Rodinná "idylka"

2.2K 87 5
                                    

Jmenuji se Cora Collins a je mi 17 let. Jsem obyčejná teenagerkaz USA, ale v něčem přeci jen trochu odlišná. Můj otec je mafián. Ano mafián. Zjistila jsem to před pár měsíci úplnou náhodou. Myslím, že má matka o tom neví a starší brácha netuším. 

S mými rodiči nemám moc dobré vztahy asi jako každý dospívající člověk. A po tom, co jsem zjistila, co je můj táta zač ho začínám pomalu, ale jistě nenávidět. Můj brácha Austin je o pár let starší než já. Je mu 19. A on jediný mě dokáže ve všem pochopit. Ale pak je tu ještě jedna věc. Jeho nejlepší kámoš je Justin. Justin Bieber. Do Justina jsem tajně zamilovaná asi 2 roky. Ano vím je to trapné, ale já si prostě nemůžu pomoct. Má něco v sobě, nějaký kouzlo, které mě neskutečně přitahuje. To, že jsem do Justina zamilovaná Austin neví. Ani jsem mu neříkala, že vím, že náš táta je mafián. Ale něco mi říká, že Austin v tom pojede s nim. 

***

Probudila jsem se na nepříjemný zvuk budíku, který opravdu nesnášim.  Pomalu jsem otevřela oči a parkrát s nimi zamrkala abych zaostřila zrak. Pár minut jsem jen tak nehybně ležela a koukala do stropu. A přemýšlela o dnešním dnu. Dnes je čtvrtek a já přemýšlím, že bych zatáhla. Mámě bych se vymluvila, že mě něco bolí a ta by mi to sežraa i s naviákem. Nakonec jsem se rozhodla, že do školy půjdu a uvidím Justina. Při myšlence jsem se musela kousnout do rtu. 

Koukla jsem se na hodiny a zjistila, že se už takhle válím 15 minut. Rychle jsem vstala z postele a šla do koupelny, kterou mám svou vlastní. Vešla jsem do koupelny a zavřela za sebou dveře. Rychle jsem ze sebe sundala tričko a spodní prádlo ve kterém jsme spala a hodina do koše se špinavým prádlem.  Vlezla jsem do sprychy a pustila na sebe horký proud vody.  Chvilku jsem nehybně stála a uvolnila se. Poté jsem si do dlaně vymáčkla trochu melounového sprchového gelu a rozetřela po celém těle, nakonec jsem mydliny důkladně opláchla. Vypla jsem vodu, vylezla ze sprchy a obmotala okolo svého těla ručník. Všude okolo mě byla pára. Přešla jsme zpátky do svého pokoje a ze skříně jsem vytáhla tmavě modré džíny a bílé tričko a spodní prádlo. Ručník jsem odhodila a připravené oblečení jsme si oblékla. Šla jsem zpátky do kopelny, kde jsem pověsila zpátky ručník a přešla k zrcadlu. Vyčistila jsem si zuby a řasy zvýraznila řasenkou. Nakonec jsem si rty přetřela růžovým balsámkem a na krk pověsila řetízek s mým jménem a vlay pročesala a nechala přirozeně zvlněné. Došla jsem si do pokoje pro tašku a naházela do ní pár učebnic a sešitů, co dnes budu potřebovat.  Popadla jsem tašku a vzala mobil do ruky a vyšla si do kuchyně. 

V kuchyni seděli všichni u stolu a hráli si na rodinnou idylku. Každý seděl na svém místě jako to bývalo za starých časů.

"Dobré ráno" prohodil táta mile a usmíval se od ucha k uchu. 

"Hmm" jen jsem protočila oči a sebrala ze stolu jablko a namířila si to rovnou ke dveřím. Z věšáku jsem si vzala bundu a oblíkla si ji. Z botníku jsem vyndala svoje oblíbený tenisky a mezitím, co jsem se obouvala jsem slyšela z kuchyně, jak si o mě povídají. Nějak jsem to neřešila a popadla klíče z poličky a hodila je s mobilem do tašky zakousla se do jablka a vyšla ze dveří, kde mě ovanul studený listopadový vzduch...

První kapitola,takže zatím o ničem a je to jen takový úvod do všeho :) tak mi napište, jak se Vám to zatím líbí a oblouvám se za chyby :))

Mafia familyKde žijí příběhy. Začni objevovat