3.Bölüm

95.7K 4.7K 1.7K
                                    

Çıkışta Poyraz'ı beklerken telefonla kafeyi aradım ve geç geleceğimi söyledim. Neyseki Melike abla sorun çıkarmamıştı.

Bahçenin ortasında ağaç gibi dikilmekten sıkıldığımda söylenmeye başladım. "Beyefendi gelmem için yalvarıyor ama iki saattir ortada yok."

"Seni ekmiş olmasın bu beyefendi?" Baran'ın sesiyle adeta yerimde sıçradım. "Ödüm koptu!"

Hakan gülerken, Baran'a "Ekeceğini hiç sanmıyorum." dedim.

"Seni ekmeyeceğinden emin olduğuna göre sevgilin olmalı." diyen Hakan'a gözlerimi irice açıp "Hayır! Erkek arkadaşım falan değil." diye karşılık verdim.

Baran konuştu. "Yoksa kardeşin mi? Ya da bu sabah kafasına kitap fırlatmaya çalıştığın çocuk mu?"

Hakan, Baran'ın omzuna dokunup "Kızı rahat bıraksana." deyip bana döndü. "Sınavın nasıl geçti?"

Gülümseyerek "İyi geçti. Hatta bir soruyu tam da Baran'ın anlattığı gibi çözdüm." dedim.

Baran "Aferin." deyip çakmam için tek elini havaya kaldırınca beşlik çaktım. Abim gibi davranıyor olması sevindirici miydi üzücü müydü bilmiyordum.

Kapıdan Poyraz'ın çıktığını görünce yerimde huzursuzca kıpırdandım. Baran'ın gözü de oraya dönünce "Poyraz Sancak mı?" diye sordu şaşkınlıkla. Sanki Poyraz onun eski sevgilisiymiş de şimdi de bizim çıktığımızı öğrenmiş gibi bir tepki vermişti.

"Evet, sadece takılacağız."

"Yine de dikkatli ol. Bu herifin hakkında pek iyi şeyler duymadım." dediğinde bu kadar bilgiyi Poyraz'ın ablasıyla arkadaş olduğu için bildiğini varsaydım.

Poyraz yanımıza ulaşıp Baran'ı göstererek "Bu pezevenkle burada ne yaptığını sorabilir miyim?" diye sorduğunda ağzım şaşkınlıkla aralandı. Pezevenk de nereden çıkmıştı şimdi?

Baran'ın kötü bir şey yapacağını düşünmüştüm ama alayla gülmek dışında başka bir şey yapmamıştı.

"O pezevenk dediğin kişi beni 15 dakika bekletmedi en azından."

"Benimle konuşmak için can atan kızları başımdan savmakla meşguldüm." Klasik bir Poyraz Sancak'tı.

Baran, Poyraz'a ters ters bakıp "Ben gidiyorum, senin de sakın yanlış bir hareketini görmeyeyim." dedikten sonra Hakan'la birlikte yanımızdan ayrıldı.

"Baran senden nefret ediyor gibi, sen de ondan nefret ediyorsun gibi." dedim Poyraz'la yürürken.

"Bilirsin, ben genelde kızları üzerim, o da bu durumdan rahatsız oluyor belli ki." dedi Baran'ın arkasından bakarken. "Seni de üzmemi istemiyor."

"Kızları üzmesen her şey hallolacak aslında."

"Ben takıldığım hiçbir kıza aramızda bir şey olmasını sağlayacak kadar yakın davranmıyorum, umut vermiyorum. Yine de benden hoşlananlar oluyor ve bu konuda yapabileceğim bir şey yok."

Konuşmamayı tercih edip yanında yürümeye devam etmiştim.

•••

Bir alışveriş merkezine geldiğimizde "Ne tür bir şey almak istiyorsun?" diye sordum.

"Sen karar ver. Hediye olsun yeter."

"Tuvalet pompası da bir hediye olabilir." dedim biraz daha ciddileşmesini umarak.

Gözlerini devirdi. "Takılarla arası iyidir. Sürekli orasına burasına bir şeyler takıyor."

Kendimi gülmemek için zor tutarken "Fiyat önemli mi?" diye sordum.

5 NUMARAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin