogni kezdten. Nem ezt akartam elérni, hogy csinos legyek.
-Át öltözők. - indultam meg, de megállított, hogy ne tudjak menni.
-Így jó vagy. - engedett el.
-Oké. - mentem tovább a konyhába, ahol egy smacizo Suga és Hobe fogadott. Suga inkább tűnt zavartnak mint izgatotnak a csók miatt, de Hope nem engedte el menni.
-Faszfej. - ütötte meg ököllel Suga amit én végig néztem közben almát ettem. - Még egy ilyen és kiheréllek.
-Jajj látszik, hogy tetszett. - hajolt közelebb Hobe mire Suga tökön rúgta.

Itt nevetni kezdtem már vizet ittam és épp lenyeltem a szendvicset. Suga idegesen hagyta el a konyhát míg a jajgató Hobe inkább nézte őt vigyorogva.

-Miért nem adod fel? Mind ketten pasik vagytok. - támaszkodtam a pultnak.
-Az nem számít. - mondta nehezen. - Imádni való srác és egyszer be adja szószerint a derekát.
-Idióta vagy. - nevettem rajta.
-Várod már a talit? - kérdezte hírtelen.
-Nem nagyon. - mondtam nyugodt arccal. - Csak megbeszélés.
-Láttad múltkor. - egyenesedett ki. - Ugye nem rossz?!
-Fiú létére szép az arca. - rántottam vállat, de ő csak mosolygott.

Igazat mondtam tényleg szép az arca, de csak ennyi. Később már az autóban ültem és a hely felé mentem ami egyre közelebb került hozzám.
Szemben egy autó parkolt. Amikor kiszálltam a másik autó is nyílt.
Megálltam az én részem határán míg a szemközti fiú lehajtott fejjel jött felém és állt meg.

-Park Jimin. - mondtam nevét mire felemelte fejét. Szemei érzelem mentesek voltak, de mikor meglátta arcomat ideges lett. - Mi az?
-Nem tárgyalok. - nyúlt át a határon megfogva ingem. - Véged. Nem szeretem ha átvernek. És te ezt megtetted. Jungkook neked annyi.

Kezét lecsaptam magamtól és most én fogtam meg pólóját mire elcsapta kezem. Nem adtam fel ezért próbáltam újra megfogni mire verekedni kezdtünk.
Megfogtam kezét és háta mögé csavartam így mögötte álltam nyakába szuszogtam. Feltűnt, hogy nyaka libabőrös lett, de az izzadásra fogtam és a hideg szélre amit én fújtam rá.
Hírtelen szabadította ki magát és rúgott felém. Nem kicsit hajlékony srác amin megdöbbentem, de kezemmel sikerült kivédeni a rúgás így hátrébb léptem.

-Véged. - nyomot a földre és mászott felém.

Arcomat védtem, de kezdett fáradni és mikor ezt figyeltem sikerült megütnie. Ekkor ideges lettem és fordítottam a helyzetten kezét lefogtam és figyeltem, ahogy kapkodja a levegőt.
A számból a vér az arcára cseppent, de csak néztem ahogy lélegzik gyorsan megy fel-le mellkasa.
Akaratlanul is megnyaltam ajkamat és néztem meg alaposan az alattam fekvő fiút. Szép arca van és húsos ajkai bőre enyhén barna és haja tökéltesen illik hozzá.

-Szállj le rólam! - mondta idegesen. - Gyerünk!
-Erős vagy, de nálam nem jobban. - szorítottam meg csuklóját erre össze szorította száját. - Fájt?
-Ne viccelj. Ez semmi volt. - hajolt feljebb. - Gyerünk eressz el! Folytassuk onnan ahol abba hagytuk és enyém lesz Észak.
-Csak bajt okozol. - néztem szemébe. - Míg te nem jelentél meg addig rendben ment minden.
-Szét volt esve minden. - rángatta meg kezét. - Csak segítek azon amit te elrontotál.
-Nagyon vicces vagy. - emeltem meg kezem és tettem nyakára így kicsit megemeltem fejét erre ő fájdalmasan morgott ami nekem tetszett többet akartam hallani ezt a hangot.
-Ez fáj. - vágott hasba így leszálltam róla.
Nehezen fel ült és nyakát fogta közben engem nézett.
-Most még jobban gyűlöllek. - kelt fel a földről.

Kezem zsebre tettem míg ő gyűlölettel a szemében nézett engem.
Volt valami ebben a fiúban ami ezt váltotta ki belőlem. Egyszerűen csak össze akartam törni és elérni, hogy feladja.
Fujtatva figyelt engem míg én vigyorogva néztem végig rajta és meg akadt szemem a fegyveren a derekán.
Közelebb mentem közre fogtam csípőjét, de el lökött magától mire fel tudta volna fogni mitörtént már előtte álltam fegyverrel a kezemben amit ráfogtam. Szemeiben nem látszott a félelem ami arra késztetett, hogy közelebb menjek hozzá. Teljesen oda nyomtam a pisztolyt, de nem mozdult el.

Mielőtt még bárki azt mondaná, hogy jaj megint Kookie lesz az alfa.
Közlöm, hogy Jimin is így látja magát. 😏De shhhh🤫nem én mondtam.

Remélem, hogy elfogadható lett. Hamarabb megirtam őket csak javítottam rajta.
Mit gondoltok a fiúról? Remélem, hogy nem baj, hogy rossz fiúk?

R̷óm̷e̷ó és̷ R̷óm̷e̷ó Where stories live. Discover now