Hadi ama cidden bu kadar zor olamazdı. Erken kalkma alıştırmaları yapmam gerekiyordu. Öylece giyinip aşağı indik.
Pd- Kahvaltılar yapıldıktan sonra çalışma odasında beni bekleyin. Şarkınızı göstereceğim., diyip gitmişti.
Bu adamı seviyorum dostum ya. Evet, artık eskisi gibi kahvaltı da yapamayacaktık. Olsun şuan için her şeyimi verebilirdim.
J-Hope- Alışırsınız kızlar ya. Aaaaaaa!
Buranın en son ilaçlaması ne zaman olmuştu. Aaaaggg böceğğkk!
Suga- Bak gitti, öldü bitti bağırma artık.
Soo- Sope real ama yaaa...
Jin- Shippersınız demekki.
Soo- Evet en azından ben öyleyim.
JK- Nasıl hissediyorsunuz? Garip olmalı.
Haneul- Çok garip. Yanlış bir yerdeymişiz gibi ama burada hiç olmadığımız kadar mutluyuz.
MiRae-Seçileceğimizi sanmıyorduk. Hatta Mi Cha ısrar etmese başvurmazdık bile.
Soo- Hayal kurmayı uzun zaman önce bıraktık çünkü.
JM- Ama daha çok gençsiniz,bizde genciz. Neden bıraktınız?
Soo-Yaşanmışlıklar diyelim.
ChaeRi- Öyle hayat herkes için kolay geçmiyor. Ama size sizi örnek verebilirim. Biz Türk'üz. Oradaki o kadar isteğe rağmen gelmediniz,belkide de gelemediniz. Gelmeden ne kadar özlendiğinizden haberiniz yok. Şuan bile kaç kişinin ağladığını.
Suga- Bilmiyorduk ama hissediyorduk. Hatta belki sizinle gideriz ha? Art arta bighit şoku! Türkiye sallanıyor.
MinJee- Ya olmazsa dağılırsak diye ödüm kopuyor. Bu bizim hayalimizdi ve bizim hayallerimiz çok yıkıldı. Bu da yıkılırsa diye korkuyorum.
RM- Yıkılırsa sizi gamzeme saklarım. Korkmayın artık. İyi olacak. Hadi göbeklinin yanına.
Neden onu göbekli diye çağırıyorlardı? Biz de mi öyle yapmalıydık? Çok garip.PD- Şarkı bu kızlar sizde bir bakın. Seçimlerden önce hazırlandı,bestelendi. Kareografi daha hazır değil ama vaktimiz var. Alın bakın bir.
Şarkı... çok güzeldi. Tam hareketlik bir şarkıydı. Hatta tam bizlik diyebilirim. Hadi ama hâlâ rüyadan uyanamadın mı Soo.
V- Vuhuuuu.
V kollarını uçak gibi açmış koşuyordu. Bizden çok heyecanlanmıştı anlaşılan. Jimin'in sırtına atlamasına ve düşmelerine ne demeli? Bu çocuklar her an böyleydi. Durmuyorlardı. Ama durmalarını isteyen var mı? Sanmıyorum.
Mikrofona geçmiş şarkıyı söylüyorduk. Sözleri de işliyordu insana. Evet hareketli bir şarkı ama sözleri sanki buna ait değilmiş gibiydi. Ve bu uyum çok güzeldi.Karanlıktan korkarken ben ışığı açıp geldin,
Gidenlerden korktuğum için gitmeyeceğini söylüyordun.
Nerelerdesin şuan? Hani gitmişsin.
Yoksa uyandım mı ben rüyamdan?
Yoksa sen de mi bıraktın beni.
Siyahların içinde sevgilim beyaz kalır mı ki?
Burası benim rap kısmımdı. Ve söylemekten zevk almıştım. Hadi ama bu şarkı nasıl böyle hareketli oluyor ve mükemmel oluyor? Şarkı bittiğinde alkış tufanı tutuyordu bizi. Utanmıştım doğrusu.
PD-İşte benim kızlarım! Süperdi. Böyle devam edeceğiz. Çalışmaya devam hadi bakalım!Soo-Pestilim çıkmış gibi hissediyorum.
V-Pestil ne?
Soo- Asihh! Türkiye de meşhur bir tatlı.
V- Yanınızda var mı?
Soo- AA evet getirmiştik çok seviyoruz diye. Gel hadi.
Beraber odama çıkıp yemek valizinden pestili çıkarıp ona uzattım. Aşağı tekrar inip diğerlerine de dağıttıktan sonra tepkilerini bekledim.
Suga- Bu çok yapışkan! Bunu nasıl yiyorsunuz?
Haneul- Ağzımızla sevgili swag.
Suga pes etmiş bir şekilde yemişti. Ve yemesiyle çıkarması bir olmuştu.
Suga- Ağzımda slime var gibi hissettim. Aa kusura bakmayın kızlar ben sevmedim bunu.
V- Valla ben sevdim ya. Daha var mı?
JM- Bende sevdim. Bunu nasıl yapıyorlar? Hangi insanın aklına gelirdi ki?
JK- Onlar Türk Jimin. Her şeyi beklemeliyiz.
ChaeRi- Aynen öyle.
RM- Kusabilir miyim?
Biz gülerken koşarak banyoya gitmişti.
J-Hope- Ay ben çok sevdim hee bunu. Değişik bir tadı var.
Kutudakini JK,JM,V, J-Hope' a bölüşüp Çöpe attım. Jin' de beğenmemişti. Şaşırdım doğrusu ama sorun değildi.
V- Hadi oyun oynayalım.
Soo-Eveet. Ama ne oynayacağız?
V- Sizin oraya özgü bir şeyler yapalım!
Soo- Halay çekmeye ne dersiniz? Horon da olur.
Akıllı JK telefondan yazmış nasıl olduğuna bakıyordu.
JK- Aishh cidden! Türkler çıldırmış olmalı.
Haneul- Hadi mızmızlanmayın da kalkın.
Hepimiz kalkmıştık. Biz yavaşça halay çekiyoruz onlar da bizi taklit ediyordu. Her dansı yapabilen çocuklar nasıl olurda halay çekemedi?
MiCha- Hadi ama bakın bir iki üç dört beş altı.
Suga- Saymayı öğrenmiyoruz. Halay öğreniyoruz.
MiCha- Yaa bende daha anaokulu çocuğuna sayıları öğretiyorum sanmıştım. Kusura bakmayın Suga Bey.
Suga-Hiç önemli değil.
Hay Allah'ım!
En son öğretmeyi başarmıştık. Ve büyük bir rahatlama çökmüştü üstümüze. Onların bu hâlini kameraya çekmiştim. Arada kendimi de göstermiştim. Ve Bts'in Twitter hesabına yüklemiştik. Cidden çok komik duruyorlardı. Kalbim dayanmıyor. V bilmeden horon tepmeye başlamıştı.
Soo-Horonunuz hayırlı olsun V bey.
V- Horon mu?
Soo- Evet demin yaptığın hareketler. Tam öyle değil ama yakın yani.
V- Desene içimde bir Türk yatıyor.
Horonu öğrenmeleri zor olmadı. Zaten zıplıyorlardı ve öğreniyorlardı. Ama ne kadar tatlı olduklarından haberleri bile yoktu sanırım. Bunu da bir fotoğraf ile Twitter a yüklendikten sonra uyumaya çıkmıştık. Gerçekten yorgunduk. Şarkıyı kaç kere söyledik saymamıştım. Ve günde iki öğünd alışmak zor oluyordu. Eskiden elli öğün yemek yiyorduk resmen. Abartmış olabilirim ama hiç sıkıntı değildi. Umarım gerçekten bu hayalimizde yıkılmaz ve beraber sonsuzluğa bile yürürüz! 3 ay nasıl bekleyeceğiz çıkış yapmayı. Cidden çok heyecan verici. Hayallerimiz den bile güzeldi. Göbekli adama minnettardım doğrusu...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Black Queens
FanfictionAşk tesadüfleri sever mi? Yoksa tesadüfün kendisi miydi aşk? Bir zamanlar hayalini kurduğun şey gerçek olunca mıydı aslında olduğun en mutlu an? O muydu tüm gerçeğin,acıların,hayallerin,hayatın.. Evet,oydu. Tüm bedenin oydu. Her şeyin o'iken gitmesi...