*WhatsApp Konuşmaları*
Yedi Kız Yedi Erkek🎃
Mochi sizi ekledi.Mochi🍙- Günaydınlar..
Uzaylı'm👻- Aynı oradayız neden böyle bir şey yaptın?
Mochi🍙-Kızlarla aynı odada mıyız salak?
Swag💪- Açtığınız kaçıncı grup acaba?
Kookie🐰- Kızlar başıma Esra Erol'u sardı onu izliyorum.
Prens🤴- Ramenimi kim yedi?
Umudum🥀- Ben yedim orda duruyordu.
Prens🤴- Alt tarafı iki dakika tuvalete gitmiştim yaa.
Kral 👑 - İki dakika mı? Bir saattir seni bekliyorum!
ChaCha💜- Neden şuan bunu konuşuyoruz?
Hane💛- Jiiiin hyung!! Esra Erol başlamış! Neden bana demiyorsun?
RiRi💚- Ne Esra Erol'u kızım ya? Seksen yaşında nineler gibi.
Siz- Arkadaşın ruhu seksen napacağız.
JeeJee💙- Şaka maka çıkış yapıyoruz!!
RaeRae♥️- Kot şortumu hanginiz giydiniz yaa! Bir rahat bırakın kıyafetlerimi!
KyuKyu🖤- Hepinizi engellemek istiyorum!
Uzaylı'm👻- Soo! Kazaklarımı almaktan vazgeç onlar benim!
Siz- Bu sefer ben almadım ki👊
Mochi🍙- Ben aldım! Ne olmuş yani?
Kookie🐰- Ah bu Adnan yok mu bu Adnan!
Prens🤴- Ben daha yakışıklıyım değil mi Kook?
Kral👑- Azıcık susun be! Biri Adnan diyor biri kazak diyor!
Swag💪- Beni uyutmayanlar cezasını çekecek!
RiRi💚- Benide uyutmadınız bir be! Bizim komşular daha az dedikodu yapıyor lan!
Umudum🥀- Grubu kapatıyorum yoksa bize hayır yok!
Umudum kişisi sizi çıkardı!
İki dakika da ne olmuştu öyle! Anladım. Beraberken normal olamıyoruz. Kookie Adnan diye deliriyordu? Ben bile izlemiyorum. Ve V'ye kazağını geri vermeyecektim. Çünkü o artık benim kazağım olmuştu. Hayır bu çocuk zihin mi okuyor?
Uzaylı'm 👻- Kazağım senin değil! Benim kazağım! Geri getir. Yoksa ben alırım.
-Getirmiyorum. Yiyorsa al!
Uzaylı'm 👻- Anca dert aç başıma zaten!
Kapı çalınca zıplamıştım.
-Yuh! Ne ara geldin sen?
V- Buradaydım zaten!
-Bende diyorum bu çocuk ışınlanmayı mı kullandı.
V- İyide ışınlanma daha icat edilmedi?
-V! Beynini bu kadar yorma lütfen. Ayrıca geri git. Bir kazak alt tarafı. Üstüme kahve döküp bu kazağı bana vermeden önce düşünecektin!
V- Senin olsun diye vermedim. İnsanlıkta yaramıyor ya!
-Jimin'den neden almıyorsun geri? Unutma ben bir shipperim!
V- O geri veriyor. Senin gibi geri alacağım diye günlerce aynısını giymiyor.
-İyi al ve git. Birdaha da benimle konuşma.
V- Trip mi atacaksın?
-Ben trip atmam süründürürüm!
MiCha- Valla süründürür billa süründürür! Biz senelerce ne çekiyoruz bir bilsen!
V- Cidden! Aishh. Hadi ver.
-Al!
Kazağı suratına fırlatıp kapıyı suratına kapatmıştım. İyi de ettim. Hem onu süründürecek bir neden de çıkmıştı başıma! Artık öyle kolay kolay üyeleri sinir edemeyecekti!
MiCha- V'nin ölüm tarihini sen söyle bari. Öldürecek olan sensin ya.
-Sen neden gidip hasta olan Umudumuza çorba yapmıyorsun?
-Çoktan içti. Hem sanane ya?
-Hadi hadi yeme beni! Neyse prova var inelim.
Mi Cha'nın kızarması gerçekten komikti. Ne ara böyle oldu bu kız sanki. Ayrıca bugün Min Jee ve Chae Ri'nin saçı boyanacaktı. Sonuçta çıkış yapacaktık ve yeşil kalmasını kimse istemezdi değil mi? Bugün son prova vardı. Ardından klip çekimleri! Zordu. Ama değerdi. Yıllarca bunun hayalini kuruyorduk değmeliydi. Aşağı indiğimde herkes oradaydı. V'yi atlayıp herkese gülümsedim ve esnemeye başladım. Bir yerlerimi kıramayacak kadar geçtim çünkü.
Pd- Şarkının ilk taesiri yayınlandı! Şimdiden çok iyi gidiyor. Hadi bitirelim şu işi!
Son provalarda bitince rahata ermiştik.
Pd- Dışarı çıkabilirsiniz. Sonuçta artık o kadar sık dışarı çıkamayaksınız? Bangtan bu sefer Zeybek oynamaya ne dersiniz oğullarım?
RM- Ahh. Şuan kızlara kızmanız gerekmiyor mu?
Pd- Kusura bakmayın. Kızamayacağım kadar kadar harikaydı.Hepimiz dışarı çıkmıştık. Ne kadar tanınmamaya çalışsakta kalabalık dikkat çekiyordu. O yüzden bölündük gruplara. Kafeye ayrı gidip orada birleşecektik. Ve tabiki yanımda V yoktu! Hadi ama!
V- Hâlâ trip mi atıyorsun?
- Dedim ya ben trip atmam süründürürüm diye. Ve seninle konuşmaya niyetim yok. Hayır! Kesinlikle bu şirinliklerin bir işe yaramıyor. Bakma öyle suratıma! Ya çekil önümden!
V- Sen bana küsemezsin hanım efendi!
-O niyeymiş?
-Çünkü ben tribi sevmem. Başka kimle üyeleri kızdıracağım? Tamam vereceğim kazağı senin olacak istersen yenisini de alırız. Hadi!!
-Söz mü?
-Söz.
-İşte böyle yola gelirsin V bey.
-Ben seni yola getireceğim şimdi!
-Ne yaparsın?
-İşte bunu.
Beni sırtına almıştı. Allah'ım Yarabbim! Akıl dağıtırken bu çocuk neredeydi?
-İndir beni!
-Lafını geri al öyle!
-Almazsam?
-Süründürürüm!
-Ya! İndir! Tamam geri aldım!
Beni indirince
-Yola gel!!!
Diye bağırarak koşmaya başladım. Zaten kafeye de gelmiştik. İçeri girip bizimkileri masaya oturdum.
NamKyu- Neden koştunki şimdi yani insan üşenir!
- Ay sorma! Sırtına aldı beni! Ölüyordum. Canımı zor kurtardım valla! Hayallerim olmadan ölürsem dirilir tekrar ölürüm bak!
V- Ben sana göstereceğim.
JM- Otur oturduğun yerde V!!
JK- Hey! Jimin~shi! Bende kimchi yiyeceğim!
JM- Ya oğlum beni kopyalamaktan vazgeç artık! Önce ben doğdum Busan'da. Sonra sen. Önce ben okula gittim. Sonra sen. Konserde benim taktığım küpeyi taktın. Benim yemeğimden de ye! Tam olsun.
Suga- Çeneni kapat! Bende kimchi yiyorum.
JM- Bu kadar kıskanıldığımı bilsem en son doğardım.
Garson- Kimchiler geldi!
JM- Ne yani herkes mi kimchi yiyor? Acilen kurtulmalıyım. Yoksa hepiniz Jimin mi olmak istiyorsunuz? Söyleyeyim olamazsınız!
Jin- Sende beni kopyalıyorsun! Egon asla benimkini geçemez. Gerçi ben doğruları söylüyorum en yakışıklı benim ama sen ego yapıyorsun! Yakıştıramadım.
RM- Sen bana sabır ver Allah'ım!
JH- Kızlar? Boyfirındı olan var mı?
RM- Boyfirındı değil o! Boyfriendi!
JH- Ya neyse işte?
MiCha-Yok. Hepimizin yok. Grupça sap öleceğiz sanırım.
JH- Emin olmayın da.
Jin- Ben biraz daha Kimchi alabilir miyim!!!!
Haneul- Doymuyor!!! Beni de ye Jin!?
Jin-Yenilseydin düşünürdüm ama kusura bakma.
MiRae- Birazdan burası dolar gitmemiz gerek.
Suga- Ne zaman durduk ki? Hep bir hareket hep bir hareket!
ChaeRi- Yurda gidince mantı açalım mı?
Soo- Biliyor musun ki?
ChaeRi- Bilmiyorum ama öğreniriz.Yurda geldiğimize göre? Evet mantı açıyorduk. Jin tarifi okuyor biz yapıyorduk. En son pes edip işe atladı. Bende öylece onları izliyordum. ChaeRi nin bakışları gözümden kaçmasa da gitmeyecektim. Allah korusun sağları solları belli olmuyordu bunların! Şimdi Jin hamile kaldı haberleri falan çıkardı olmazdı yani? Jin mi? V! Aklıma neler sokuyorsun!
Jin- İşte hazır bitti! Şimdi kaynıyor ve tatatadam Jin'in yemeği hazır oluyor.
ChaeRi- O hepimizin Jin! Aklından bile geçirme!
Jin- İyi be tamam.Mantı hazır olunca sofrayı da kurdular. İlk defa mantı yiyeceklerdi. Bizde ilk defa Jin'den yiyecektik.
Suga- Kesinlikle pestile benzemiyor!
Haneul- Pestil tatlı! Bu yemek! Herhalde benzemez!
Hepsi tadına bakmıştı.
Soo- Şahsen bizim en sevdiğimiz! Beğenmezseniz alt tarafı yolarız!
Ama aksine? Hepsi beğenmişti!
Soo- Madem öyle! Bundan sonra daha sık yaparız! İyi geceler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Black Queens
ФанфикAşk tesadüfleri sever mi? Yoksa tesadüfün kendisi miydi aşk? Bir zamanlar hayalini kurduğun şey gerçek olunca mıydı aslında olduğun en mutlu an? O muydu tüm gerçeğin,acıların,hayallerin,hayatın.. Evet,oydu. Tüm bedenin oydu. Her şeyin o'iken gitmesi...