Probudila jsem a párkrát zamrkala očima. Rozhlídla jsem se po pokoji a zjistila, že už je tma. Zajímalo by mě, jak dlouho jsem spala. Našmátrala jsem na noční stolku mobil a rozsvítila ho. Byla jsem dost zaskočená když jsem zjistila kolik je. Bylo 20:04. Spala jsem celý odpoledne. Z mých toku myšlenek mě vyrušil hlad, který se ozýval v podobě kručení. Rozhdla jsem se, že si dojdu pro něco k jídlu do kuchyně.
Vycházela jsem z pokoje celá rozespalá a když jsem otevřela dveře někoho jsem omylem praštila. Ihned jsem z nich vykoukla a uviděla Justina, jak se drží za hlavu. Tak tohle bude nejvíc trapný.
"J-já, promiň, omlouvám se" vykoktala jsem.
"V pohodě" smál se Justin a masíroval si místo na čele, kam jsem ho před chvíli praštila dveřma.
"Budeš tam mít bouli" prohodila jsem a chtěla se dotknout místa, které si masíroval, jenže naše ruce se nečekaně dotkly.
"Cor, ty máš modřinu" vykřikl Justin a chytl mě za ruku.
Prohlížela jsem si místo na ruce, kde byla modřina přes celé zápěstí. Když jsem spala, tak se musela vybarvit, protože hrála modrofiallovou barvou.
"To nic není" řekla jsem po chvíli a vytrhla Justinovi svou ruku.
"Ale.."začal, ale já mu skočila do řeči.
"Zůstane to mezi námi" řekla jsem rozhodnutě. Justin jen povytáhl obočí na znak toho, jak to myslím.
"Nebudeš to říkat Austinovi, určitě by vyváděl" dodala jsem.
"Fajn" odvětil. "..ale pod jednou podmínkou" na tváři měl šibalský úšklebek a já se bála, co po mně chce.
"Zítřejší odpoledne strávíš se mnou" usmíval se a myslím, že trochu se začervenal. Justin Bieber, ten Justin Bieber, lamač dívčích srdcí se předemnou červená. Zadržovala jsem v sobě smích, protože to, že se červená mi přišlo vtipný, ale taky hrozně roztomilý.
"D-dobře" byla jsem stejně trochu zaskočená. Když jsem odpověděla, Justinovi se rozzářily oči.
"Zítra po škole tě vyzvednu" šeptl a zmizel venku.
Trošku jsem spanikařila, protože nevím, co si mám vzít na sebe. Rozhodla jsem se, že se nejdřív něčeho najím a pak si vše pořádně promyslím.
Došla jsem do kuchyně a mezi kroky si potancovávala (existuje vůbec takový slovo? :DD učitě všichni víte, co myslím :D). Otevřela jsem ledničku a hledala, co bych snědla. Nakonec jsem našla něco jedlýho a ohřála si to a nakonec snědla.
Přešla jsem k myčce a když jsem dávala nádobí do myčky broukala jsem si nějakou písničku.
"Ehm ehm nerušim?" vyrušil mě Austin. Od leknutí jsem jsem trochu nadskočila a otočila se směrem k němu.
"Cože?" nechápala jsem z čeho by mě měl rušit.
"Ty-si zpívala a-promiň, ale zpěvačka z tebe nikdy nebude" vykoktal nejdřív vážně a pak se začal hrozně tlemit.
"Hej" okřikla jsem ho a taky jsem se začala smát.
Poté jsem se vydala do koupelny vykonat večerní hygienu a šla rovnou spát.
Nová kapitola po delší době, ale tuhle kapitolu jsem nějak nemohla dopsat-měla jsem ji rozepsanou snad skoro týden :D zanechte mi koment a budu ráda když kliknete na hvězdičku :)
ČTEŠ
Mafia family
FanficJmenuji se Cora Collins a je mi 17 let. Jsem obyčejná teenagerka z USA, ale v něčem přeci jen trochu odlišná. Můj otec je mafián. Ano mafián. Zjistila jsem to před pár měsíci úplnou náhodou. A pak je tu Justin. Je to nejoblíbenější kluk na škole a j...