Na hoztam egy részt mert valahogyan ehhez volt ihlet. Ha olvassa valaki még drága Jikook könyvemet hagyjon nekem jelet itt.
Jimin:
Miután haza mentem az árva ház után rögtön a szobámba mentem és döltem az ágyra szemem takarva mert tiszta vörös volt a sírás miatt.
Rosszul esett Jungkook szavai amit nem értettem, de utálnom kell, hiszen barátok nem lehetünk és ő sem akarja ezt. Tiszta szívből utál engem amit már biztosra tudok és nagyon fáj.
Nem mentem le enni a nap folyamán nem volt étvágyam nem hittem volna, hogy ez ennyire meg fog viselni azt hittem, hogy túl teszem egy nap után magam ezen, de előttem van Jungkook le néző tekintette.Addig agyaltam ezen míg tudtam és döntöttem, hogy egy kiadós evés után lemegyek edzeni, hogy erős legyek ellene. Így is tettem felálltam, de majdnem össze is estem, de erőt vettem magamon és hagytam el a szobám. Jin mosolyogva fogadott és vitt az asztalhoz, hogy egyek valamit, de majdnem össze hánytam magam, de csak ettem, hogy erős legyek.
Miután ettem felkeltem és lementem edzeni boxot és felüléseket is. Sokat edzettem amennyit bírtam vagy míg nem estem össze, de sose felejtettem el Jungkook arcát, de ez a fájdalom haragá vált a szívemben és utáltam meg őt teljesen.
Tekintettem is változott csak harag volt benne semmi más és ezt Jin és RM is látta, de nem tudtam mit mondani.Az autóba szálltam és mentem el az egyik be szállítóhoz aki szállítsa az anyagot az árva ház építésére. A papírokat nézegetem egy asztalnál ülve alatta sárvolt minden azon agyaltam át kéne építeni a napokban egy két dolgot szóvá is tettem, de nem tetszett nekik és ellent mertek nekem mondani.
-Mr. Park nem fogjuk meg tenni. Fel építettük az épület azt a szárnyát és most romboljuk le. Azért mert néhány gyerek talán meghalhat? - mondta ezeket nevetve. Kezem ökölbe szorítottam és álltam fel egy félre billentet mosollyal az arcomon mire hátrébb akart lépni.
-Hogy mi? - kérdeztem vissza kezem szét téve.
-Nem fogjuk... - ismételte volna, de egy kézzel elkaptam nyakát és rántotta át az asztalon szemébe nézve teljesen gyilkos nézéssel.
-Először is hallottam te idegesítő kis hangya, de kíváncsi voltam, hogy most vagy később tapossalak a földbe mint egy undorító rovart aki épp az agyamra megy. - mondtam fintorral az arcomon mire nyelni akart - Talán vissza szívod ezeket a szavakat és teszed amit mondok vagy én magam festem le azt a falat amit basszol szét szedni vörösre veled.
-Sajnálom. - mondta mire az asztalra dobtam és hajoltam fölé ugyan úgy vigyorogva.
-Holnapra legyen rendesen össze téve ez vagy veled erősítem meg a falakat. - mondtam elhajolva tőle hajamba turva fordultam meg, de ott állt Jungkook. Arcomrol le fagyott a bátorság ő pedig a pasit nézte a szét tört asztalon aki remegve próbált fel állni."Erős vagy Jimin." - biztattam magam így zsebre dugva kezem mentem el mellette, de kezem után nyúlt. Éreztem ahogy visszább húz, de felé fordulva kicsit szemébe néztem majd fordultam is el.
-Engedj el most! - mondtam őt nézve kezét, de tovább fogott mire ujját feszitettem le magamról, de el kapta kezem hátam mögé szorítva a fának tolva ő pedig kezével ott tartót engem, de hátra rúgtam hasba őt így engedett el.
-Mi a franc van veled? - kérdezte, de csak szemébe néztem ő pedig szemem nézte majd fordítottam hátat és ültem az autóba be és hajtottam el tőle.Vissza se néztem mentem a bárba és ültem ott a csapos beszélt hozzám, de én nem akartam csak ittam és ittam sokáig. Meleg bár.. Azt se tudom miért voltam itt csak felejteni akartam. Valamikor este dőltem a pultra és aludtam el kicsit.
Jungkook:
Amit Jimin szemébe láttam az harag és fájdalom volt felém nem értettem ezt, de kíváncsi lettem így hívtam a Park házat, de Jin nem tudja hol van.
Azt mondta, hogy ha baja van inni megy és az egyetlen olyan bár a meleg bár a határon így oda mentem.
Az autóból szálltam ki és mentem be fehér ingbe azt kicsit szét gombolva fekete egyik térdén szét szagatva a farmert és sport cipőben. Be lépve sok srácot láttam és mentem át bár meg állítottak olyanokkal, hogy "Hej szexi" vagy "Új vagy itt nyuszi". Arrébb lépve tőlük mentem a pulthoz és tamaszkodtam Jimin mögé akit épp le akartak támadni, de így nem ment annak a személynek. Arcát néztem ami most nyugodt volt így kezembe véve indultam meg ki onnan.-Utállak - mondta arcomat nézve majd dőlt ki.
-Aham - tettem be hátra és hajtottam hozzájuk egyenesen.Kiakartam venni, de magához húzott nevetve úgy úgy vettem ki mint egy kölyköt majd mentem fel a lépcsőn be a házba, de passz merre van a szobája így csak le tettem a kanapéra ha nem rántott volna magához.
-Hmm helyes srác - mondta arcomat simogatva miközben lejjebb húzott magához mosolyogva. - Helyesebb vagy mint a Jungkook srác.
-Mi a... - néztem arcát, de lejjebb húzott és csókolt meg, de én csak néztem magam elé majd toltam el magamtól.
-Éhes vagyok. - dőlt teljesen a kanapéra én meg siettem volna ha nem karol át hátulról és harap fülemre harapdálva. - Finom.
-Jimin - mondtam nevét szét szedve kezét magamon.
-Miért utál? Semmi rosszat nem tettem. Csak azt folytatom amit apám kért mielőtt meghalt. - mondtam úgyszintén szét terülve a képet nézve az asztalon. - Nem akartam ezt tenni én csak.. Én csak...Csak hallgattam a srácot aki oldalára fordult és csukja le a szemét végül. Fogtam a kabátot és teritettem a srácra majd csak néztem őt.
Lépteket hallottam és nevem így oda fordultam. Az RM nevű srác jelent meg engem nézve.-Jungkook köszönők mindent - nyújtotta kezét mire megfogtam és rá mosolyogtam - És köszönöm, hogy haza hoztad.
-Szívesen mindent. - mondtam mire megint morogni kezdett Jimin, de RM csak nevetett.
-Jimin mondott valamit? - kérdezte mire bolintottam egyet. - Oh az apja?!
-Nem akarta ezt, ugye? - néztem a magasabb pasit magam előtt aki póló nélkül mászkál és nyakán nem kis lila folt van.
-Nem, nem akarta. - válaszolta - De nem hagyja elveszni azt amit apja tett. Mielőtt ezt kérdeznéd tőlem.
-Jimin még mondta, hogy éhes. Főz neki egy kiadós hús levest. - mondtam és indultam volna ki, de ismét kezek fogta körbe és pia szagot éreztem még.
-Nam éhes vagyok. - mondtam mire néztem RM-re de csak nevetett és legyintett.Segítséget kerten mire le szedte rólam és közölte a srác ilyen részegen így nyugodtan mentem haza. Otthon az ágyra doltem és gondoltam arra vissza hogy miket mondott majd nyúltam a szekrénybe elő véve apám iratait és dőltek az ágyba olvasva.
Apám ismerte Jimin apját és mindent békében tartottak együtt utána, hogy meghalt a férfi lett minden más. Azt hitték a bűnözők, hogy csinalhatják ezeket a dolgokat. Jimin később vette át a dolgokat, de akkor már durva helyzet volt és nehezen, de alakitgattam a dolgokat.Hirtelen gondoltam vissza a mai tekintetére, de nem tudom miért ilyen, hiszen eddig is így beszéltem vele. Valamiért azt gondoltam zavarba ejtő mosolya felém mintha barátok lennénk, de nekünk nem szabad így gondolni ezt.
Sóhajtva tettem fejemre a papírt, de láttam meg a képet Jiminről. A mosolya nem ebbe a világba tartozik hanem egy nyugodt világba. Ha így mosolyog akkor gyengének gondolják. Nem is tudom mikor mosolyogtam tiszta szívből ki mutatva nyuszi fogaimat mégis ez a srác a mai napig mosolygott rám, de ez meg változott.
-Elrontottam meg törtem mosolyát mert zavart, hogy ő tiszta míg én nem. - mondtam a képet nézve és tettem le az ágy másik részére magam mellé és csuktam le szemem.
Köszönöm az olvasást. Ha tetszett nyugodtan írj nekem. A képet azért tettem be mert Jimin mosollya gyönyörű és tiszta szív. Na meg ezt nézte Jungkook is.
Jo éjt.
DU LIEST GERADE
R̷óm̷e̷ó és̷ R̷óm̷e̷ó
FanfictionSAJÁT!!!!! +18(LEHET)JK/PJ (káromkodás) A város kétféle van osztva észak és délre... Északon Jeon/ Délen Park tartja a rendet. Jungkook fiatalon lett észak vezére míg Jimin nem régen lett Dél vezére. Az egyik fél úgy gondolja, hogy a másik nem ér...