Jdou po tobě, Justine

1.4K 51 3
                                    

Z pohledu Justina-o 2 dny dříve

Byli jsme domluvit nějaký obchod, ale nakonec z něj sešlo, protože náš obchodník, který vystupuje pod jménem  Thomas se začal chovat divně. Thomas je obávaný mafián v celých státech a není lehké si s ním zahrávat. Není to jako když přijedete se svým gangem na smluvené místo, vyřídíte co je potřeba a nakonec jich pár zabijete. S Thomasem si není lehké zahrávat a navíc, když ho ještě nikdo nikdy neviděl-nechává se za sebe vystupovat své zaměstnance. 

Měli jsme se sejít v opuštěném domě za městem, kterému říkáme sklad ,ale po tom, co Thomas už po druhý setkání zrušil jsem z toho vycouval. Vím, že to nebyl moc dobrý nápad, ale nemůžu riskovat, že nás podrazí a přichystá past.

Zrovna jedeme s mým gangem ve složení-já, John, Michael, Ryan a Marilyn. Asi se divíte, proč máme v partě holku. Je to prostý. Umí odvést pozornost, protože věršina chlapů z ní nemůže spustit oči. Mezi ně patřím i já. Občas máme spolu takový menší úlet v podobě sexu-bez citů a nezávazně. Vždy když se potřebujem odreagovat,vlastně jsme takoví kámoši s výhodama. 

Zastavili jsme před skladem, kde byl na dnešek domluvený obchod. Všichni jsme vylezli z aut a když jsme došli ke dveřím rozdal jsem instrukce a všichni se podle nich začali řídit. Ryan s Marilyn půjdou jako první a až bude čas přijdeme jim pomoct. 

Čekali jsme na náš čas a když jsem měl pocit, že nadešel zbytek našeho gangu, teda já, John a Michael jsme vešli do místnosti také.

"Ale ale" začal tak 25letý kluk. A ty dva blbové, co tu jsou s ním jen nehybně stáli.

Všichni jsme k němu strhli pohled. 

"...sám velký Justin Bieber osobně" dodal a ušklíbl se.

"Drž hubu" zařval jsem a namířil na něj pistol. Nemám náladu poslouchat nějaký sračky. V jeho očích bylo vidět překvapení. Ale to nemilé překvapení.

"C-co t-to má znamenat?! V dohodě bylo, že obchod proběhne v klidu beze zbraní" řekl vystrašeně. 

"Malá změna" pokrčil jsem ramena a nadzvihl obočí. Nakonec jsem se neubránil nepatrnému uchechtnutí.

"M-mo-žná by tě mohlo něco zajímat" šeptl. 

"Povídej" ukázal jsem na něj rukou. 

"Chystá se na tebe něco" začal a já nadzvihl obočí a vyzval ho, ať pokračuje.  "....za 2 dny tě chtějí zabít. Detaily nevím, ale tohle se všude špitá a navíc" olízl si sebevědomě rty "...a sám moc dobře víš, že tohle nejsou žvásty, tyhle drby jsou vždycky pravdivý" dodal. 

Musím unat, že tímhle mi vyrazil dech. Nečekal jsem, že si někdo troufne na Justina Biebra. Nezbývá mi nic jinýho než vymyslet plán, jak se někam nenápadně zdejchnout. 

Z mých myšlenek mě vyrušila jedna a to ta, že už by jsme to tu měli ukončit. 

"Víš co? Dám ti dvě rady. Ta první je, že nikdy nevěř jiným gangům a ta druhá..." odmlčel jsem se, aby to vyznělo více dramaticky. "...nikdy se nepokoušej vyjednávat informacemi, který ti můžou pomoct od smrti i když budou v tvůj neprospěch. A teď sbohem" dopověděl jsem a namířil na něj zbraň a stiskl spoušť. Ostatní členové udělali to samé a všechny tři těla se skácely k zemi a okolo nich se začaly tvořit malé loužičky krve. 

"Johne a Michaeli, uklídite to tu. Marilyn a Ryan pojedou se mnou k nám, kde vymyslíme plán" rozhodl jsem. Nikdo nic nenamítal a všichni začali plnit mé zadané úkoly. 

Mafia familyKde žijí příběhy. Začni objevovat