28.Bölüm

72K 3.4K 1.1K
                                    

Baran'dan

Televizyonun karşısında oturmuş telefonumla ilgilenirken Instagram'dan bir mesaj geldi. Mira'nın arkadaşı Pelin'dendi.

Telefon numaran lazım. Acil.

Mira'yla ilgili olabileceğini düşündüğüm için parmaklarımı hızla tuşlarda gezdirdim. Birkaç saniye sonra zil sesim duyuldu. "Efendim Pelin?" Arkadan yüksek sesli bir müzik geliyordu.

"Baran, müsait misin?"

"Evet, Mira'yla mı ilgili?"

"Evet, konumunu attığım yere gelmen gerekiyor."

"Neredesiniz? Bir şey mi oldu?"

"Şey, gece kulübündeyiz."

Gözlerim irice açılırken sakin kalmaya özen gösterdim. "Gece kulübü mü? Ne işiniz var sizin orada? Nasıl girdiniz içeri?"

"Bir çocuk yardım etti ve karşılığında Mira şu anda onunla oturuyor."

Koltukta doğrulurken emin olmak için tekrar sordum. "Çocuk mu? Mira gece kulübünde bir erkekle mi oturuyor?"

"İşte bu yüzden sana haber vermek istedim. Müdahale edersek çocuğun bir şey yapacağından endişeleniyoruz."

"Gözünüzün önünden sakın ayırmayın, ben hemen geliyorum."

Gece kulübüne hangi kafayla gittiklerini anlayamıyordum. Mira'nın bana haber vermemesine de fazlasıyla sinirlenmiştim. Gerçi bana kızgındı ama böyle bir durumda haber vermesi gerekiyordu.

Adrese ulaşınca arabayı bir yere park ettim ve kapıdaki adamın sorun çıkarmaması için kimliğimi göstererek yanından geçtim.

Büyük adımlarla insanların arasına girdikten sonra Pelin, Hale ve bir çocuğun tartıştığını, Mira'nın da bıkkınlıkla onları izlediğini gördüm, sarhoş olduğu her halinden belli oluyordu.

Mira birden koşmaya başlayınca hızlı adımlarla önünü kestim ve bana çarpmasını sağladım. Beni zar zor görüp şaşkınlıkla "Baran?" dediğinde gülmek istedim ama ciddiyetimi korumam gerekiyordu. "Mira? Ne yapıyorsun?"

Kıkırdayıp "Seninle konuşuyorum." diye mırıldanınca gözlerimi devirdim. "Şu an sana kızamayacağım için şanslısın."

"Şu an yanımda olduğun için şanslıyım." deyip kollarını vücuduma sardığında donup kaldım. Yaptığı şey hoşuma gitse de "Bana hâlâ kızgınsın, sarhoş olmasaydın asla sarılmazdın." dedim ve geri çekildim. Elinden tutup onu Halelerin yanına sürükledikten sonra çocuğun karşısına çıktım. "Ne yaptığını sanıyorsun sen?"

Çocuk beni görünce sırıttı. "Sen kızın sevdiği misin yoksa kızı seven mi?"

Bu cümleyle Mira'nın çocuğa, ben ve Poyraz'dan bahsettiğini anlarken "Ne fark eder?" diye sordum. "İki şekilde de elimden kolay kurtulamayacaksın."

"Benim mekânımda bana vurmayı mı düşünüyorsun? Eğer aklın varsa böyle bir şey yapmazsın."

"Ona zorla bir şey yaptın mı?"

"Alkol almaya ben ikna ettim. Sonra beraber dans ettik ve fazlasıyla yakındık, anlarsın ya." deyip sırıtınca "Yalan söylüyorsun." dedim. Hale ve Pelin bu kadarına izin vermezdi.

5 NUMARAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin