W pewnym momencie zdajemy sobie sprawę, że to, co dobre, wiecznie nie trwa, a my powinniśmy być gotowi na nagły zwrot akcji w naszym życiu i zmiany w nich zachodzące, niekoniecznie te dobre. Tak też było w moim przypadku.
Siedziałam bokiem na kolanach Akaashi'ego, wtulona w jego tors. Cisza i mrok w pokoju otaczała nas ze wszystkich stron. Nie potrzebowaliśmy słów, aby opisać, co teraz czujemy. Znamy się na wylot, przez co było nam jeszcze gorzej, wiedząc, jak bardzo cierpimy, uświadamiając sobie, że nie zobaczymy się przez bardzo długi okres.
Moja miłość już jutro ma samolot do Stanów Zjednoczonych, ponieważ Akaashi dostał się na wymarzone studia za granicą.
Czy jestem na niego zła, że wyjeżdża, zostawiając mnie samą? Oczywiście, że nie. Jestem szczęśliwa, widząc, jak mój chłopak dąży do spełnienia swoich skrytych marzeń, o których tylko ja wiedziałam.
Z drugiej strony, czuję tak ogromny ból, że nawet nie zamierzam na siłę powstrzymywać łez, które teraz spływały po moich policzkach, mocząc koszulkę siatkarza, który nie przejmując się odzieżą, obejmował mnie i głaskał delikatnie po głowie. Wiedział, że taki gest mnie uspokaja, ale w tym momencie ani trochę to nie pomagało.- Będę tęsknić Akaashi. - szepnęłam, jak po godzinnym płaczu z lekka się uspokoiłam — Tak bardzo będzie mi ciebie brakować...
Poczułam mocniejszy ucisk wokół talii, a następnie jego ciepłe usta na moim czole.
- Wiesz, że wystarczy jedno słowo, a ja zostanę. - odszepnął, jakby bojąc się bardziej zagłuszyć panującą ciszę w pokoju.
Popatrzyłam sennym wzrokiem na Akaashi'ego, którego blask księżyca zza okna oświetlał jego twarz.
- Nie mogłabym tego zrobić. - uśmiechnęłam się lekko — Byłabym skończoną egoistką, aby nie dać ci spełniać marzeń. Wiem, jak te studia są dla ciebie ważne.Chłopak ze swoim obojętnym wyrazem twarzy spojrzał na mnie, a następnie przybliżył swoje czoło do mojego, zamykając uprzednio powieki. Uśmiechnęłam się przez łzy, kładąc dłoń na jego policzku.
Tak bardzo go kocham...============================
Rozłąka nie zawsze oznacza koniec związku, a w naszym przypadku on nadal trwa.
CZYTASZ
Haikyuu - One shots
FanficZnajdziesz tu zbiór one shotów z bohaterami anime ,,Haikyuu!!'', typu Character x Reader/OC. Nic dodać, nic ująć, trzeba samemu sprawdzić, jak sobie poradziłam z tym wyzwaniem, lecz mam cichą nadzieję, że mi się udało spełnić Wasze oczekiwania :) ...