Çekimler

24 6 1
                                    

Bugün kareografi çalışmamız vardı. Çıkış yapacağımızda duyurulmuştu. Bu yüzden fotoğraf çekimi de vardı. Uzun bir gündü anlaşılan. Giyinip aşağı indiğimizde bugün diğerlerinden fazla yemekler vardı. Bu da ne kadar yorulacağımızın kanıtıydı sanırım. Herkes gelince yemeye başladık.
Soo- Günaydın.
Bts- Günaydın.
NamKyu- Acaba nasıl olacak. İlk çekimlerimiz. Çok heyecanlıyım.
RM- Büyük ihtimalle nehirin orda olur.
V- Sanırım şu gelen kıyafetleri giyeceksiniz. Zaten bizim o şortu giyme imkânımız yok.
NamKyu- Hadi ama! Ben şort giymem. Sevmiyorum.
RM- Söyleriz sıkıntı yok. Tabi şimdi gitmezsek.

İçeri girdiğimiz de koreograficimiz orda duruyordu. Acaba nasıl bir şey olacaktı.
Krgrfi- Merhaba. Başlayalım mı?
MinJee- Başlayalım bakalım.
Krgrfi- Ana dansçımız?
Bir adım öne çıktım.
-En çok ta senin çalışman lazım. Çoğunlukla önde olacaksın. Ve bu şarkıda rapine ait bir dans bölümü de var.
Başımı eğmekle yetindim. Ardından öğrenmeye başlamıştık. Bu adam gerçekten çok iyiydi. Cidden iyi olacak mıydı? Kalbim böylesine atarken hemde...

Dansı kavramıştım. Toplam bir saati geçmemişti süremiz. Cidden bu kadar hızlı mıydık.
Krgrfi- Harika. Gerçekten iyisiniz. Bu gidişle bangtan kıskanabilir kızlar aman diyeyim. Son bir kez daha alalım yarın devam ederiz.
Son kez daha yaptıktan sonra hepimiz hazırlamaya başlamıştık çekimler için. Sırayla banyoya giriyor,giyiniyor, makyaj saç derken bitiriyorduk. Gerçekten güzel olmuştuk. Bu yönümüzü yeni farketmemiz acı oldu ama sorun değil. Poz verip duruyorduk. Aslında çok eğlenceliydi de. Bizimle gelen bir adet Bangtan ile tabiki sıkılmak mümkün değildi. Yorulmak lugatımızda yoktu bizim. Onlar sayesinde gülümsemelerimiz daha da samimi oluyordu. Birbirlerini suya itmeleri izlenecek türdendi doğrusu. Ya da Jimin'in V'nin sırtına atlayıp suya beraber atlamaları çok komikti. Jin avokado deniyordu. Kusması an meselesi. Bu gece burada kalacaktık. Her şey güzel ilerliyordu. V'nin şebekliklerini izlemek.. ah kendine gel Soo!!

 ah kendine gel Soo!!

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

V'denBu kızlar gerçekten işini biliyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

V'den
Bu kızlar gerçekten işini biliyordu. Çok iyiydiler. Daha iyi bir bangtan girls bulunmazdı doğrusu. Bunun için yaratılmış gibiydiler. Soo? Ne Soo su V? Black Queens diyecektin. Evet bu grup harika olacak! Tamam şimdi tabikide hemen Jimin'i suya itmeli ve kaçmalıyım! Neden bu kadar güzeller? Evet güzeller. Neyse canım sıkıldığına göre Base Base Base yapabilirim. Bu gece burada kalacaksak iyi olmalıydı.

Fotoğraf çekimimiz bitince odalarımıza çıkıp mayolarımızı giyip aşağı tekrar inmiştik. Fotoğraf gerçekten güzeldi. Bu işi seviyordum.
Düşüncelerimi bölen Jimin'in bizi suya itmesiydi. Jin'in ona olan ortaklığı gözümden kaçmamıştı. J-Hope un kahkahalarına ne demeliydi? Sudan çıkınca hepimiz havuzdaydık. Demekki oyun istiyorlardı. O zaman oynayacaktık. Hodri Meydan.
Suga herkese su silahı vermiş savaşı başlatmıştı.
Suga- Şimdiden vazgeçin kızlar burda ustalar duruyor.
Haneul- Çok konuşma da kazanana ne var onu söyleyin.
RM- Onu kazanan karar versin diyorum.
ChaeRi- Katılıyorum. Kabul.
Savaş başlamıştı. Cidden hergün bunu oynuyor gibiydiler. Ama biz de her yaz oynuyorduk. Yenilmeyeceğiz! Kazanıp hepsine sokak ortasında halay oynatmak istiyorum. Bu gerçekten muhteşem olurdu açıkçası. Sokakta halay çeken bangtan manşetlerde! Army'lere büyük bir hediye olurdu doğrusu. Soo-Yun Jin'in silahını alınca Jin oyundan çıkmıştı. RM de Haneul'un kini alınca o da yenilmişti. Sırayla J-Hope, MiCha, Jimin,MinJee,RM,V,Soo-Yun, ChaeRi,Suga,NamKyu çıkmıştık. MiRae ve Jungkook kalmıştı. Biz MiRae diye tezahürat yaparken onlarda Jungkook diye bağırıyordu. Tabiki bu fırsatı kaçırmak istemeyen MiRae kazanmıştı. Sevinç çığlıkları eşliğinde suya atlamış sarılıyoruk. Baktığımda Bangtan Jungkook'a kızıyordu. Kendileri kaybetmemiş gibi. Çok zevkliydi.
JK- Ee ne yapacağız?
MiRae- Burada değil. Dönünce söyleyeceğiz.
JM-Söyleyin de onu iyi yapalım bari.
MinJee-O yüzden söylemiyoruz ya akıllı.
V- Aishh! Cidden! Çok kurnazsınız.
Suga- Söylemezseniz uyuyamazsınız!
Soo- Ya şey yaptıracak...
NamKyu- Kızım neden diyorsun?
Soo- Büyük konuştu kanka ne yapayım şimdi ama ben yani.
RM- Bu kadar zor olmamalı ama! Yemekte yiyemezsiniz?
ChaeRi- Ya amaan ne olacak sanki. Meydan da halay çekeceksiniz. Army lerin önünde.
Jin- Bu mükemmel sence korkar mı? Hayırrr! Yapabiliriz.

Akşam yemek yemiş odalara çıkmıştık. Gerçekten yorucu olmuştu bugün. Ama aksine çok eğlenceliydi. En son tekrar halay çekme denemeleri yapıyorlardı. Yerimizde durmak imkansız gibiydi helede hep beraberken! Bakalım yarın bizi ne bekliyordu.

RM'den
Cidden bizden halay çekmemizi istemişlerdi. Hemde bir günde. Normal dansları bile kaç gün çalışıyorduk biz haberleri var mıydı? Benim dansıma benziyordu aslında ama ayaklar çok karışık geliyordu. Yediğimiz pestile benzeyen tuhaf ama güzel bir şeydi. Şuan deli gibi ha halay çekiyorduk. Bu kızlar nasıl böyleydi. Harikalardı dostum. Gerçekten. Ama biz daha iyiydik tabikide. Aishh! İçime Jin kaçtı sanırım.
-Yeter ya yoruldum ben uykum da geldi.
Jin- Eveegt! Bu narin vücudum ne hallere geldi inanamıyorum.
JH- Gerçekten bu kızlardan korkmaya başladım.
Suga- Korkmadığın bir şey söyle j-hooooooope!
V- Başından anlamamız gerekiyordu. Benim kız versiyonum dediklerinde inanmamıştım ama cidden çok garip. Hepsi garip.
JM- Aynen öyle. Cidden. Başka kızlar mı seçilse ya?
JK- Asla! Öç almadan bırakmayacağım. Günlerini gösterelim bangtan!
Suga- İyi geceler. Siz gösterin ben uyuyorum. Gösterince uyandırırsınız.

Sabah dönerken Twitter dan haber vermiştik. İlk meydana gidecektik. Bekleyecek vaktimiz yoktu nasılsa dışardaydıkda. Görelim sizi Bangtan! Herkes buradaydı. Çığlıklar duyuluyordu. Hemen boş alana geçtik. Kemençeyi açtım internetten. Horon oynuyorlardı. Tabi buna horon denirse? Bangtan tarzı horon böyle oluyormuş demekki. Hele halay kısmı? Gülmekten karnımıza ağrı girmişti. Kesinlikle delirmiş gibiydiler. Türkiye Horon ve Halay ekibi ağlıyordu! Bir an önce durmazlarsa gülmekten ölecektik. Müziği kestim. Ama durmamışlardı.
-Heeey! Müzik bitti durun artık.
V- Tam da gaza gelmiştim Soo ya. Tekrar açsana.
-Vaktimiz yok V Bey. Kusura bakmayın.
V- ARMY!! Başka bir halay gününde görüşmek üzere! Sizi seviyoruz!
Beraber araca binmiş şirkete gidiyorduk. Gülmekten kendimizi durduramıyorduk. Kızıyorlardı ama şuan takacak durumda değildim! Gözümden yaş geliyordu.
J-Hope- Ama susun artık alt tarafı halay çektik horon teptik yani.
MiCha- Şu videoyu izledikten sonra da öyle diyebilecek misiniz acaba? Deli gibi duruyorsunuz! Ahahah. Karnım ağrıdı gülmekten. Daha şimdiden trendlerde bile.
Suga- Ne sandınız ki? Kıskandınız mı yoksa?
ChaeRi- Evet ağlıyoruz şuan. Ama karıştırma üzüntüden değil mutluluktan..
Suga- PD kızınca gülebilecek misiniz acaba?.
O sırada PD aramıştı. RM hyung hoparlöre almıştı.
PD- Ahahaha çocuklar delirdiniz mi? Göbeğim ağrıdı gülmekten. İşte benim kızlarım tebrik ederim. Ne güzel düşünmüşler. Ahahah böyle devam çocuklar. Sırada ne var? Zeybek falan mı? Kapatıyorum. Ahahahahah.

Black QueensHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin