Bugün. Çıkış günümüz. 21 Mart 2018. Şarkının çıkış günü. Bizim sektöre atılma günümüz. Bugün hayallerimizin gerçekleşmesine attığı ilk adım. Bugün varya bugün! Black Queens günü. Black-H günü bugün.
Şuan klip yayınlandı. İlk izleyen bangtan olmuştu tabiki. Şuan izliyorlardı. Heyecandan ölebilirdim.
RM- Ooooo Haneeeul!
Suga- Şuan J-hooooooope diye bağırmam gerekiyordu. Ama J-Hope yok.
V- Vuu sert.
JK- Bizi geçmeye kalkmayın bak. Gerçi ilk şarkıdan geçmiş gibisiniz.
JM- Duygulandım neden acaba?
JH- Black-H oldum. Hadi hayırlısı.
Jin- Güzel güzel de neden klipte yemek var? Milletin canı çeksin diye mi ayıp ya.
ChaeRi- Canımızı da alsaydın ya Jin.
V- Soo bu kadar güzel rap yapıp dans etmemelisin. Diğerleri kıskanacak.
Utandım ama ben şimdi. Neden böyle diyordu sanki.
MiCha- Kızardın bakıyorum.
- Ya sussana sen.
Suga- Ağlamıyorum gözüme Black Queens kaçtı sadece.
RM- Tebrikleeeer!
JK- Jimin~shii! Bu dansı öğrenmeliyiz.
JM- Seve seve.
Gerçekten her şeyin iyi gitmesi sürpriz miydi? İzlemeleri bitince büyük bir alkış tufanı sarmıştı odayı. Bugün hayatımızın en mutlu günüydü be.
Jin- Neden bunun şerefine mantı yemiyoruz?
ChaeRi- Açarsan neden olmasın?
Jin- Yardım edersen neden olmaksızın?
ChaeRi- Yürü Jin yürü.
Suga-Haneul- Bende uyuycam yemek hazır olunca çağırın.
Suga-Haneul- Neden beni tekrarlıyorsun? Hayır sen yapıyorsun? Bak hâlâ devam ediyor? Susar mısın artık?
İkiside sinir küpü bir şekilde odalarına gitmişti. Hadi hayırlısı.
RM ve NamKyu da satranç oynuyordu. J-Hope ve MiCha desen çılgınlık peşindeydi. Min Jee ve Mi Rae JK ve JM'e dansı öğretiyordu.
Bende V'nin şebekliklerini izliyordum. En son dayanamayıp çıldırmıştım. Bildiğiniz partide gibiydik. Tabi diğer üyelerin bize tuhaf tuhaf bakması utanmamamı sağlamıştı ama umrumda değildi.
Bir anda V
-10.000 izleme olmuş!!!
En son hatırladığım beni boğana kadar bana sarıldığıydı zaten sonrası bilincim yerine zor geldi.
- Napıyorsun ya! Ölüyorum sanırım.
Bayılma numarası yapınca dayanamayıp ikimizde gülmeye başlamıştık.
Jin ve ChaeRi yemek hazır diyince hepimiz alta inmiştik. Tabi Suga beyler ve Haneul hanımı uyandırarak.Aşağı indiğimizde bir adet pasta da vardı.
NamKyu- Pasta?
RM- Makarna mı?
NamKyu- Hayır pasta!
RM- Hâlâ makarna diyor?
NamKyu- Yok bir şey RM.
Jin- Kutlamak içindi.
RM- Haaa pastaaaa!
NamKyu- Günaydın.
NamKyu bir de IQ 'sı 148 olacak,diye fısıldamıştı. Ah bu kız!
Suga- Asıl şimdi başlıyor. Programlar,videolar,danslar,konserler ve daha fazlası. Yorulacaksınız o yüzden şimdiden dinlenin derim.
Haneul- O zaman yarın beni uyandırmayın!
JH- Neden bugün bir parti vermiyoruz?
MiCha- Evet neden vermiyoruz?
JH- Bende onu soruyorum ya.
Soo- Tamam sizde başlamayın şimdi. Yaparız. Yani yapalım. Hakketten yapalım.
V- Yalancıktan parti mi oluyor?
Soo- Aishhh!
MinJee- Mantıdan menajererlere de ayırın. Onlar da istiyordu. Hele de PD.
JM- Ama ben bir tabak daha alacaktım.!
MinJee- Alma. Sonra diyet yapıyorsun!
JM- Ne olmuş yani?
MinJee- Sonrası önemli. Bayılıyorsun!
JM- Ne zamandan beri beni düşünür oldun ki sen?
MinJee- Seni bilemem ama ben çıkış yaptığınızdan beri seni düşünüyorum. Hangi oppacı düşünmez ki?
JK- Oppacı da mı var. İşimiz zor ve hyung.
V ile ben yine konuyla alakasız...
V-Soo- 100.000 olmuş!!!
JK- Nasıl bu kadar hızlı olabiliyor?
MiRae- Mükemmel olduğumuz için olabilir mi?
JK- Evet tamam kesinlikle. Ben neden düşünemedim acaba?
Suga- Daha kaç kere demem gerekiyor acaba? Zeka işi zeka.
JK- Yüzüme vurup durma hyung!
Suga- Nerene vurayım?
NamKyu- Tövbe Estağfurullah!
RM- O ne demek?
NamKyu- IQ'n nasıl 148 senin ya!
RM- Çarpılırsın!
NamKyu- Sanmıyorum.
Yemekten sonra herkes kendi alemindeydi. Takii J-Hope ve Mi Cha içeri bizim şarkımızı açıp doğum günü şapkası gibi süslerle gelene kadar?
Soo- Napıyorsunuz?
JH- Partiii!
Suga- Doğum günü süsleri ile mi?
MiCha- Başka bir şey bulamadık ama napalım. Lafları bırakın da gelin hadiii.
JK- Bu şarkı neden bu kadar güzel?
MiRae- Jungkook? Kaçıncı demede anlıyorsun? Mükemmel olduğumuz için?
JK- Evet tamam kesinlikle.
Bizim şarkımız bitince diğer grupları dinlemeye başladık. Bir yandan da cover dans yarışması gibi bilen dans ediyordu. Çok eğlendiğimizi söylemiş miydim? Bilmediğimiz danslarda RM müthiş dansı ile bize yardımcı oluyordu. Bu dansa isim bulmalıydık. Ona katılan bir adet Bangtan ile parti partiliğini bulmuştu! Jin içeri pasta ile girdi.
Jin- O zaman yiyelim!
ChaeRi- Biz eğlenirken gidip pastayı mı yedin? Hemde yarısını? Jiin! Biz ne yiyeceğiz şimdi?
Jin- Ya yarısını bıraktım. Dua edin de yarısını bıraktım.
ChaeRi- Doğru hepsini yemedin! Allah razı olsun ya.
Kalan kısmı bölüşüp ne kadar bölüşebildiysek artık yemiştik. Sanırım bundan sonra pastaları biz yapmalı ve Jin hyunga söylememeliyiz?
Saçma sapan dans ediyorduk. Hatta en son Aleyna Tilki 'O Sen Olsan Bari' yi bile açmıştık. Anlamasalarda yine kopuyorlardı. Bazen bizi topluca deli hastanesine kalatmalılar diye düşünüyordum açıkçası. Özelliklede beni ve V'yi. Korkmaya başlasam mı acaba? Vee! Halay zamanı! Ko Ko Pop'tan halaya atlamamızı kimse sorgulamamalı! Yarım yamalak halay çekiyorduk. Sürekli biri bozuyordu çünkü.
Ve en son içeri PD bağırarak girmişti.
-1Milyon!!!!
1 Milyon? 1.000.000? Milyon? Kısa çaplı şok geçirmiştik. Aniden de söylenemezdi ki bu canım? Kalpten mi gidelim şimdi? 1 Milyon!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Black Queens
FanfictionAşk tesadüfleri sever mi? Yoksa tesadüfün kendisi miydi aşk? Bir zamanlar hayalini kurduğun şey gerçek olunca mıydı aslında olduğun en mutlu an? O muydu tüm gerçeğin,acıların,hayallerin,hayatın.. Evet,oydu. Tüm bedenin oydu. Her şeyin o'iken gitmesi...