#2

813 78 11
                                    

Íme a Jimin rész. Remélem, hogy majd tetszik mindenkinek 😊köszönöm azoknak akik írtak így biztatva.

Jimin:
Fegyverem szemem elé emeltem céloztam és lőttem. A cél amit el kellett találnom az egyik bár pincére volt szerinte helyes ha ki veszi a pénzt a pénztárgépből... Hát téved. Fején egy sörös üveg volt ami a golyó miatt szét tört és a benne lévő tartalom a férfi fején folyt szét.

-Kész. - néztem Jin-re.
-Ez túlzás volt. - evett tovább. - Néha túlzásba esel kicsit.
-Ez semmi. - tettem le a fegyvert mire a pasi össze eset.
-Igaz hisz múltkor a másik pasi lefelé lógott a lábánál fogva. - tömte fejét. - Mi is volt alatta?
-Kutyák. - válaszoltam. - Bár ők jól laktak a pasiból.
-Pontosan Chim. - mondta becenevem amit csak neki és RM-nak engedek. - Túlzás.
-Igaza van a hercegnőnek. - lépet be RM. - És mi ez a rablás észak felé.
-Észak már haszna vehetetlen így elveszem attól a Jeon akár kitől. - agyaltam, hogy mi is lehetett a srác neve.
-Jungkook. - mondta RM.
-Mi? - kérdeztem vissza.
-A srác neve. - mondta Jin teli szájjal, de legalább izlik neki. - Egy évvel fiatalabb mint te, de ő már tizenöt évesen ezt csinálta.
-Huha. - mondtam gúnyosan.

Azt se tudom, hogy hogy a tökömbe nézhet ki, de nem is érdekel. A típusaim a magas izmos és vad fiúk nem az ilyen fülem-farkam behuzom pasik. Meleg vagyok, de nem tudja Jin és RM-on kívül más ezért általában a határon elhelyezkedő kis bárban szedek fel pasikat akik azt se tudják ki vagyok.
RM össze kaparta a pasit majd el is vitette haza. A papírokat bújtam megállás nélkül, de semmi nem volt.

A napom unlamas volt és Jin is itthagyott mert valami behajtási dolga volt RM ki képezte az újakat.
Múltkor érdekes dolog történt velem még pedig az hogy míg a kocsihoz mentem valaki le fotózott. A pasi aki ezt tette már rég hulla lenne, de az Északi részről volt így még vígan él.

-Unatkozom. - dőltem hátra, de hírtelen fel pattantam és kinéztem.

Gyorsan bújtam az asztal alá ekkor egy golyó törte be az ablakot. A zaj miatt egyik új srác rohant be, de rögtön a földre esett lyukas fejjel.

-Ez komoly?! - fogtam fejem. - Mekkora egy..
-Jimin. - guggolt RM az ajtóban.
-RM mi a fene ez az újonc? - kérdeztem.
-Komolyan ezzen kell most törni a csini fejed? - kérdezte.
"Igaz. - mondtam magamban."
-RM adj egy fegyvert. - nyújtottam kezem felé mire hozzám gurított egy fegyvert. - Jin?
-Lent van. - válaszolta.
-Hála az égnek. - sóhajtottam és elő vettem a telefonom. Két csőrgés után fel is vette. - Jin hallassz?
-Aham. - válaszolta. - Várj egy percet.

Hírtelen egy dörenés és csend majd Jin folytatta.

-És kész. - mondta a telefonba. - Jimin mit is akartál mondani?
-Semmi. - álltam az ablakban és Jin-t néztem aki a lövöldöző pasi felett állt.

Telefonom le tettem és Jin-nek mutattam egy "oké" jelet(👌). A pasi a múltkori kutya kaja bátya volt. Hát most újra találkoznak.
Eltakarítottuk szegény srácot RM intézte, hogy hová vitte na hát azt nem tudom.

Később kicsit elmentem kikapcsolódni a bárba velem jött a két jó madár is, de egyedül hagytak nehogy lebukjak miattuk. Ahogy egyedül lettem egyből a pulthoz mentem, ahol egyből megkaptam a szokásos söröm és körbe néztem.
A tömeg a szokásos pasik voltak, de valaki szemet szúrt nekem. Egy magas sötét hajú, izmos srác állt a falnak dőlve és egy magas srác beszélt hozzá.
Jó ideje csak figyeltem, de nem csak én. Sokkan fel figyeltek az új srácra, de hírtelen minden szem engem figyelt.

-PARK JIMIN. - lökött valaki a pultnak.
-Ismerlek? - kérdeztem ördögi vigyorral.
-Nem, de én téged igen. - fogta pólóm, de egy mozdulattal ki tekertem kezét ami recsent is, majd az asztalra löktem. - Eltörted a kezem.
-Ezt terveztem. - vigyorogtam rá mire ijedten elindult ki, de hátba rúgtam. - Így itt hagyni.. Nem vagy kedves.
-Te beteg állat. - csúszott hátrébb, de mellkasára léptem.
-Te kezdted erre én lettem a hibás. - hajoltam le. - Ez hogy történt?
-Sajnálom. - remegett engem nézve.
-Persze. - emeltem meg lábam és engedtem el, de mikor fel állt olyan erősen rúgtam meg, hogy szét tört az asztal, ahogy ráesett.

Az összes ember hátrébb húzódott, de egy valaki továbbra is figyelt. Az a srác engem figyelt mintha próbálna olvasni bennem. Kezem zsebre dugtam és elindultam ki a bárból. Csendes és sötét éjszaka a legszebb, de valahogyan mindíg célkeresztbe kerülök. Éreztem, hogy valaki követ, de tovább mentem mintha nem vettem volna észre.
Egy kis sikátorba mentem és neki húzódtam a falnak a sötétbe. Az alak befordult mire kezem ökölbe szorítottam és próbáltam megütni, de nem találtam el. Minden mozdulat elől kitért, majd a falnak lökött, de lábammal megpróbáltam megrugni, de ő a saját lábbával kivédte.
A déli rész az én területem erre a pasi itt engem követt. Vagyis még nem a déli hiszen a bár részén vagyunk.

-Ki vagy? - kérdeztem a falnak dőlve.
-Guk. - mondta mire szemöldököm felhúztam.
Közelebb lépett és a magas srác állt előttem izzadtan.
Szemem végig vezettem rajta és tetszett amit láttam.. Egy-két menetre el fogadnám.
-A bárban a pasi Park Jimin-nek hívott. - szólalt meg. - Miért?
-Attól függ. - mondtam mire kicsit kuncogott. - Mit akarsz tőlem?
-Kíváncsi vagyok. - mosolygott amivel az agyamra ment.
-Nem nem ez a nevem. - turtam hajamba. - Csak össze kevert valakivel. Guk jól mondtam? Ahh mindegy is...hagyj békén mert bajba kerülsz.
-Hidd el megtudom magam védeni. - hajolt fülemhez, de tette miatt kirázott a hideg.
-Nekem mindegy. - toltam el és tettem kezem zsebre.

Kicsit arrébb ált így ki tudtam kerülni. Azt hittem, hogy nyomulni fog, de ehelyett csak beszélgetett velem.
Kimerültem és útnak indultam, de vissza húzott magához és maga felé fordította testem.

-Mi is a neved ha nem Jimin? - kérdezte mire el csaptam kezét és megfogtam pólóját.
-Semmi közöd hozzá. - engedtem el. - Északi vagy ugye?
-Igen. - bólintott.
-Gondolhatam volna. - sóhajtottam.
-Hogy érted ezt? - kérdezte és megfogta a felsőm.
-Ez az egoista stílus. - néztem végig rajta. - Nem vagy rossz pasi, de túl nagy az egod. Hiszen néz végig magadon. Ilyen időben csak egy fehér pólót viselsz, hogy látszódjon az izmos karod és ahogy vigyorogsz mindenkire. Kérlek nem fogják szét tenni a lábukat neked.
-Te mégis végig figyeltél. - mondta és olyan arcot vágott mintha győzőt volna.
-Új vagy itt. - szedtem le kezét és igazítottam meg magam. - Csak próbáltam rájönni, hogy ki is vagy. Ne szálj el magadtól.

Hírtelen fordított hátat és hagyott itt, de mintha vigyorgott volna közben. Később haza mentem és fáradtan dőltem az ágyamba a ma estén agyalva.

Na igen Jungkook csak utána nézett Jimin-nek.
Remélem, hogy tetszett. 😚

R̷óm̷e̷ó és̷ R̷óm̷e̷ó Where stories live. Discover now