Silver

1.1K 67 13
                                    

Silver Newman își lustruiește bocancii de antrenament, pierdută în gândurile despre proba de absolvire ce va avea loc în următoarea oră.

- Kaena, vreau să știu ce este în neregulă cu tine! spune Privel ațintindu-și ochii roșii în cei negrii pierduți ai Kaenei, iubita lui.

- Nu sunt pregătită. Iar mai trebuie să rămân un an.

Silver ascultă cu atenție conversație ce se poartă în jurul ei și își încalță bocancii. De anul viitor sigur se schimbă legile, iar repetarea înca a unui an în militara Titanilor va fi interzisă. Deja sunt prea mulți, iar un razboi nu pare să izbucnească prea recent. Își strânge părul roșu lung până la umeri într-o coadă la spate, bretonul ascunzând cicatricea albă din colțul frunții. Se așează liniștită pe una dintre scaunele negre așezate pe holul de așteptare a sălii de examen fizic. Nu e sigură că va trece examenul, dar nici nu își face griji în privința asta, pentru că mai are opțiunea de a merge la medicină. Fiind un copil orfan, nu are atât de multe privilegii ca cei doi colegi ai ei, dar nu se plânge și încearcă să profite de orice i se oferă.

- Silver, tu cum te simți? întreabă Kaena cu urme de speranță.

Silver o privește timidă, fără să își arunce ochii verzi spre fața ei și se gândește ce ar trebui să răspundă, pentru a o motiva să aibă încredere în propriile puteri.

- Liniștită, răspunde acesta și îi zâmbește ușor.

Privel îi zâmbește multumitor, pentru că și-a dat seama că încearcă să o ajute, dar Kaena privește încă nesigură ușa mecanică după care se află alt coleg de a lor. Ei sunt ultimii rămași, ceea ce le oferă nesiguranță.

Silver închide ochii și răspândește un câmp magnetic pentru a relaxa mușchii încordați a tuturor persoanelor ce intrau în el, mai exact ai Kaenei.

- Silver, nu e tocmai momentul potrivit! spune ea acuzatoare.

- Nici tu să îmi citești gândurile! răspunde ea amuzată.

Ușa se deschide, iar o femeie cu părul albastru și lung până la baza coloanei, cu ochii mari și portocalii îi privește zemflitore. Pe ecusonul digital din piept este scris numele "Lope".

- Silver Newman! spune ea, un ecou impunător instalându-se în oasele ei firave.

Silver se ridică de pe scaun sigură pe sine, pentru a fi un exemplu pentru cei doi colegi rămași ai ei. Intră în camera albă ce este are un iz ușor de Gareea, o plantră străveche a titanilor, foarte elegantă.

- Nu te sfii! o îndeamnă Lope să se apropie de biroul ei, pe care are o tabletă cu dosarul lui Silver.

Se apropie timid de scaunul alb, culoare dominantă din acea încăpere.

- Bun, am câteva întrebări de rutină pe care doresc să ți le adresez.

Silver încuviințează, nefiind în stare să pronunțe nici un cuvânt, pentru că nu vede neapărata necesitate de a vorbi. Se aşează pe scaunul din fața biroului, fiind foarte comod.

- Vârsta?

- 20 de ani.

- Te rog să te ridici şi să stai în centrul cercului, spune doctorița şi arată spre un cerc negru, iar Silver se conformează.

Un laser roşu se poziționează pe centrul capului, speriind puțin micul suflet.

- 1 metru 82. Eşti cam înaltă pentru o titană! spune ea puțin amuzată.

Înălțimea medie pentru o femelă titan este de aproximativ 1,60 metri, maxim 1,70. Silver este cea mai înaltă fată din toată şcoala, ceea ce o uimeşte că doamna Lope nu a auzit vreodată de ea. Bărbații au o înălțime medie e 1,80 - 2,00 metri. Acestă diferență de înălțime cred că a fost proiectată special pentru ca femeile să se simtă protejate în preajma bărbaților sau pur şi simplu doar dominate de ei.

TitanUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum