Pomalu jsem se pomrvila na posteli a párkrát zamrkala očima abych si zvykla na sluneční světlo, které svítlilo z venku. V hlavě jsem si zanadávala proč když jsem šla spát tak si nezatáhla žaluzie.
Lehla jsem si na postel a natáhla nohy a ruce a pomalu se protahovala a přemýšlela. Uvědomila jsem si, co mě dnes odpoledne čeká. Samou radostí jsem se usmívala jen tak do prázdna. Po chvíli válení a protahování jsem vstala a šla do koupelny.
Svlékla jsem ze sebe oblečení na spaní a vešla do sprchového koutu. Zapla jsem vodu a nechala na sebe dopadat horký proud vody, který stékal po mém těle. Po chvilce jsem vzala náhodný sprchový gel a vymáčkla si trochu do ruky, následně jsem ho rozetřela po celém mém těle. Ještě jsem si šamponém umyla vlasy a nakonec ze sebe všechny mydliny důkladně opláchla.
Vylezla jsem ze sprchového koutu a obmotala okolo sebe ručník a namířila si to ke skříni. Po několika minutovém vybírání, jsem si vzala vysoké džínové kraťásky a bílé tílko, které mi končilo kousek nad pupíkem. Ručníkem jsem se ještě pořádně dosušila a oblékla si na sebe připravené oblečení. Přešla jsem ke skříňce a vytáhla řetízek s mým jménem. Pooté jsem přešla do koupelny a vyčistila si zuby a vysušila vlasy, které jsme poté navlnila. Šáhla jsem do poličky, kde jsem vzala řasenku a jemně zvýraznila oči a trochu načervenalého balsámku, který dodal mým rtům tu správnou štávu.
Přešla jsem zpátky do pokoje a prohlédla se v zrcadle. Perfect pomyslela jsem si a šla se nasnídat. Přišla jsem do kuchyně a otevřela lednci. Pod lohém rozhodování jsem si naonec vybrala bílý jogut a uvařila si kafe.
Po asi půl hodině, co jsem chatovala s lidma přes Facebook mi přišlo upozornění. Ihned jsme ho rozklikla a podívala se o co jde. Byla to žádost o přátelství od Justina? Rozbušilo se mi srdce a trochu jsem spanikařila, ale přijala jsem ji. Během pár minut mi vyskočilo okénko chatu.
-Ahoj
Ahoj
-Jsi připravená?
Jojo
-Tak dobře za 10 minut jsem u tebe
Ok
-Zatim pa
Zatiim
Zaklapla jsem notebook a popadla svojí oblíbenou kabelku a naházela do ní mobil, klíče a peněženku. Sešla jsem dolů, kde jsem si obula své bílé sandálky a v tom se celým domě rozezněl zvuk zvonku.
Otevřela jsem a uviděla Justina. Ihned se mi zatajil dech. Vypadal dokonale. Ostatně jako v ždycky. Bílé véčkové trčko zvýraznovalo jeho svaly, černé kalhoty spadlé po zadkem a černé boty se zlatými detaily.
"Ahoj" řekl a usmál se od ucha k uchu, tím odhalil své dokonale bílé zuby.
"Ahoj" pocítila jsem, jak se začínám červenat.
"Půjdem?" prohodil po chvilce ticha. Jen jsem přikývla na souhlas a zamkla dům.
Vyšli jsme cestičkou od baráku a Justin si to namířil k jeho autu a já šla za ním jako ocásek. Odemkl auto a otevřel mi dveře od spolujezdce. Já jsem nic nenamítala a šla si sednout.
"Moc ti to sluší" řekl když jsem si sedala.
"Děkuju" můj hlas povyskočil nahoru a tím pádem mi bylo trapně.
JUstin si sedl na místo řidiče, nastartoval a vyjeli jsme ani nevím kam.
Po chvilce ticha jsem se rozhodla, že to ticho prolomím.
"Kam to jedeme?" byla jsem plná nedočkavosti. Justin se jen uchechtl.
"Za pár minut tam jsme, tak vidíš. Doufám, že se ti to bude líbit." prohodil a já jen ústy naznačila 'aha'.
Po pár minutách odbočil ze silnice a jeli jsme po nějaké polní cestě, kde po chvilce zastavil. Nechápavě jsem vylezla z auta a Justin společně se mnou.
"Už mi řekneš, kam to vlastně jdeme?" povytáhla jsem obočí.
Justin nic neříkal a můj pohled z jeho tváře se přemístil na to, co bylo před náma. Byla to nádhera. Všude okolo nás byla pláž a moře a o několik set metrů opodál byl domek z rákosí (doufám, že všichni víte, co myslím:DD)
"Páni" vydechla jsem úžasem. Na žádná slova jsem neměla ani pomyšlení. Justin se jen uchecht a poškrábal se nervozně na zátylku.
"Líbí se ti tu?" prolomil ticho.
"Líbí? Děláš si ze mě srandu. Je to tu-ehm-skvělý a boží a nejlepčejší!" chvilku jsme nemohla najít správný slova a pak jsem vykřikovala všechno, co mě napadalo. Justin se začal smát a já taky. Po chvilce jsme se přestali smát a dlouze si vyměnili pohledy. Až jsem ucukla a mírně ucukla. Poté jsem svůj pohled zpátky vrátila na Justina, ale ten se už pomalu přibližoval až byl za chvilku nalepený na mě. Jeho pohled padal z mých očí na mé rty a zpátky. A ještě se trochu přiblížil když jsem ucítila jeho dech na mé tváři. Nevím proč jsem to udělala, ale z ničeho nic jsem se odtáhla. Byl to jako nějaký reflex za který bych si nejradši nafackovala. Trochu jsem se začervenala a pohled zamířila do země.
Justin nic neříkal k tomu, co se stalo před chvíli. Nebo teda lepší by bylo k tomu, co se nestalo.
"Půjdem?" prohodil po chvíli. Jen jsem kývla na souhlas a šla za Justinem.
-----------
Procházeli jsme se po pláži asi 2 hodiny možná i 3. Netuším. PO té trapně situaci si myslím, že jsme se vzpamatovali dobře. Justin nahodil nějaký téma a dál se to už rozvíjelo jako po másle. Teď jsme na cestě do toho domečku. Justin trvá na tom, že se tam musím podívat. Stojíme těsně před nim a Justin otevírá dveře.
Vešla jsem dovnitř a zatajil se mi dech. Bylo to tu úžasný. Vše tak přírodní a přesto stylový.
"Je tu dokonalý" posadila jsem se na kraj postele.
"To jsme rád, že se i tu líbí" uchechtl se Justin a posadil se vedle mě. Zase jsme byli tak nebezpečně blízko. Teď jsem byla přesvědčená, že to chci udělat. Pomalu jsem se začala víc přibližovat a podívala se Justinovi do očí. Myslím, že nevěděl, co má dělat aby to nedopadlo jako před pár hodinaami a tak jsem nečekala a pomalu spojila naše rty. NIkdo s nimi nepohyboval, jen jsme si užívali tuhle chvíli. Po chvilce jsme se odtáhli a opřeli si o sebe čela.
"Pojď něco ti musím ukázat" vykřikl radostně Justin a chytl mě za ruku a tázhl někam ven na pláž. Všimla jsem si, že pomalu zapadá sluníčko a možná to je ten důvod proč mě sem Justin táhne. Dovlekl mě zhruba do půlky pláže a posadil se a já taky.
Společně jsme koukali na západ a já si hlavu opřela o jeho rameno. Tahle chvilka byla dokonalá. Slunce pomalu zapadlo a my jsme s Justinem se na sebe podívali. Myslím, že slova byla zbytečná a tak tentokrát Justin spojil naše rty. Chvíli jsme je jen tak nechali a pak pomalu začli v souladu jimi pohybovat. Justin mi oblízl spodní ret a já mu přístup umožnila. Tenhle polibek je skvělý, boží a nejlepčejší!
Omlouvám see že kapitola nebyla snad měsíc :/ ale byla jsem 14 dní na dovolený a teď makám na brigádě, kde jsem od rána do večera a tudíž, když přijdu nemám náladu psát. Tuhle kapitolu jsem psala asi 14 dní vždycky po kousíčku, ale nějak jsem ji nemohla dopsat, takže tadááá konečně je dopsaná :D
Je taková trochu o ničem, ale ten konec je celkem důležitý, protože v příští kapitola bude z pohledu Justina a dozvíme se důvod proč Coru někam vytáhl a co že najednou se o ni takhle zajímá :))
Napadlo mě, že bych vždycky na konci kapitoly trošku naťukla tu příští, aby jste věděli, co vás čeká a nemine :D Co myslíte, je to dobrý nápad nebo ne? Určitě mi to napište do komentářů!! :))
A omlouvám se za chyby, ale už se mi nechtěla opravovat..ano vím..ta lenost je fakt hrozná!! :DDD
ČTEŠ
Mafia family
FanfictionJmenuji se Cora Collins a je mi 17 let. Jsem obyčejná teenagerka z USA, ale v něčem přeci jen trochu odlišná. Můj otec je mafián. Ano mafián. Zjistila jsem to před pár měsíci úplnou náhodou. A pak je tu Justin. Je to nejoblíbenější kluk na škole a j...