Kicsit késtem.. Bocsánat. Remélem, hogy tetszik a könyvem és hogy velem vagytok még. Jimin rész lesz élvezétek. 🤗😘❤️
Jimin:
Jungkook... Jeon Jungkook egy idegesítő srác akit ettől a perctől kezdte utálok.Játszik az emberekkel és velem is. Rájöttem, hogy azt tervezte tegnap, hogy elcsábít, de engem nem könnyű rászedni.
Megfogtam a puska csövét amin megdöbbent majd homlokomnak is nyomtam. Elakarta húzni, de nem engedtem neki. Beosztottjaim felém indultak, de szabad kezemmel mutattam, hogy (ne tegyék.) A másik srác szemébe néztem majd erősen eltoltam a pisztolyt ő nem mozdult, de a pisztoly végre nem a fejemnek volt nyomva.
-Jimin. - szólt barátom igy hátra fordultam.
-Ne elintézem. - szóltam neki oda.Vissza fordulva újra a srácra néztem, de kezem zsebre dugtam.
-Elengedlek. - mondtam mire fel nevetett hangosan. - De tudnod kell, hogy nem hagyom, hogy megtartsd a részed.
-Viccelsz. - nevet tovább és elkapja állam amit tűrtem. - Szerinted egy ilyen kis semmire kellő.
Elcsaptam kezét magamtól.
-Jegyezd meg azt az arcot amit most látsz. - néztem szemébe mire fél mosolyra húzta ajkát. - Ezt fogod utoljára látni mielőtt fejbe lőlek Jeon Jungkook.
-Remek ajánlat. - mosolygott tovább és hozzám hajolt. - Alig várom azt a pillanatot Jimin.Hátat fordítottam és visszamentem a többiekhez. Rögtön beszálltam az autóba és idegesen becsaptam az ajtaját.
RM mondott valamit, de nem figyeltem csak kifelé néztem az ablakon.
Ahogy visszaértünk nem foglalkozva semmivel, senkivel mentem fel szobámba és dőltem az ágyra."Jeon Jungkook megöllek. - mondtam magamban és oldalamra fordultam."
Reggel hamar fel keltem így le mentem az edző terembe és ott edzettem. Túl korán volt így mindenki javában aludt még. Órák telhetek el míg ütöttem a boxzsakot néha bele is rúgtam, ahogy meguntam át mentem az ugrokőtelhez kicsit lazításként.
Már folyt rajtam a víz mikor RM lépett be engem nézve. Nem figyeltem rá csak guggoltam vagy fekvőztem felém kezdett sétálni így hátamra feküdtem és fel üléssel folytattam.
-Chim miért vagy ideges? - kérdeztem mellettem meg állva, de nem válaszoltam. - Enni se ettél még ki fogsz merülni teljesen. Gyere enni vagy Jin-t küldöm érted.
-Nem akarok enni. - válaszoltam fel kelve a földről.
-Gyerek korod óta veled vagyok mintha az bátyád lennék vagy talán az apád is. Ismerlek annyira hogy tudjam valami idegesít téged. - fordult felém így le ültem és kezemre támaszkodva néztem magam elé.Tényleg idegesít valami, de nem is értem, hogy az miért is idegesít ennyi. Jungkook vagy Guk vagy mi a neve idegesít engem nagyon. Az nap este helyesnek gondoltam, de utána teljesen felhuzott tetteivel aztán meg simán le nyomot bunyoban.
-Simán lenyomott az a srác. - szorítottam kezem ökölbe. - Nem hagyhatóm, hogy újra megtörténjen.
Jin jött fel értünk így sóhajtva mentem enni végül. Később be kelet mennem a városba így RM-mel az autóba ültünk és a városba mentünk az autóban végig a papírokat bújtam a club miatt mert a bevétel nem stimmelt. Biztos vagyok benne hogy a pasi sikaszt tőlem.
Épp közölni akartam ezt RM-mel mire valaki oldalról bele ment az autónkba majd pattant ki vagy négy csávó fegyverrel. RM persze, hogy be verte a fejét így ki is dőlt az emberek már rég szét szaladtak el tűnve innen. Vártam, hogy a pasi az ajtóhoz érjen tetve, hogy én is ki vagyok ütve.-Ki van ütve Park Jimin. - szólt hátra.
Na itt volt az én időm így egy erős rugassal rúgtam a pasiba aki ki is terült a földön. Az övemet akartam ki kapcsolni, de nem mozdult meg a kést meg nem értem el hiába nyújtottam ki a kezem felé.
A pasi fel kelt a földről idegesen.
-Picsába már. - mondtam halkan és próbáltam tovább nyújtózni mire kezembe akadt és próbáltam el vágni az övet. - Gyerünk már.. Szakadj már el.
BINABASA MO ANG
R̷óm̷e̷ó és̷ R̷óm̷e̷ó
FanfictionSAJÁT!!!!! +18(LEHET)JK/PJ (káromkodás) A város kétféle van osztva észak és délre... Északon Jeon/ Délen Park tartja a rendet. Jungkook fiatalon lett észak vezére míg Jimin nem régen lett Dél vezére. Az egyik fél úgy gondolja, hogy a másik nem ér...