Suç senin mi benim mi halen anlayamıyorum, anlam veremiyorum.
Suç sende ise ben bedenime teşekkür etmek istiyorum, öncelikle teşekkür ederim kalbimin her gün attığı için, kırıldığında bile. Kırdığında.
Eğer suç bende ise o zaman senden özür diliyorum çünkü kavga ettiğimizde haklı haksız taraftada hep özür dileyen bendim.
Kendini "biz farklıyız" diyerek haklı çıkartmaya çalışıyordun oysaki biz beraber aynıydık.
Sessiz günlerde bile biz birbirimizi aklımızda bulurduk çünkü bizi duyan kimse yoktu.
Ben seni biliyorum, bunların hiç biri umrunda değil ve büyük ihtimalle yarın ki 5 ders üzerinde olan yazılı da umrunda olmayacak, minibüsü veya metrobüsü kaçırmak bile umrunda olmayacak, evde derslerin kitaplarını unutman ve annenin sana yanlış birşey yüzünden sana bağırması da umrunda olmayacak. Umursamayacaksın eğer yarın sınavdan kötü bir not alırsan, insanlar sana bakmayacak, yağmur yağarken şemsiyen olmayacak, kahvene şeker atmayı unutacaksın, mavi kalem yerine siyah kalemi kullanmanı da fark etmeyeceksin, evde paranı da unutacaksın ve kendine abur cubur alamayacaksın, üşüyeceksin ama hissetmeyeceksin.
Yere düşen yaprakları bile fark etmeyeceksin, aniden uyandığında seni karanlık saracak ama sen gözlerini bile açmayacaksın, derste konuşan hocayı bile umursamayacaksın, önünde yavaş yürüyen insanlara bile birşey diyemeyeceksin, saçının dağınık olduğunu umursamayacaksın, evden makyaj yapmadan bile çıkacak hale gelebilirsin, minibüste veya metrobüste tek oturacaksın ama farkına bile varmayacaksın, artık yanında kimsenin olmadığını da, çünkü sen o odandaki karanlığa gözlerini açamayacak hale geleceksin. Çünkü gerçekten hiç birşey umurunda artık olmayacak, çünkü birini kayıp ettiğin zaman ve aşkını kayıp ettiğin zaman gerisi seni ilgilendirmeyecek.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beni sevme, Bizi sev
FantasyInsanlar yürürken tüm korkularını arkasına bırakır, özellikle gece, asla geriye bakmaz çünkü ardına baktığı an ne ile yüzleşeceğini bilmiyor. Bazen de durur, yoluna devam etmez çünkü aklına gelir, yüzünü çevirdiği an korktuğu herşey gözünün önünden...