Capitol corectat! ✔
- Sunt emoționată! spune Raphaela şi o apucă pe Silver de braț.
- E prima zi de colegiu, nu e ca şi cum ai absolvi! o îmbărbătează ea şi îi zâmbeşte cu toți dinți.
- Ce nume dăm grupului? întreabă Grip, mult mai prietenos în ultimul timp.
- Ămmm... Ce spuneți de Polarii? spune entuziasmată Joele.
- Nah! răspunde Richael şi strâmbă din nas.
- Dacă cei de primul loc se numesc "Vulturii", poate ar prinde briză la oameni să folosim şi noi un nume animalier, spune Megan şi dă din umeri aparent nepăsătoare.
- Oh, nu! Grădină zoo! Să nu te aud cu aşa ceva! Suntem mai buni ca ei şi avem o imaginație mai bună decât a lor, răspunde Kol.
- Ce ar fi să ne numim "Moonlight*"?
*Moonlight = lumina lunii (traducere din limba engleză)
Cu toții îşi întorc privirile spre Kaena ce doar priveşte drumul.
- Sincer, e cea mai bună idee de până acum, deci probabil aşa rămâne. Simte-te bine, Kaena! spune Silver şi o bate pe umăr.
Se opresc toți în fața clădirii imense albe, ce urmează să fie universitatea lor pentru următorii ani. Era construită în mare parte din piatră, ignorând noile modele arhitecturale din sticlă.
- Ce veche pare! admite Divine.
- Bine! Hai să vedem care e treaba aici! spune Silver şi înaintează spre uşile clădirii, unde o aşteaptă doi soldați.
Se simte destul de inconfortabil în uniforma obligatorie: cămaşă violet, sacou negru şi o fustă neagră ce ajunge aproape de genunchi. Pantofii ce îi poarta încep să îi profoace bătături, mai ales că au un toc de vreo cinci centimetri şi sunt din lac.
Cu un tropot de pantofi se provoacă un ecou intimidant, ce este produs de paşii de feline ale fetelor ce merg spre intrare.
- Brățara, te rog! spune un băiat zâmbitor ce îi ia cu delicatețe mâna firavă al lui Silver.
Acesta îi introduce codul de student oficial în cip şi o lasă pe roşcată să treacă de barierele laser de la intrare. Păşeşte uşor timidă spre o uşă pe care era scris cu majuscule pe o placă electronică: "SECRETARIAT". Ciocăne uşor şi apasă clanța, imediat ce este primită înauntru de o voce caldă de femeie.
- Bună ziua! salută Silver politicos.
- Numele, te rog! spune femeia de după birou, pregătită să tasteze pe calculatorul din fața ei.
- Silver Newman.
- Aş dori cipul tău, te rog! răspunde aceasta şi întinde mâna foarte palidă pe care se află o verighetă.
- Desigur!
Silver deconectează cipul şi îl înmânează doamnei, ea intruducându-l într-un compartiment aflat în partea laterală a tastaturii. După aproximativ două minute, cipul este rezolvat şi ajunge înapoi la proprietar.
- Ai orarul acolo, doar că trebuie puțin aranjat de tine, adică să îți alegi ce ore doreşti sau nu să faci. Numele profesorilor este notat în dreptul fiecărei materii. Ți-am programat o mică hartă cu toate clasele din institut, ca să evităm neplăcerea de a te pierde prin clădire.
În tot acest timp Silver a verificat şi terminat tot ce i sa cerut. A zâmbit politicos şi a părăsit biroul, întâlnindu-şi colegii la intrare.
CITEȘTI
Titan
Science FictionÎn 2041, Terra a fost invadată de o rasă extraterestră, izbitor de asemănătoare cu oamenii. Astăzi, în 2198, Silver Newman absolveşte academia militară şi e gata să înceapă o nouă viață, în care e obligată să își reia rolul pentru care a fost născut...