Kızlarla kahvaltı yapıyorduk bir yandan da Bts dinliyorduk her zamanki gibi. Bir anda Mi Cha bağırmaya başladı.
-Kızlaaaar!
-Ne diye bağırıyorsun?
-Ya Soo. Söyleyince böyle kızamayacaksın.
-Söyle o zaman kızım.
-Bakın şimdi. Bighit kız grubu çıkarmaya karar vermiş! Onca yıldan sonra. Seçmeleri ve başvuruları başlamış.
-Ee ne yapalım şimdi?
-Canım salak arkadaşım, canım Min Jee'm diyorum ki neden başvurmuyoruz?
-Bizi kim alsın abi?
-Mi Rae? Kızım sen ciddi misin ya? Ne kadar iyi olduğumuz bilmiyor musun?
-Biliyorum bilmesine de bizden iyileri illaki vardır.
-Ya şansımızı deneyelim be he.
-Tamam hadi başvur. Ne eksiğimiz var ki? Kaybedecek bir şeyimiz de yok.
-Helal be Hane! Yürü be!
Onlar başvuru formunu doldurken bende sofrayı kaldırıyordum. Nasıl sa seçilmezdik. İyi olabiliriz belki. Ama hayali bile güzel. Bighit...Bts... Her gün gördüğünüz rüya ya gerçek olursa?
-SooYun?
-Dünyadan Soo'ya?
-Gene Satürn de mi kaldı bu?
-Sooooo!!
-Ay ne var be. İki hayal kurdurmadınız kızım ya.
-Satürnün halkasında halay çektiğini mi görüyordun hayırdır?
-Sana burdan bir uçarım Nam Kyu görürsün bak. Diyorumki gerçek olsa ne güzel olurdu? Düşünsenize.
-Acaba grubun adı ne olur?
-Ya fandom adı?
-Hepimiz olur muyuz acaba?
-Anca beraber kanca beraber ötesi yok.
-Seçilirsek dua edin siz de. Ben çıkıyorum sahilde hava alacağım biraz.
-Bende seninle geleyim Chae Rin.Sahilde öyle turlarken Bts posteri görmüştük. 7 güzel adam. Bir kere bile göremediğimiz 7 güzel insan. Hayallerimiz..hayatlarımız. Umarım kazanırız ve orada oluruz. Lütfen.
-Chae Rin.
-Efendim.
-Sence kazanacak mıyız?
-Bilemem ama şansımız yüksek.
-Umarım.
-Pasta alıp dönelim mi? Yağmur başlayacak.
-Tamam ama çikolatalı.
-Sonra kilo aldım diye ağlıyorsun! Olmaz!
-Ya başka yok valla hadi.
-Hayır. Pasta diyen aklıma zaten ben.
-Meyveli?
-Yürü be yürü hadi.
-Cansın.-3 Gün Sonra-
Erken uyanmayı sevmediğimi biliyorlardı? Neden peki sabahın köründe ev yıkılacak gibi hissediyordum. Ve neden ıslak gibiydim. Bir hışımla kalkmamla Nam Kyu elinde su bardağı ile duruyordu.
-Neden diye sormak istemiyorum ama NEDEN!!!
-Sen daha uyu bizde sensiz denemelere gideriz canım sıkıntı değil.
-Ne denemesi.
-Staj diyorum. Bighit diyorum. Mektup diyorum. Seçildik diyorum kızım!!!!
-Biz mi? Biz yedimiz.?!
-Evet hepimiz!
-Mükemmel bir şey bu ama! Şimdi ne yapacağız. Ya seçildik inanabiliyor musunuz?
-Sen biraz daha oyalanırsan şansımızı kaybedeceğiz ama?
-Hemen mi?
-Bir saat sonra.
-Hemen hazırlanırırım ben.
Tabi evet bacağımı sehpaya çarpmasaydım, kolumu da duvara geçirmeseydim her şey güzel olabilirdi.
-Evi yıkma da başımıza!
-Haneuul!İçerideydik. Şaka gibi. Bighit'in içinde. Bang-Pd karşımızda. Odanın içinde çalışanlar ve içeri giren bir adet Bangtan. Heyecandan ve mutluluktan ağlıyordum. Baktığımda hepimiz şok geçiriyorduk. Ne yapacağımızı şaşırmıştık.
Pd- Oturun çocuklar.
V- Kız grup mu?
Suga- Erkek gibi mi görünüyorlar?
RM- Hoşgeldiniz.
NamKyu- Ho..hoşbulduk.
Pd- Öncelikle hoşgeldiniz. Sizi seçmemizin bir sürü nedeni var. Öncelikle sizdeki ışık. Sanki uçmaya hazırlanan yavrukuş lar gibi. Değişik. Uzun süredir berabersiniz değil mi?
Soo-Evet efendim.
Pd- Ne güzel. Şimdi sözleşme burda kızlar. Sizi bir dinleyelim. Karar verelim. Pozisyondur falan. Haber vereceğiz. Evet oğullarım! Kızlarım size emanet.
Sözleşmeyi imzalamıştık az önce. Şaka gibi geliyordu her şey. Ama her şey. Nasıl mümkün olabilirdi. Bir kere görmeyi bile beklemezken hep beraber olacaktık. Bu muhteşem bir histi!
JM- Ee kızlar tanışalım bakalım.
Jin- Jimin hiç kızlardan anlamıyorsun. Denemelere bir saat var. Yurdu falan gezdirelim.
JK- En azından isimleri öğrenelim?
Soo- Ben SooYun. Buda Min Jee, Nam Kyu, Mi Cha, Mi Rae, Haneul, Chae Ri. Sizi zaten tanıyoruz.
RM- Neden ağlıyordunuz?
MiCha- Army olarak ağlamamız normal değil mi?
Suga- Normal. Evet acıktım ben orda konuşuruz.V- Neden kendinizden bahsetmiyorsunuz?
MinJee- Ben vokalim. Aynı zamanda resim yapıyorum. Soo-Yun rapper aynı zamanda süper dans ediyor ve bizim delimiz o garip hareketlerine alışmalısınız.
RM- Onun bizde erkek versiyonu var zaten. Alıştık diyelim biz ona.
V- Duydum seni.
RM- Duy diye söyledim zaten.
MiCha- Ben de vokalim. Aynı zamanda övünmek gibi olmasın en iyi kalplileriyim. Nam Kyu'muz da rapper manyak iki diyoruz genelde. Biri zaten biliyorsunuz.
MiRae- Ben de rapperim düz rapper hayata geliş amacım sanırım öylece oturmak.
Haneul- Ben de vokalim. Aynı zamanda dil okuyorum.
ChaeRi- Bende vokalim. Spor yapıyorum seviyorum da.
JK- Sevdim. İyi anlaşacağız gibi duruyor.
JM- Suga Hyung! Kibar olur musun?
V- Ben bir an önce sizi izlemek istiyorum ama ya. Çok heyecanlı.
J-Hope- Bende çok meraklandım eheheh. Ve göbeklimiz arıyor hadi gidiyoruz!Pd- Evet önce tek tek dinleyeceğiz. Ve izleyeceğiz. Sonra grup olarak alırız.
Sırayla çıkmış kendimizi gösteriyorduk. Elimizden geleni yapıyorduk en azından. Bangtan bizi izlerken ne kadar sakin kalınırdı ki ama şimdi? Grup gösterisine gelmişti sıra. Bts-Dna seslendirecektik. Dansını da biliyorduk army'ler olarak tabiki çalışıyorduk.
J-Hope-Gerçekten iyiler!
Jin- Bangtan Girls adına!
Suga-Bangtan Girls mü? Sevdim.
Bitince ofise geçtik. Söylenecekleri dinliyorduk.
Pd- Evet kızlar gerçekten harikasınız diyecek pek bir şey yok. Çalışmaya devam edeceğiz. Zaten başından beri beraber olduğunuz için uzun staja gerek yok. 3-5 ay sonra çıkış yapabiliriz gibi geliyor bana. Şimdi pozisyonlarınızı açıklıyorum. Soo-Yun
-Evet efendim.
-Sen ana dansçı oluyorsun. Yaş itibari ile de maknae oluyorsun yani golden girls maknemiz ve ana rapper.
-Mi Cha ana vokalist. Min Jee ana vokalist. Haneul alt vokalist. Nam Kyu lider Rapper. Mi Rae ana rapper. Ve Haneul liderimiz oluyor. Tebrik ederim. Ve iyi şanslar diliyorum.
-Teşekkür ederiz efendim.
-Resmiliğe gerek kalmadı kızlarım! Hadi Black Queens devrini başlatalım!
Fandom adını da Black-H diye düşünüyorum. Nasıl?
-Çok güzel bence anlamı falanda.
-Bende öyle düşünüyorum. Şimdi herkes yurtlara iyi dinlenin herkesi dinç bekliyorum sabah çok işimiz var hadi!
-Teşekkür ederiz tekrardan iyi geceler.Şaka gibiydi. Şuan Bts'in karşı komşusu olmak. Hayallerimiz gerçek oluyordu. Biz gerçek oluyorduk. Ve bu gerçekten mükemmel bir şeydi. Göbekli Adam ve 7 güzel adam.. Şimdi 7 güzel kadın devri başlayacak!
Umarım beğenirsiniz. İyi okumalar❤️
(Vote+Yorum lütfen)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Black Queens
FanfictionAşk tesadüfleri sever mi? Yoksa tesadüfün kendisi miydi aşk? Bir zamanlar hayalini kurduğun şey gerçek olunca mıydı aslında olduğun en mutlu an? O muydu tüm gerçeğin,acıların,hayallerin,hayatın.. Evet,oydu. Tüm bedenin oydu. Her şeyin o'iken gitmesi...