2

379 36 5
                                    



- Ce e chestia asta? întreabă Grip cu o grimază pe față, în timp ce gustă din masa de prânz.

- Te plângi mai rău ca o prințesă! Spune mulțumesc că avem mancare comestibilă! răspunde Raphaela şi înfinge cu furculița în bucata gri de material foarte rigid, ce aproape se sfarmă la atingerea metalului, apoi molfăie.

Kol le strâmbă şi îşi duce privirea din nou spre farfuria sa, dezgustat de imaginea tristă a mâncării dezhidratate.

- Nu mai vorbiți! replică plictisită Silver, păstrând aerul autoritar.

Câțiva îşi ridică privirea interesată spre ea, curioşi de metodele secrete de a calma apele. Nu e nici un secret, doar faptul că înțelege mai bine ca ceilalți şi posibilul fapt că reuşeşte să controleze spiritele.

- Ajută să adăugați citrice, spune Silver plictisită, oferind un pont veritabil.

- Şi de alea de unde facem rost? întreabă Kol, fericit că poate să îmbuneze dezgustătoarea masă.

- Ceri la masa. Eu nu am cerut niciodată, nu ştiu cum funcționează.

Kol abordează privirea dezamăgită, pentru că nu se riscă să facă ceva greşit din prima lui zi aici.

- Există petreceri sau ceva de genul pe aici? întreabă Joele intrigată, schimbând un subiect, ce oricum se terminase.

Silver se încruntă şi ezită să îi dea un răspuns, pentru că pare o fată destul de uşor de manipulat, iar cei de dau petreceri aici sunt aşi în asta.

- Da... Doar că nu îți sugerez să participi la vreuna. Cei ce le organizează... nu sunt tocmai cei mai prietenoşi oameni.

Silver arată subtil cu capătul furculiței spre o masă la care se află câțiva tineri ce se distrează şi sunt sursa perturbării liniştii din acea încăpere.

- Hei! Gata cu holbatul! spune ea autoritară, pentru că s-au întors cu toții în direcția aceea, iar singurul lucru ce lipseşte e să atragă atenția asupra grupului.

- Par... haotici! remarcă Megan şi dă dezaprobator din cap.

- Da, chiar sunt. Nu sugerez ca unul dintre voi să se amestece cu ei. Nu vă interzic, pentru că nu vreau să mă ştiți de "Şefa Rea", dar dacă faceți vreo mişcare greşită, toată grupa noastră are de suferit.

- Grupă? o întreabă Kaena încruntată.

- Da, aşa am auzit că merge treaba aici. Noi suntem 13-S. Cred, spune Silver dezinteresată şi dă din umeri neştiutoare.

- Nu putem să ne schimbăm numele? întreabă Kol şi se apleacă deasupra mesei ca să fie mai bine auzit.

- Nu ştiu, răspunde Silver şi rămâne gânditoare. Hai, gata cu vorbăraia! Trebuie să terminăm mâncarea.

Un ecran imens de pe perete se aprinde şi acolo apare chipul direcotrului.

- Poftă mare, elevi! urează el, iar un mic cor de "mulțumim" se aude. Cei noi dintre voi probabil nu prea înțeleg ce se petrece aici sau de ce avem o astfel de mâncare, adaugă el amuzat şi stârneşte câteva chicote şi o voce puternică ce spune "exact". Toate se lămuresc la timpul lor. Fiecare cameră este o grupă, iar numele vi-l alegeți voi înşivă sau mai bine zis: capul grupului. În fiecare zi au loc antrenamentele fizice şi psihice, iar la sfârşit de săptămână se susțin testări. Acestea sunt punctate şi grupele se află într-un clasament.

În locul imaginii apare un panou pe care erau notate grupele. A noastră e pe locul 23, notată cu numele camerei noastre, iar ultimul loc este 25.

TitanUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum