#7

528 60 24
                                    

Rémes vagyok és remélem még van aki olvassa és várja.

Jungkook :
Egyetlen percre se gondolkoztam, hogy segítsek - e Park Jimin-nek ami eléggé aggasztó számomra. Féltem, hogy meghal vagy épp baja esik akár egy kis hajszál.
Aggasztó, ugye?
Szerintem is.

Ahogy be léptem és ő ott ült nyugodtan megn nyugodtam és jöttem rá, hogy hibát tettem és talán barátként nézek rá vagy esetleg úgy mint egy közülem valóra. Azaz mint Hobe vagy Suga vagy V aggasztó ez számomra, hiszen nem így kéne lennie. Utálnom kéne őt nem pedig aggódni érte.

Azóta a nap óta nem beszéltem vele csak az orvossal aki az én saját orvosom. RM remekül gyógyul és Jimin boldogan köszönte meg az orvosnak ezt egy öleléssel.
"Inkább én kelet volna hogy kapjam. Miről is beszélek én?"

Le felé sétáltam az emeletről mire egy lány szaladt belém utána pedig V sétált. Nem tudtam mi ez, de zavart, hogy a lány sírt és engem látva jobban sírt. V kedves srác szóval a csaj hibás valamiben és ez tuti. V idegesen nézte a lányt mire annak kezét ragadtam meg magam elé rántva.
Barátom vigyorogni kezdett tettem miatt, de csak szemet forgattam és néztem a lányt.

-Mit csináltál? - kérdeztem idegesen közelebb rántva mire sírni kezdett újra. Idegesíteni kezdet így arrébb löktem V felé aki el kapta.
-Jungkook be tört és lopott. - mondta V.
"Komoly egy kis kaja miatt vagy ideges V?" - kérdeztem magamban.
-Anyukád dobozát akarta el lopni. - mondta mire kezem lendült és ütöttem meg a csajt erősen. Édes anyám doboza számomra a legdrágább dolog és az se érdekel, hogy ez lány itt előttem.
-Hogy merted a kezeddel azt be mocskolni?-kérdeztem idegesen haját fogva meg úgy húztam fel magam elé.
-Nem tudtam. Sajnálom. - mondta haj tövét fogva. Vissza löktem a földre.
-Takarodj a birtokról és a városból is. Ne lássalak itt. - mondtam hajamba turva mire a lány négy kézláb mászott át V lába között és futott ki a házból.

Anyám doboza szent és senki nem nyulhat abba. Abba tartsa anyu apám gyűrűjét és saját gyűrűit és más dolgokat. Egy ilyen semmirekellő lány ne piszkolja azt össze.
Kezembe véve fegyverem néztem ki az ajtón és egy fél mosollyal lőttem a csajt hátba majd eresztettem le fegyverem vissza sétálva. V nem értette miért is tettem, de csak bosszú volt semmi más. Már ott elérte, hogy meghaljon ma, hogy anyám dobozát nezte ki. Ha egy kis vázát visz még adok neki egy képet is a falról ami több milliárdot ér,de ezt el baszta.
Látom, ahogy épp takarítsák a gyepet a csaj miatt és hogy négy őr tartsa vissza az ebeket, hogy ne friss hús legyen a reggeli így hátat fordítva vittem a dobozt fel anyám szobájába szépen le a szekrényre tettem ahol porral körbe vett nyoma mutassa, hogy ezt el vitték innen korában. Le vettem az irányt zsebre dugott kezekkel ásítva és követem az isteni illatokat majd reggeliztem utána pedig a városban tettem egy utat. Unalmas a napom és ez zavaró nagyon.
Haza érve Suga idegesen trapolt elém, de ahogy észre vette állt meg előttem.
Köztudott, hogy Hobe és Suga kapcsolata bonyolult, hiszen Suga oda és vissza van érte és fordítva is de ez így bonyolult. Valami érthetetlen okból nem jönnek össze.

-Nem maradok itt. - mondta idegesen mire szemöldöm fel ment kábé a hajam tövét verni, hogy kérdezek vissza.
-Mi? - kérdeztem, de sóhajtott.
-Este arra keltem fel, hogy Mr. ÁllafarkamHoseok épp felettem tamaszkodik miközben veszi le a pólót és áll a farka. - mondja bár majdnem elnevettem magam.
-Mit csináltál ellene? - kérdeztem vissza tartva a nevetésem.
-Fogtam be húztam neki és tökön rúgtam majd rúgtam le az ágyról és ott hagytam. - válaszolja sóhajtva egyet. - Kookie ez így nem jó. Minden ajtót egy kulcs nyit és hiába zárom ha ez bejön és meg akar baszni alvás közben.
-Jó igazad van. - nyugodtam le kicsit nem nevetve. - Próbáltad oda rakni a széket?
-Hasztalan ki felé nyílik. - mondja fáradtan. Látszik nem aludt bár tudom fél hogy ebbe a dologba ő lesz alul azt nem akarja.
-Akkor a nap folyamán le cserélem a zárat a szobádon. - mondtam bólintva egyet és ő érezhetően nyugodt le rögtön, hogy nem őt rakják meg. Ilyenkor jövök rá, hogy miért nem lépnek előre egyet. Egyszerűen egyikse akarja, hogy seggbe rakja a másik bár Hoseok nagyon meg akarja tömni Suga-t.

Ezután el ment Suga és vitázot bent Hobe-val én pedig mentem a nappaliba papírokat nézegetni a város dolgairól és hogy mit kéne változtatni vagy újítani. Egy valami keltette fel az érdeklődésem az árva ház a határon áll így mindkét város használja ezért van béke a két város között főként béke. Nagyon nagy épület, de a hét elején lévő vihar rongálást okozott benne.
Kabátom magamra véve szálltam az autóba és mentem egyedül oda, de ott Jimin mosolygós játszó arca fogadott.

A gyerekek boldogan játszottak vele kint a hóban ő pedig úgyszintén játszott ott. Be csugtam az ajtót és mentem közelebb a házat nézve.
-Sok a kár és a gyerekek sokan vannak. - mondtam.
-Egyet értek - mondta valaki és oda nézve Jimin arca fogadott.
Engem nézett mosolyogva én meg azon gondolkodok mivel érdemeltem ezt ki, hogy ilyen édes mosolyt kapjak tőle.
-Köszönöm Jungkook. - mondta hírtelen amire nem tudtam mit is mondjak csak néztem magam elé. - Az orvost.
-Szívesen. Ennyit segítettem neked. - mondtam a házat nézve tovább. Felmérve a károkat méterről méterre.

-Ahh mondtam, hogy ez így nem nem jó. - hallottam néhány nevetést és Jimin hangját.
Hátra nézve vicces mégis édes dolog fogadott. Jimin nyakában egy lány volt míg két másik még próbált mellé fel szállni, de az túl sok volt egyszerre neki így oda mentem és vettem kezembe a két lányt.
-Ez sok lesz - mondtam mire két szempár nézet engem.
-Jungkook oppa. - mondta az egyik lány mire fintorogni kezdtem, de sóhajtva mosolyogtam vissza rá - Jimin oppa reggel óta itt van velünk.
-Az sok idő. Ezért kéne hagyni pihenni őt hercegnők. - tettem le őket mire a Jimin nyakába ülő is el szaladt velük együtt.

Az épületet néztem tovább néha a másik vezért nézve aki mellém állt. Telefonom elő véve beszéltem egy építészel, hogy estére legyenek itt, de ekkor eszembe jutott a sok gyerek, de Jimin is telefonált.

-Hmm a másik villa szabad? - kérdezte - Jin oda telepítem őket. Igen legyen kész estére. Jin tudom sok meló, de old meg. Oké. Köszi..

Csak bámultam őt, de ő is engem majd lépett elém és ugyan úgy mosolygós arccal nézett engem. Továbbra se értem mivel érdemeltem ezt ki. Fejét oldalra billentette úgy nézett engem.

Köszönöm. A múltkori segítséget Jungkook. - mondta hírtelen.
-Ciki lett volna ha egy semmire kellő öl téged meg helyettem. - mondtam amin csak nevetett.
"Egek miről beszélek? " mondtam magamban.
-Igaz. - nevetett tovább hátat fordítva nekem.
-Mit hittél, hogy bírlak? - kérdeztem mintha nem is én beszélnék. "Elég Jungkook" mondtam magamban.
-Igaz. Hiszen ellenségek vagyunk. - mondta továbbra is háttal.
-Pontosan. Legközelebb egy pisztollyal látsz, ahogy rád tartom. - mondtam tovább. "Mi a fenét beszélek" tettem hozzá magamban.
-Rendben. - ment ell bár hangja más volt mintha... Nem az nem lehet. Mintha szomorú lett volna. Néztem, ahogy távozik és mintha törölte volna a szemét vagy csak dörzsölte. Be szállt az autóba és gázra lépve távozott a helyszínről.

Egy darabig még álltam majd mentem haza. Azon gondolkodtam miért is beszéltem így vele egyszerűen nem tudom.

Köszönöm annak aki végig olvasta. Commenteket szívesen olvasok :) ❤️❤️❤️

R̷óm̷e̷ó és̷ R̷óm̷e̷ó Where stories live. Discover now