- Dacă ne prinde cineva, vă ucid! spune Silver amenințătoare spre Raphaela şi Grip.
- Sunt doar nişte amărâte de dulciuri, nu te mai panica atât! răspunde Megan şi înfulecă un şoricel gumat.
Silver îşi dă tensionată ochii peste cap şi se ridică la etajul paturilor suprapuse deschizând cartea împrumutată de la bibliotecă acolo unde a lăsat semnul de carte. Nici nu are rost să citeasca, oricum nu se putea concentra pe nici un rând din cauza celor ce s-ar presupune că le este lider.
- Silver, dacă nu guşti, nu mai vorbesc cu tine! spune amenințătoare Kaena.
Lasă puțin cartea la oparte şi o priveşte cu o sprânceană ridicată.
- Asta e o amenințare? Atunci mai ai de lucrat la ea, draga mea! spune şi râde, revenind la lectură.
Silver este prea greu de manipulat ca să o afecteze cuvintele ei. Buna glumă ca nu mai vorbeşte cu ea! Ha! E obligată să vorbească cu liderul ei şi Silver ştie mai bine că ea cunoaşte regulile astea ca pe Tatăl Nostru. I se pare nefolositor să ai credință în ceva ce nu vezi, nu simți, nu ştii cu exactitate dacă există. Dar continuă să creadă, pentru că în momente critice tot ce ai mai de preț rămâne speranța.
- Plictisitoareo! spune Grip şi aruncă în Silver cu un jeleu.
Toată camera începe să râdă, iar ea îl priveşte furioasă, iar el se îndreaptă în picioare şi ridică mâinile spre apărare, cerându-şi ierare. Îl priveşte pătrunzător, iar la un moment dat se lasă în genunchi şi se ține cu mâinile de tâmple, scoțând un țipăt de durere.
- Grip! strigă Silver şi se aproprie rapid de el. Ce s-a întâmplat?
Nu răspunde, aşa că îşi pune mâna pe el şi foloseşte din putere ca să îi vindece durerea. Silver rămâne puțin amețită, dar nici nu îi pasă.
- Grip, eşti bine? îl mai întreabă odată.
Dă din cap aprobator şi este ajutat să se ridice pe un pat. Încearcă să îşi închidă ochii pentru câteva secunde, ca să i se clarifice vederea, dar adoarme instant înapoi.
- Stânge toate dulciurile! spune Kol către Kaena.
- Puneți-vă şi voi în pat. E deja târziu, iar mâine avem testările, da Silver ordin, încă afectată de cele întâmplate.
***
- Sigur eşti bine? îl întreabă Silver a suta oară pe Grip.
Se mişcă destul de lent spre sala imensă cu o cupolă rotundă, în care se susțin probele. Primele fizice, iar la antrenament nu au fost niciunul prea străluciți, nereuşind nici măcar să tragă cu arma.
- Da, Silver, nu te mai stresa acum. A fost ceva, nu ştiu ce, aştept încă explicații de la tine, dar nu în acest moment. Avem lucruri mai importante de făcut.
Grip continuă să privească pe un punct fix dept înainteinte, spre vârful scărilor de piatră ce duc spre intrarea în clădirea modernă.
- Cred că am descoperit o putere nouă, spune Silver aproape în şoaptă, ignorând sfatul lui Grip de a vorbi altădată, pentru că nu e nici locul nici momentul potrivit.
- Bine pentru tine! răspunde el dezinteresat.
Silver îl priveşte cu o cută între sprâncene, neînțelegând motivul comportamentului brusc rece. Doar îşi ceruse scuze, iar el o iertase, acum ce mai doreşte?
Divina îi pune mâna pe braț lui Silver, parcă căutând echilibrul. Se vede că e emoționată, dar parcă mai mult se citeşte frica. Roşcata lasă câmpul magnetic să le cuprindă doar pe ele două.
CITEȘTI
Titan
Science FictionÎn 2041, Terra a fost invadată de o rasă extraterestră, izbitor de asemănătoare cu oamenii. Astăzi, în 2198, Silver Newman absolveşte academia militară şi e gata să înceapă o nouă viață, în care e obligată să își reia rolul pentru care a fost născut...