Konser

22 3 5
                                    

Multimedya: Bizim kızlar olarak düşünün lütfen 🤗

Bugün ilk konserimiz vardı. O kadar heyecanlıydık ki mükemmel olması için defalarca her şeyi baştan almıştık. Makyajı,saçlarınızı,kıyafetleri.. Bu kadar zor olacağını düşünmemiştim. Tek şarkılık konser saçma olacaktı o yüzden sohbet etmeye de karar verdik. İlk konsere göre çok kişi vardı ama abartılacak kadar da değildi. İlerisini düşündüm bunun beş katı kadar olacak zamanları. Tek bir şarkı değil bir sürü şarkı söyleyeceğimiz zamanları. Terden su olacağımız zamanları. Ve bizi şuan heyecanlandıran bir diğer şey ise BTS üyelerinin canlı izlemek için bilet alması olmuştu.
J-Hope- Ee ne zaman başlayacaklar?
Suga- Şuan heyecanlanması gereken onlar sana ne oluyor böyle?
Jin- Ama gelsinler artık boşuna bilet parası vermedik ya o kadar.
RM- Aklıma bizim ilk konserimiz geldi. Bedava yaptığımız konserler. Şimdi ise bilet çoğaltmak isteyene kadar var.
JK- Önceden ne kadar çirkin mişiz hyung!
Jin- Kendi adına konuş ben her zaman yakışıklıydım.
JM- Ben diyecektim şimdi de düşüncelerimi mi kopyalıyorsun Jungkook?
V- Susunda çıktılar izleyin!
JM- Bunu senin demen şaşırttı.
V- Benide.
Sahneye çıkar çıkmaz gözlerim ilk onları gördü. En önde meraklı gözlerle bize bakarken. Sonra arkasındaki Black-H'leri. Kalbim çarpmaya başladı. Performansa başlamıştık. Eğlendiklerini görmek cidden güzel bir histi. Batıracağımızı düşünüyordum ama çok iyi bir şekilde bitirmiştik. Herkesi selamlayıp sandalyeye oturduk. Herkes BLACK QUEENS diye bağırıyordu. Kalbime inebilirdi. Demek ki böyle bir histi. Güç verici.
Soo- Annyeonggg!!
Fanlar- Annyeonggg!
Ve çığlıklar.
NamKyu- Mikrofonlar verildi? Neden sorularınızı sormuyorsunuz?
MinJee- Ahh bu kız cidden hiç anlamıyor! Nasılsınız???
Gülüyorlardı.
Bir Fan- Yeni çıkış yapmanıza rağmen nasıl bu kadar iyisiniz?
ChaeRi- Her zamanki halim ama teşekkür ederim.
MiRae- Hepimize diyor unni!
ChaeRi- Sensin unni!
Fan- Bu kadar eğleneceğimi düşünmemiştim. Sizi seviyorum!
Haneul- Yeee! Bizde!
Bir Fan- Bts'ten binasınız kim? Burda olduklarını duydum. Bence çok yakışıyorsunuz.
Yakışıyorsunuz? Yakışıyor muyuz? Yakışıyoruz.
Soo- Kim Taehyung.
NamKyu- RM.
MinJee- Jimin.
MiRae- Jungkook.
MiCha- J-Hooooooope!!!
ChaeRi- Jin.
Haneul- Suga.
Fan- Güzel olmanızın bir sırrı var mı?
ChaeRi- Şey doğuştan.
Haneul- Bu kızın egosu bizi bitiriyor Black-H. Yardım edin.
Fan- Uzun zamandır arkadaş mısınız?
MinJee- Evet öyle. Ortaokuldan beri arkadaşız.
Fan- Ne güzel. Umarım bizde arkadaşlarımızla ayrılmayız.
MiCha- Ayrılmanız için bir sebep yokki. Yani bence.
Fan- Sevgiliniz var mı?
NamKyu- Hayır yok. Ama olmayacağı anlamına gelmiyor değil mi?
Fan- Bu dans için çok çalışmış olmalısınız?
Soo- Evet çıkışımız kesinleştiğinden beri çalışıyoruz.
Fan- Diyet yapıyor musunuz?
Soo- Hayır yapmıyoruz. Kilolu olsaydım da yapmazdım ben açıkçası. İstediğimizi yemeliyiz. İstediğinizi yiyin çocuklar. Aç kalmak çok kötü bir şey. Ama abartmayın da. Mideniz patlayabilir!
MiCha- Mideleri neden patlasın ki?
Soo- Ya susar mısın şurda tavsiye veriyorum. Kendinizi sevin.
Fan- Neden ünlü oldunuz?
Soo- Sen ne olmak istiyorsun?
Fan- Doktor.
Soo- Neden peki?
Fan- Çünkü bana en yakın meslek o, seviyorum ve iyi geliyor.
Soo- Bizde o yüzden ünlü olduk işte.
Fan- Çıkış yapmak zor bir iş. Hiç pes etmek istediğiniz oldu mu? Olduysa kalmayı nasıl başardınız?
MiCha- Benim olmadı. Diğerlerini teselli etmektendi belki ama cidden olmadı. Mutlu olduğum iş için katlanmalıydım.
MinJee- Açıkçası benim çok oldu. Ya yapamazsam düşüncesi çok kötüydü. Ve başarmamı sağlayan dostlarımdı. Ayrıca müzikti. Bir müziğin sözleri beni çok etkiler. Mesela beni en çok motive eden şarkılardan biri Bts 2!3!
Fan- Teşekkür ederim. İyi yerlere gelin.
Fan- Sizin bias işini nasıl karşılıyorsunuz?
ChaeRi- İllaki olacaktır. Birimizi kendinize daha yakın görürsünüz ya da daha hoşunuza gidebilir ama asla şunu unutmamalısınız her grup bizden örnek vereyim. Biz bu gruba yedi kişi başladık ve yedi kişi bitireceğiz. Eğer iyi yerlere gelirsek de bu yedi kişi ile olacak bunu unutmayın. Hepimizi sebmelisiniz ayrıcalık olmadan. Çünkü bu grubu sadece biasınız iyi yapmıyor. Ve bias bence güzel olduğu için falan seçilmemeli.
Fan- Her zaman yanınızdayız Queens!
Fan- Bts ile sevgili misiniz? Ya da olma ihtimaliniz var mı?
Tam cevaayacaktım ki V araya girdi.
Sahneye çıktı. Mikrofonu aldı.
V- Bunu sormanızı bekliyordum. Sevgili değildik ama artık öyleyiz.
Soo- Öyle miyiz? Heyy! Ben neden bilmiyorum?
V- Yeni öğreniyorsun zaten. Çocuklar daha fazla dayanamayacağım. Onu seviyorum. Sizde bizi sevin lütfen!
Baygınlık geçirebilirdim! Ciddi olamazdı. Gelen alkış sesleri ile salak gibi gülmeye başlamıştım. Bizimkiler şok geçirirken ben sadece kahkaha arıyordum. Krize girmiş de olabilirdim.
V- Gül sen gül. Komik mi geldi? Benimle çıkar mısın?
Ben gülmeye devam ederken
-Bu kadar komik olan ne anlamadım ki?
Soo- Çıkarım. Çıkalım. Yani olur. Hahahaha. Ay.
Fanlar bir anda VSoo diye bağırmaya başlamıştı. Ve ben artık gülmekten ağlayacak moddaydım. Gözümden yaş geliyordu.
V- Cidden bu kadar komik olan neydi?
-Bir bilsem.
V- Kafayı mı yedin yoksa?
-Bunu bana sen mi soruyorsun?
V- Kafası yenik sevgililer miyiz biz şimdi?
-Bu konuda eline su dökemeyeceğim.
Fan- Allah'ım shipim Real oldu! Ne kadar mutlu olduğumu bilemezsiniz? Ama diğerleri? Hadi! Sizde bir şeyler söyleyin.
J-Hope- Mi Cha!! Park Mi Cha!! Jung Mi Cha olur musun?
MiCha- Ben mi?
Fan- Hadii amaa başka Park Mi Cha mı var? Hayatımda gittiğim en iyi konser olacak!
MiCha- Jung güzel soyad J-Hope. Kabul ediyorum.
NamKyu- Cidden şuan çok garip hissediyorum. Hadi ama. Aishhh cidden? Gerçek olamazsınız?
Fan- Öyle söyleme! Sen neden RM ile çıkmıyorsun? Shiplediğimizi biliyorsun.
Haneul- Onları bizde shipliyoruz.
NamKyu- Çinçaa! Are you serious?
Fan- Biz çok serious Nam Kyu unni.
RM- Bende çok seriousum Kyu!
Fan- Neden hepiniz itiraf edip kurtulmuyorsunuz ki? Momentlarınızı izlemek nasıl zor biliyor musunuz? Gerçek olsun diye büyü bile yaptırabilirdim.
Suga- Millet! Bunu benden duymanız sizi şok etmesin! Sizin sayenizde şuan çıkıyoruz. Eveet. Black Queens ve BTS adına millet. Hadi şarkı söyleyelim!
JM- 2!3! Söyleyelim. Onu seviyorlar.
Gözüm direk Min Jee'ye kaydı. Bunu cidden hiçbirimiz beklemiyorduk hemde böyle bir yerde? İlk sahnemizde? Bir an utandım. ChaeRi desem çıktılarından bir habersiz idrak etmeye çalışıyordu. Mi Rae desen kıpkırmızı olmuştu. Haneul Suga ya bakıyordu öylece. Suga ise gülümsüyordu. Bu nasıl bir karmaşa?
Ve beraber şarkıyı söylemeye başladık. Kalbimizi çalan şarkıyı. Bizi biz yapan şarkıyı. Her dinlediğinmizde ağladığımız şarkıyı. Şuan söylüyorduk hemde ağlamamıza sebep olan insanlarla.. İncitmeyelim incinmeyelim diye hayal dahi kuramadığımız adamlarla! Şuan gerçekleri yaşıyorduk.

Eve gider gitmez PD'nim gurur duyan bakışlarından anlamıştım tüm basın haberlerinde haber olduğumuzu. Gelen tebrik mesajları dışında hakaretler? İki insanın mutlu olması neden onları üzüyordu anlamıyordum açıkçası.
V- VSoo! VSoo!
Eşlik ederken el çırpıyordu birde fanları taklit ediyordu.
-Bu kadar sevineceğini bilmiyordum.
V-Biliyor musun? Bende sana böyle tutulacağımı bilmiyordum.

Black QueensHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin