Bugün ayrı bir özel gündü. Çünkü şarkımız bir haftadır ilk sıradaydı. Çok güzel bir duyguydu. Ayrıca Black Queens Bomb tasarlanmıştı. İkinci şarkımız için çalışıyorduk. Weekly idol'den teklif almıştık. İki gün sonra ona katılacaktık. Önceki günden eser kalmamıştı. Aşağı indiğimde çok saçma bir haldeydiler. Jin ve ChaeRi kahvaltıyı hazırlıyor, Suga ve Haneul beraber uyuyor, Jungkook ve Mi Rae taş kağıt makas oynuyor, RM ve NamKyu kıyafet konusunda tartışıyor, V Jimin'in sırtında Min Jee onları çekiyor, J-Hope ve Mi Cha acıktıkları için yemek videoları izliyor, bense onlarla salak bakışlarımı arıyordum.
V Jimin'in sırtından inmiş yanıma gelmişti.
-Uyanmış benim görlüm.
-Evet uyandım seni odun.
-Ne yaptım ben şimdi anlamadım.
-Hiç.
MiCha- Aha trip atıyor!
-Hayır.
Kendimi mutfağa atmıştım. V de gelmişti.
V- Ama ben ne yaptım ki şimdi.
-Hiç dedim ya.
ChaeRi-- Neden trip atıyorsun.
-Ya ben hastayım ve benimle ilgilenen yok anlamıyorum kötü bir şey mi yaptım yoksa neden beni dışlıyorsunuz ki siz şimdi bir indim bensiz de mutlusunuz. Hem bana çikolata da almadın.
V- Hastayım derken? Kafadan mı?
Jin- Şu özel şeyden bahsediyor seni cahil.
ChaeRi- Haa. Allah'ım. Herkes olsun da şu kız hasta olmasın ya. Valla V enişte biz her ay bir hafta onu çekiyoruz. En iyisi kaç git yani.
-Ama ben dedim beni sevmiyorsunuz siz diye.
V- Neli çikolata alayım?
-Daha neli çikolata sevdiğimi bile bilmiyor.
Jin- Sende böyle misin ChaeRi?
ChaeRi- Asla. Soo kızlık tarihinde son örnek bence. Biz bile anlamıyoruz. Kızlar!!!
Hepsi içeri gelmişti.
ChaeRi-- Soo hastalanmış.
MiCha- Allah'ım biliyordum! Artık tarih tutuyorum unutmayayım da hazır olalım diye. Bittik biz.
MinJee- Kaçsak mı ne yapsak? Anlamadım. Gerçekten. Bizde hasta oluyoruz ama bu neden böyle?
NamKyu- RM. Biz bir hafta tatile mi çıksak ya?
Haneul- Neydi günahımız! Neydi!!!!
MiRae- Jungkook bile bana bu kadar trip atmadı ya!
Haneul- Jungkook sana trip mi attı?
Soo- Konumuz bu değil. Hem anladım ben zaten ben kimim ki gidin hepiniz ya zaten neden duruyorsunuz ki anlamadım ya da ben gideyim sevilmeyen benim yani değil mi?
V- Nefes al sevgilim nefes al. Kızım versene! Boğulacaksın.
Soo- Al dedin ver demedin ki.
V- Benim normal olduğumu düşüneceğim hiç aklıma gelmezdi be.
Odama çıktım. Daha niçin duracaktım ki burda? Hayır yani o kadar kötü değilim ki. Yani bence değilim. Azıcık olabilirim. Ama onlarda bir ayda bir hafta çeksin canım yani ne olmuş. Gad dem it!V'den
Hayır yani. Top topu çekse? Fende zıt kutuplar birbirini çekiyor? Biz ikimiz de malız? Ama zıt değiliz? Top da değiliz?
Suga- Çok düşünme azıcık kalan beynini de yakacaksın.
V- Ama yani bir şey yapmadım trip yiyorum.
RM- Valla kardeşim. Kızlar hep böyle.
NamKyu- Kızlar? Hep? Böyle?
RM- Senin dışında güzelim. Yani ben şanslıyım da. Yalnız V bu nasıl şanssızlık lan.
JH- Olmaz git kızın gönlünü al.
MiCha- Evet git al. Bir kere denedim. Eğer boşverirsen sen onun gönlünü alana kadar konuşmuyor. Hayır suçlu olmasanda. Bu kız beni yedi bitirdi zaten.
MinJee- Biz diyelim bari arkadaşları olarak. Her şeyi bırak! Dondurma kolisi al ve gel V.
JM- Yuh! Koli mi yiyor?
MinJee- Allah'ım sen sabır ver. Hayır sevgilim. Hasta olunca sadece dondurma yiyor. Koli olarak alsın ki rahat olsun.
JM- Wow. Çinça. Koli yiyor sanmıştım.
V- O kadar da kötü değildir ya. Yani inşallah.Çıkıp dondurma almaya gittim. Koliyi nereden bulacaktımki? Bende gidip bir sürü dondurma aldım. Hepsini ayrı bir kutuya koydum. Yani şimdi bu kız! Delireceğim. O bitince bende trip atacağım. Sonuçta erkeklerinde özel günü olur hıh! Eve gittiğimde direkt odasına çıktım. Şöminenin orda oturuyordu.
V- Ben geldiiiiim!
-Neden bağırıyorsun ağrım var.
V- Başın da mı ağrıyor?
-Hayır.
V- İşimiz var seninle desene.
-Elindeki ne?
V- DON! DUR!MAA!
-Oha. Hadi getir. Yiyeceğim.
Önümde oturmuş narin sevgilim dedim bağrıma bastım kız şuan beş dondurmayı aynı anda yiyordu?
V- Yavaş mı yesen ya?
-Sen benim lokmalarımımı sayıyorsun?
V-Ha hayır da yani şey hadi ye.Soo-Yun'dan
Bu çocuğu seviyordum. Dondurmayı seviyordum.
-Yani gereksiz triplere girdim ya ben şimdi.
V- Evet.
-Cidden gereksiz miydi?
V- Aishh! Sen varya!!
-Tamam tamam. Özür dilerim. Ama bu atmaya devam etmeyeceğim anlamına gelmiyor TaeTae. Sende ye.
V- Kurtuluşum yok yani?
-Var. Ya bileyim. Sanırım malım.
V-Evet.
-Hayır demen lazımdı amaaa!
V- Yalan mı söyleyeyim?
-Haklısın. Ya ben niye böyleyim ya.
V- Sorun değil. Cidden. İnelim aşağı.
-Ben yatacağım. Öleceğim gibi.
Yatağa girdiğimde arkamda bir hareketlilik hissettim. Sonra iki kolun beni sarmalamasını. Onu düşündüm. Cidden bu çocuğa saçma sapan trip atmıştım. Evet maldım.Mi Cha'dan
JH- Soo hep mi böyle saçma?
-Hayır. Küçüklüğünden gelen bir şey. Sandığınız kadar iyi değildi. Bakın şimdi ne anlatacağım. Ortaokuldayız okulda benimde konuşmuyor. Eve gidince mesaj attım neden konuşmuyoruz diye ve bana unuttum dedi. İlgi çekmeyi seviyor bazen ondan yapıyor. Az çekmedik.
JM- Kimse mükemmel değil. Neyse konuştuğumuza göre neden eski hikayelerinizi anlatmıyorsunuz?
MiCha- Biz DNA ilk çıktığında okuldaydık. Ben deliriyordum. Okuldan kaçıp bizim eve gittik. Klibi açtım abim sürekli çağırdığı için zaten izleyememiştim. Bir de Soo sizi öveeceğine V'nin küpesi çok güzel demişti. Bende ona değil çocuklara bakacaksın gerizekalı diye kızmıştım. O V'nin küpesinin Army siydi. Fotoğraf gösteriyordu ordan küpeyi kırpıyordu falan.
MinJee- Birgün Soo'lara gittik. Sırtım ağrıdığı için yüz üstü yatmıştım. Sonra bir ağırlık. Sanki 100 kilo kaldırmış gibiydim. Ve bir baktım. Hepsi sırtıma atlamış. Nefes almak için dua ediyordum.
ChaeRi- Sahile gitmiştik. Run dinliyoruduk. Dayanamayıp koşmaya başladık. Sonra arkamı onlara bakmak için dönmemle suya düşmem bir olmuştu. Beni kurtarmaya çalışırken onlarda düşmüştü. Bir amca kurtarmıştı bizi. Cidden aklıma yosunlar geldikçe sinir oluyorum.
Haneul- Birgün de hamburger yeme yarışmasına girmiştik. Kim kaç tane yer diye. Üstümüz başımız ketçap olmuştu. Hatta benden çok saçlarım yemişti ve bitlenmiştim. Kazanan ChaeRi olmuştu.
NamKyu- Biz Soo ile dans ediyorduk sürekli. Sizin dansları yapıyorduk. Saçma olan ise yaparken sürekli ona bakıyor olmam çünkü doğrumu diye kontrol ediyordum. Ve dans ederken ikimiz de başka yere gittiğimiz için çarpışıp bir oğlanın üstüne düşmüştük. Sonra tabi disipline.
MiRae- Bizde pasta yapacaktık. Annesinin doğum günüydü. Ama o şey kesinlikle pasta değildi. Pasta olmadığını kesindi ama ne olduğu belli değildi. Annesi geldiğinde tebrik edeceği yerde terlik yemiştik. Çünkü mutfak undan ve kirlilikten geçilmiyordu.
JH- Sizde çok ayrı yeri olmalı.
MiCha- O çok farklı. Aslında size geçmişini anlatmayı o kadar isterdim ki. Ama o anlatsın.
NamKyu- Herkesten farklı. Durduk yere hareket etmeye başlardı. Biz anlamazdık ne yapıyor diye ama meğer aklına şarkı geliyormuş. Derste olması hiç sorun değil. Durduk yere aegyo yapardı.
MinJee- Biz hepimiz tuhafiz. Anlamıyorum. Çok saçma bir şekilde bir aradayız. Cidden garip.
Suga- Onu anlamaya başladım. Aslında sizi de. Bakınca bizden daha saçma bir grubun olması ironik.
RM- Cidden! Siz çok saçmasınız.V'den
Uyandığımda alta indim konuşuyorlardı. Görünmeden sadece dinledim. Sevdiğimin geçmişini dinledim. Ne kadar mutlu olduğunu dinledim. Ne kadar saçma olduğunu dinledim. Aklıma kendim geldim. Trip mrip umrumda değildi. O bendim. Garip bir şekilde bizdik. Ve acilen acılarını öğrenmem gerek diye düşündüm. Uyanınca!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Black Queens
FanfictionAşk tesadüfleri sever mi? Yoksa tesadüfün kendisi miydi aşk? Bir zamanlar hayalini kurduğun şey gerçek olunca mıydı aslında olduğun en mutlu an? O muydu tüm gerçeğin,acıların,hayallerin,hayatın.. Evet,oydu. Tüm bedenin oydu. Her şeyin o'iken gitmesi...