14

226 23 1
                                    

- Suntem geniali! spune Aaron și dansează pe drum spre cantină, sub privirile amuzate a celorlalți elevi din academie.

- Fără șmecheriile lui Silver, nu ajungeam nici la jumătate!

Marco o bate de două ori pe umăr și îi zâmbește, iar ea e atât de fericită încât nu se poate abține. Au câștigat, iar prezența lui Adam e din nou prezentă.

- Merg la baie! anunță ea și merge pe ușa din dreapta, imediat înainte de cantină.

Intră în toaletă și intră într-una din cabine, deoarece simte că ceva nu e în regulă cu ea. Se simte puțin amețită și simte nevoie de mai mult aier.

- Silver! Am reușit să aflu unde ești! îi comunică mental o voce foarte cunoscută, iar ea se trezește zâmbind și o lacrimă i se scurge pe obraz.

- Nu am reușit să comunic până acum cu tine. Nu știu cum să procedez fără incantațiile preoților, îi răspunde ea și simte cum i se scurge ușor picături de energie, ca firele de nisip.

Nu înțelege cu exactitate cum funcționează comunicarea aceasta dintre ele și îi e greu să își mențină energia la un anumit nivel, ca să reziste mai mult.

- Ah, dar e normal! Eu am unul din medalioanele tale, pe care le-ai pierdut la castel când fugeai. Ai reușit să aflii ceva de Robin?

- Nu. Nu știu cum să fac asta, deja știi! răspunde Silver oarecum enervată de neatenția surorii ei.

- Trebuia să vină cu tine! Nu îmi spune că s-a întâmplat ceva pe drum și... a murit.

Ultima propoziție a sunat atât de sec și a fost ca un junghi în inima lui Silver. Și acum își amintește cum a renunțat la libertatea lui ca să ajungă ea în siguranță pe vapor.

- S-a întors din drum. Nu știu ce s-a întâmplat cu el. Când m-am trezit în orfelinat, nu mai aveam nimic din bunurile sau hainele vechi, în afara nenorocitului de inel pe care nu îl pot scoate.

- Nici să nu o faci! aproape țipă Amethyst.

- Da, de parcă aș putea! răspunde Silver sec.

Se trântește cu spatele de peretele lateral al toaletei și își ridică privirea spre neoane.

- Te protejează, Silver. Ne protejează pe toți, inelul acela. Îți povestesc când ne vom revedea. Acum sunt puțin ocupată, cred că mai e cineva aici. Te voi mai contacta!

Cu ultimul cuvânt îi mai simte prezența vreo cinci secunde, apoi dispare la fel de brusc cum a apărut.

Iese leneșă din cabina toaletei și merge să își spele fața cu apă rece, să își revină. Își udă și șuvițele rebele ce au ieșit din împletitură, dar nu îi pasă de ele. Vrea doar să se bucure de răceala apei pe pielea ei. Psihic, testul a fost foarte obositor, iar asta se simte acum.

Își privește inelul ce sclipește iar cu firicicele roșiatice, de când a fost atinsă de Adam. Are o teorie, cum că inelul își activează anumite culori în funcție de intensitatea sentimentelor pe care le are. Ar fii preferat să o întrebe mai multe pe Amethyst despre asta, dar timpul nu e de partea lor.

Iese din baie, iar la ușa stă Ten sprijinit cu spatele de perete. Silver pare nedumerită, dar după privirea de pe fața ei, înțelege imediat că pe ea o aștepta.

- Am verificat acum. Au două ore. Nu am putut afla și cine.

Cuvintele lui sună ca niște lucruri fără sens, dar creierul ei le leagă imediat între ele. Ten a verificat baza academiei, toți cei din bazele celelalte, care au trecut testarea, ajung aici în două ore, dar nu a putut afla și identitatea lor.

TitanUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum