#5

677 67 21
                                    

Mazsolák tegnapra ígértem, de ma lett rész. Köszönök a türelmet. ❤️❤️❤️

Jungkook:
Reggel egyedül keltem mostanság így kelek. Valamiért nincs kedvem nőhöz azóta mióta bunyoztam Jimin-nel. Sose láttam annál szebb ajkakat nem voltam meleg és nem is leszek ezt a többiekre hagyom inkább.

Felöltözve mentem le az emeletről és a szokászos dolgok helyet egy papír került a kezembe.
Döbbenten kezdtem olvasni és néztem értetlen fejjel Tae-re.

-Park Jimin az ifjú vezér balesetet szenvedett a baleset során megserült Kim Nam-Joon a vezér jobb keze és a vezér nyaka is sérült. - olvastam fel a sorok elejét majd magamban olvastam tovább. - "a baleset okozóit holtan találták és a megbízott is."
-Jimin nem kis pályás. - mondta Tae közben kezét össze kulcsolta maga előtt. - De vajon miért nyírt ki ennyi embert.
-Nam-Joon miatt - olvastam tovább. - Megsérült mikor ütköztek és biztosra sőt ezer százalékra veszem, hogy miatta tette. Ahogy én is megteném érted vagy a többiekért.

A papírt le tettem és enni mentem volna ha épp nem Suga húzott volna be Hoseok - nak egyet idegesen. Pislogva figyeltem a jelenetet közben elvettem a kávét mire az ideges Suga felém fordult és mutatta, hogy tegyem le most. Tettem amit mondott igen én a főnök tettem amit mond egy dolgozó.

-Baszodj meg Hoseok. - fogta meg poloját, de Hoseok csak nevetett. - Mi a faszomat, hiszel ki vagy te.. Hmm?
Hoseok nem válaszolt csak nevetet mire Suga elengedte és idegesen ment fel ekkor vettem észre a seggén a liszt nyomot ami két kezett formázott.
-Ki fog nyírni ha észre veszi. - mondta Hoseok mire fejem rázva ittam egy pohár vizet.

Továbbiakban az irodában ültem és papírokat olvastam fejem fogva. Mindig is utáltam ezt az egészet az iratokat az ölest. Kicsikoromban apám kényszerített erre és lőtte fejbe a szemem láttára az egyik dolgozott azt aki engem bántott.. Megütött mert véletlen lábára ejtettem az autómat hatalmas pofont kaptam, de apám kinyirta.
Azóta sok minden történt. Apám utána edzésre fogott és még tanított lőni és verekedni is szerinte, hogy túl éljem ezt a világot előtte le kell győzni vagy magam mellé kell állítani az ellenségeimet, de ezt hogyan tegyem meg Jimin-nel makacs mint egy öszvér.

-Idegesítő - tettem le a papírt és fogtam fejem. Egy ideig így ültem, de magassarkú lépteket hallottam amik nem kicsit fajtak fejemnek pedig nem vagyok másnapos. Fel emelve fejem ismerős test fogadott. Hosszú szoknya fel vágva hogy ki látszódjon combja és testhez tapadva és szőrme. - Mit akarsz itt?
-Jungkook nem teheted ezt. - ült le asztalom tetejére ki lökve lábát nekem,de ezzel most nem hat meg.
-Dana hagyj békén - néztem szemébe amin meg lepődött hiszen a combja nem véletlen van úgy elém találva mint a hála adási pulyka. - És vidd a csirke combokat is annak akit meg hat.
-De... De Kookie. - nyávogott annyira, hogy legszívesebben ki téptem volna a torkát.
-Fogd fel azt amit üzenetem és végre tűnj el a birtokról vagy én dobatlak ki, de a szoknya alja nem fogja érni a talajt - néztem talán túl nyugodtan szemébe annyira, hogy láttam meg is ijedt tőlem.
-Jó értem. - állt fel és ment el mire az ajtóban, ahogy ki nyitotta V állt és engedte ki majd jött is be rajta.

Jol tudtam, hogy mit is akar így fel se néztem úgy szolgáltam meg.

-Ne merd többet hívni és ne is vedd fel ha keresne - írtam alá valami szart a fogászat miatt a be osztottak miatt. Hallom, ahogy ki húzza a széket és ül le bele.
-Jungkook mi van veled? - kérdezte kicsit nevetve. - Eddig őt birtad a legjobban.
-Szóval eddig is ilyen hangja volt. - néztem fel undorral az arcomon mire fel nevetett hangosan.
-Persze, de neked tetszett azt mondtad olyan mint Jieun-nak. - mondja mire arcom durvább lesz és védekezve teszi fel kezét. - Sorry Kook. Nem is hasonlít.
-Egyiket se említsd többet. Főleg egy szintre ne. - förmedtem rá nem kis haraggal.
-Oké bocsi. Rég volt tudom. - sóhajt makd dől hátra lábát keresztbe téve - Jimin?
-Gondolom pihen otthon vagy alszik. - válaszoltam mire vigyorogni kezdett így hozzá tettem. - Én azt tenném vagy nyomoznék.
-Szóval tényleg azt hiszed, hogy az az újonc kinyirta azt a sok embert. - mondta miközben hátra dőltem én is. - Kizárt.
-Hiszen a jobbkeze sérült akit a bátyjának tekint. - vágtam rá rögtön. - A helyében addig nyomoznék míg meg nem tudom ki volt és hideg vérrel ki belezném, hiszen ti sérülnétek meg.
-Édes, de kizárt - fűzte kezét össze - Soha nem sérül meg egyikünk se.
-Nem tudhatód. - vágtam újra rá.

R̷óm̷e̷ó és̷ R̷óm̷e̷ó Where stories live. Discover now