Ben sana kızgın değilim, ben kendime kızgınım çünkü sen bana kızdığın zaman özür dileyen bendim. Sen gururunu benim için yedirmezdin, bana hiç bir şey umrunda değilmiş gibi davranıyordun ama ben ona bile razıydım.
Ilk aşk unutulmaz çünkü ilk aşk her zaman yanlış olan bir seçimdir.
Fark ettimde, kovalamak kaçmaktan daha kolay.
Sen kaçardın ama hep yorulurdun bense seni hep kovalardım ve yakalardım.
Annem ve babam bana hep "bırak hayaller peşinden koşsun, oğlum, ama sen hayallerin peşinden koşma çünkü kaçan kovalanır, kaçan elbet bir gün kenara sıkışıp yakalanır, yakayı ele verir" derler.
Ben hayallerimin peşinden koşmayı bıraktım çünkü ben yoruldum, ben koşmak değil artık yürüyorum ve bir gün de duracağımı biliyorum. O gün döndüğüm an hayallerimle yüzleşeceğim ve o sırada karar veririm, bir çay ısmarlamak mı yoksam yürümeye devam mı diye.
Şimdilik değil, şimdi herşeyi anlayabiliyorum, sadece büyüdüğün zaman dünyanın tersine döndüğünü fark edebiliyorsun.
Çubuk kraker yerine gerçek sigara kullanıyorsun.
Vişne suyu yerine kırmızı şarap içiyorsun.
Soğuk çay yerine ağır viski içiyorsun.
Yuvarlak beyaz şeker yerine ağrı kesici kullanıyorsun.
Küçükken "odana git" dediklerinde hemen ağlamaya başlardın çünkü gitmek istemezdin, şimdi ise eve geldiğinde "nereye gidiyorsun" sorduklarında "odama" diyorsun.
Küçükken zorla yatırırlardı ama sen uyumak istemezdin, şimdi ise sırf uyumak için can atıyorsun çünkü uyanıkken çok düşünüyorsun, yoruluyorsun, uykuya daldığında sanki hiç uyanmak istemiyorsun ve bu sana yardımcı oluyor. Uyurken sadece rüya görebilirsin ama düşünemezsin.
Sevmediklerimiz zaman geçtikçe dönüyor ve çoğalıyor, sevdiklerimiz ise basit bir kategori oluyor.
Öyleyse, o zaman ben seni sevmiyorum.
Başka bir dünyada biz ayaktayız, beraber yan yana ama bu dünyada değil, bir başka dünyada.
Biz ayrıyız şimdi. Gezegende görüşelim mi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beni sevme, Bizi sev
FantasyInsanlar yürürken tüm korkularını arkasına bırakır, özellikle gece, asla geriye bakmaz çünkü ardına baktığı an ne ile yüzleşeceğini bilmiyor. Bazen de durur, yoluna devam etmez çünkü aklına gelir, yüzünü çevirdiği an korktuğu herşey gözünün önünden...