New rész a végén felnőtt rész az olvassa ami bírja és nem fog kiakadni 🥰🥰🥰
Jungkook:
Nehéz azt mondani, hogy megmentett Jimin, de épp ez történt, de én mégis egy sötét helyen vagyok és kibaszott hideg van. Egy sötét, nedves, hideg hely ami körbe vesz. Az utolsó emlékem egy arc ami Jimin fáradt meggyötört arca mégis miattam aggódó képe.
Aggódott értem miközben engem figyelt és boldog voltam-azt hiszem-, de tény nem voltam szomorú abban a pillanatban.
Sötétség körbe vesz engem és lebegek egy helyen ami jelzem nem valami tetszetős számomra mivel olyan sötét van mint eddig egy helyen sem, ahol jártam. Egy valami járt fejemben egy fiu ki bekerült az életembe és bár nehéz bevallani mégis boldogságot hozott nekem.
-Jungkook fiam.-hallottam hangot meg ami engem szólított. Felemelve fejem néztem előre a sötét alakra.-Miért vagy itt?
-Nehéz ezt elmondani apa.-v akartam fejem meg.-De tény eléggé szar itt. Tudod mire hasonlít?
-Na igen a pincére, de ez nem neked való.-mondta közelebb sétálva.
"Jungkook.. kellje fel. Kérlek kellj fel."
-Jimin.-kaptam fejem fel és néztem a fény felé. Menni akartam nem akartam itt lenni. Apám keze épp fogott volna meg, de fordultam és futottam a fény felé.-Jimin várj megyek. Itt vagyok.Hirtelen ültem fel és néztem körbe, de Jimin ott volt és engem nézett. Ekkor éreztem valamit, mintha távol kellene tartani magamtól.
-Mi a fene ember?-toltam el.-Hagyj engem békén azt hiszed úgyan az történt és akkor happy minden. Emlékszel ellenség vagy és én neked.
-Jungkook?-nézett engem, de csak fintorogtam egyet mintha tényleg így gondolnám.
-Mivan? -néztem rá és nevettem el magam-Komolyan ezt hitted? Na ne... ez annyira gáz.
-JUNGKOOK!-szólt ràm Suga, de csak keltem fel bár majdnem el is estem ekkor fogott meg Jimin, de arébb is toltam rögtön.-Jézus ne érj hozzám. Kitudja épp melyik pasit fogtad azzal a kézzel a semleges klubba.
-JUNGKOOK!-szólt újra Suga, de nem érdekelt.
"Jungkook elég lesz ez nem helyes."-mondtam magamba, de egyszerűen nem akartam közel jutni hozzá.
-Taszító kis kurva vagy.-mondtam mire Suga oda lépett és vágott pofon.
-Fogd be végre Baszki! Megmentet legalább annyit mondj "kösz bazdmeg" de te mit teszel... Jungkook eljött az a pillanat szégyellem, hogy veled dolgozom.-mondta Suga én pedig egyetértettem vele bár nem tudja miért teszem amit épp.
-Yoongi-fogta meg JHope, de eltolta őt.
-Apád szégyellné bazd, hogy a fia vagy. Undorító vagy. Apád tudta hol a határ és nem a csíkra gondolok, hanem emberség vonalra. Te bazd kibaszottul túlzásba esel..-mondta idegesen és fordulva egyet hagyta el a helyet JHope utána ment, de rá csapta az ajtót ő újra nyitotta és ment utána.Nem szóltam semmit én se és Jimin sem. Egymás mellett álltunk ő fejét le hajtva én meg az ajtót nézve. Minden pillantott sajnálok, amit mondtam, de aggódom. Éreztem valamit, valamit ami azt súgta távol kell tartanom magamtól.
Nem szóltam semmit percekig, de hallottam, ahogy szipogni kezd jelezve sír. Kezét emelve takarta el szemeit és arcát is bár kis keze annyira nem takarta láttam ahogy sir."basszus"-mondtam magamban nézve őt.
-Miért sírsz egy vezér vagy?-kérdeztem mire idegesen emelte fejét fel.
-Nem tehetem meg? Lehet vezér vagyok, de ember is basszus.-guggolt volna le de nem engedtem neki.-Hallod engedj már el! Mit fogdosol remélik egy kurva vagyok. Ne érj hozzàm!
Fogtam és emeltem meg állàt néztem szemébe. Így is szép volt hiába sírt ajkai remegtek, ekkor fogta és húzott be nekem.
-Utállak mindennél jobban. Hagyj békén és húzz a hàzamból most... Guk!-mondta jelezve hogy ezt mondtam neki akkor a klubba. Ideges lettem és nyakát fogva meg húztam közelebb dobtam az ágyra és másztam felé néztem szemébe, de nem nagyon érdekelte fogta és erősen ököllel ütött meg.
-Mi a.. takarodj innen ki.-mutatott az ajtóra, de nem érdekelt nagyon egy pillanat alatta újra ott voltam és néztem szemébe.-Jungkook hagyj már békén.
-Csak kérek egy munkát később fizetek.-mondtam, de ahogy észbe kaptam le kurváztam Jimint ezzel döbbentetem meg. Jimin könyöke fejjen kapott és rúgott le onnan.
-Tudod te mit beszélsz egyáltalán?-kérdezett engem, de jelenleg a földön ültem felfogva mit is mondtam.-Mi a fasz van veled? Eddig semmi ilyen nem volt fejbe kapott ennyire egy kéz. Idióta vagy és idegesítő is. Nem is értem magam miért vagyok itt.. na ez az mehetek is.Rögtön mozdultam és toltam a falnak kezeit fogva le.
-Jungkook engedj el.-nézett szemembe, de én arcát és ajakait figyeltem.
Nem tudtam tovàbb tartani magam lehajoltam és csókoltam meg szenvedélyes csókba hívva amennyire bele ment bár lehet gyors tempó neki.
Ajakit falva simítottam derekára közelebb húzva, de először nem csókolt vissza később tette de azt szenvedéjjel teli ajkaival tette miközben pólóm fogta meg. Elkezdtem tolni az àgy felé mert egyszerűen akartam és nem akartam magam jelenleg vissza fogni semennyire sem én akartam és ennyi.
-Jungkook.. engedj el-kérte mert épp nyakát csókoltam simogatva oldalát is közben. Nyakát csókoltam ő meg sóhajtott nekem jelezve tetszik neki hiába az első alkalomkor azt mondta "ne". Szemeit lecsukva élvezi a felsőt markolva rajtam ezzel biztonságot keresve.
-Ju...Jungkook ott ne-kérte, de csak mosolyogva simultam neki lejjebb haladva az inget gombolva ki -mert ja ő fehér ingbe csábít- egyre jobban gomboltam és haladtam lejjebb. -Ne.. Ne!
-Csak csendbe maradj és élvezd kemény vagy és lassan itt szét szakad a nadrág rajtad.-jelentettem ki ő meg jött zavarba. Persze, hogy zavarba van én meg nem. Nem ez az első alkalom, hogy kemény lesz ha csak rám néz nem vagyok vak ember.
Hangosan nyögve jelezte tetszik neki. A nadrágot gombolva ki húztam le róla, de izmos combjait làtva nem bírtam ki és haraptam meg ekkor nyögött nagyot.
"Nagyon érzékeny."-mondtam ezt be jegyezve magamba, hogy tudjam később is.
A nadrág után a boxer került le bár én nem vetkeztem, de ő meztelen feküdt alattam és kezével fél arcát takarta szemeivel engem nézve zavartan és vörös fejjel. Ami furcsa, hogy nem ellenkezik csak zavarba van.
"Vágyott rám."-lettem boldog. Kezembe véve tagját kezdtem mozgatni kezem fel le míg hajoltam le és nyaltam végig rajta ő meg nyögött egyet ajkát takarva.
"Hallani akarom, ahogy nyög nekem hangosan"-mondtam magamba és kaptam teljesen be mozgatva fejem rajtam szívva vagy épp engedve jobban be. Hátra vetve fejét nyögött némán fel én meg szívtam jobban meg ami végre hangot csalt ki és nyögött nagyot hajamba túrva mélyen bele markolva. Elengedve felsőm simított végig hasán feljebb élvezve minden pillantott amit kap tőlem. Annyira csábító annyira szexi minden mozdulat ha így megy én meg fogom basszni itt helyben most rögtön. Lábait jobban szét tolta nekem ami meglepett és biztosan tudtam végem és nem bírom már semennyire. El hajolva nyaltam ajkaim meg gomboltam nadrágot ki ő meg emelte kezét jelezve bújjak oda végre.
"Kibaszottúl megfogod ezt bánni JK."-jegyeztem meg és vettem le a nadrágot magamról dőltem oda ahogy kérte Jimin keze rögtön körbe fontak így teljesen oda tudtam húzódni, hogy öleljen engem.
-Csak tedd be végre.-suttogta fülembe nevetve ami miatt kirázott a hideg.-Na miért vagy ilyen? Tedd be. Akarlak.
Nevetet aranyosan mégis csábított mint a drog ez a drog Jimin.. az én drogom.
Nem kellett kétszer kérnie rögtön tettem és tettem be ahogy kérte ő pedig fájdalmasan nyögött fel én meg mély hangon és kezdtem mozogni is benne.
Először fájdalmas hang volt utána szenvedély és végig nem engedett el csak nyögött alattam élvezve minden pillanatot bár sírt is kicsit talán mert először azokat mondtam neki és lehet azt hiszi tényleg annak tekintem őt.
-Jun...Jungkook elmegyek.-nyögött hangosan nekem rögtön gyorsítottam fel ő meg ment el nekem kellett még, de ahogy elmentem engedtet is el csukta szemeit le hozzám bújva. Ahogy elaludt keltem fel és öltöztem fel hagytam el a szobát.
Suga kint állt neki dőlve a falnak engem várt.
-Ne mondj semmit. Menjünk.-jelentettem ki és indultam is meg le.
-Annyit mondj nekem; meddig tervezed ezt tenni?-kérdezte, de választ nem kapott.-Jungkook!
-Csak menjünk.-mondtam de neki tolt a falnak
.-Lefeküdtél vele Jungkook.-mondta idegesen Suga.
-Suga rossz érzésem van. Valami nem jó van itt valami és nem tetszik. Nem akarom baja legyen.-fakadtam ki ő meg engedett el.-Hyung.
-Csak menjünk.-ment előre és ült a kocsiba hagytuk el a helyett."Jimin kérlek utálj"-néztem a távolodó házat szemeim lecsuktam es dőltem hátra.
(Kérdés ios14 van és nem tudok gifet menteni, hogy tudok help me) köszönöm annak aki olvasta 🥰💜
YOU ARE READING
R̷óm̷e̷ó és̷ R̷óm̷e̷ó
FanfictionSAJÁT!!!!! +18(LEHET)JK/PJ (káromkodás) A város kétféle van osztva észak és délre... Északon Jeon/ Délen Park tartja a rendet. Jungkook fiatalon lett észak vezére míg Jimin nem régen lett Dél vezére. Az egyik fél úgy gondolja, hogy a másik nem ér...