Eu cu Cristi am decis să mergem pe o bancă până Lea si Vlad mai povestesc. Eu și Cristi am discutat am povestit chestii de când am fost mici. Parcă nici nu am observat când a venit seara . Povesteam cu Cristi ,m-am pierdut în ochi lui ciocolati încât nu am realizat că îmi sună telefonul.
-Ă nu răspunzi?
- Ba da !
Era mama care îmi spunea să mergem acasă căci s-a făcut târziu .Atunci când am ajuns acasă Elisa dormea iar băieți și-au rugat părinți să-i lase să doarmă la mine .După 10000...... de rugăminți au acceptat. Am mers în camera meaSi lor le-am întins o saltea o pătură perne si altele lângă pat. Toată noaptea am stat si am discutat cu Cristi fiindcă Vlad dormea. Vlad s-a întins peste săracul Cristi asa că am decis să-l las să vină lângă mine în pat.
•de dimineață•Mă trezesc în brațele lui .Nu îmi vine să cred că așa am dormit toată noaptea. Nu am vrut să-l trezesc asa că mi-am pus capul ușor pe pieptul lui. Bătăile inimi îi erau accelerate.
Vlad dormea ca porcul pe toată salteaua. Am adormit din nou în scurt timp.
Din pers. CRISTI
Am văzut cum Lore s- a trezit însă m-am prefăcut că dorm .Doamne are o față asa senină când doarme. Noi o să mai stăm în București decât mai puțin de o săptămână.
Vlad în somn tot spunea numele unei fete si acea fată era Lea .Am dat-o pe combinați. După un timp vreau să mă dau jos din pat si o trezesc la ce prost sunt!
-Neața!Scuze dacă te-am strivit.
-Nu-i nimic nu m-ai trezit.
- Asa e prostul s-a îndrăgostit de tine și te privea până dormeai. a întervenit Vlad.
-Frate nu-ti poti tine gura puțin. Ăăăăă nu azi am decis că ne vedem cu Gami??
- Cu blondu? a întrebat ea.
-Îl sti pe Gami?
- Da suntem prieteni din generală.Eu merg să mă schimb .
-Frate nu puteai să taci ?
- Ce si ea se uită la tine când dormeai a putut pleca dar nu a făcut o.
Din pers. LorenaOare Vlad a spus adevărul?Oricum Merg să fac un duș. Din dulap mi-am luat hainele astea.
Iar apoi mi-am întins părul. Eram gata .Când merg înapoi în cameră Cristi era hiptotizat .Haideți ne așteaptă Andrei. Pe drum ne-am întâlnit cu Lea . Eram lângă Starbucks iar din spate aud pe cineva care mă strigă.
-Moț.
Asta este porecla mea si doar Andrei îmi spune asa odată auzit m-am înors si am mers apoi l-am luat în brațe .
G:Ce fac Munteni?
V:Bine tu?
C:....
G:- Cristi ce ai ceva?
V:- Da probleme în dragoste
Eu cu Lea vorbeam ea mi-a spus că seara trecută s-a apropiat destul de mult de Vlad si crede că și el o place dar nu-si face speranțe.
L:- Eu zic să speri o să-l întreb pe Vlad iar tu pe Cristi ok.
Lea:- Bine dar de ce să-l întreb pe Cristi?
După ce i-am povestit ce s-a întâmplat dimineață a zis că o să mă ajute să punem planul în aplicare.
L:-Vlad !Vino puțin!
V:- Ok.
L:- Deci vreau să te întreb ceva.Tu simți ceva pentru Lea?
V:- Daaaaa. nuuuuuu, poateeeee.
L:- Clar deci o placi.
V:- Pfff da .
L:-Și? Ce mai stai dute si spune-i.Sunt sigură că nu o să te respingă fiindcă și ea te iubește.
V:- Bine o să-i spun să sti că și Cristi te place.
L:- O să încerc să vorbesc cu el.
V:- Apropo să știi dacă o să mai vorbesti mult cu Gami Cristi o să-l aranjeze .
L:- Mă duc să vorbesc cu el dar oricum nu are de ce să se îngrijoreze. Nu cred că, Gami are sentimente pentru mine suntem prieteni din generală noi ne-am spus totul apoi din liceu a apărut și Lea si am fost trioul complet. Uite că vine Lea mergi si vorbeștei .
V:- Bine pa!
Ei doi au mers să vorbească în acest timp Cristi si Andrei discutau.
- Cristi poți veni te rog puțin pentru o clipă am nevoie să te întreb ceva.
- Da sigur, ce se întâmplă ai vreo problemă?
- aAm văzut că te comporti ciudat când era și Gami prin preajmă ai vreo problemă sau am văzut și azi dimineață te comporti ciudat se întâmplă ceva și din câte mi-a spus Vlad nu știu aș vrea să îmi spui tu să nu aflu de la altcineva.
- Bine uite care e treaba te plac ,bine.De când te am văzut nu am rezistat te plac și nu știu dacă și tu mă placi dar dacă nu spun acum cred că o să explodez și de fiecare dată când te văd îmi transpiră palmele și nu știu ce să spun și mă gândesc să nu fac vreo prostie și în concluzie te plac așa că acum poți să râzi de mine dar eu am spus ce am pe inimă.
- Cristi și eu te plac mult de tot dar credeam că nu ai sentimente pentru mine tu ești un vlogger care are toate fetele la picioare nu credeam că o să vezi ceva la mine și eu te plac foarte mult și nu aș putea niciodată să râd de tine sau de altcineva dacă este sincer și mărturisește iubirea.
- Asta înseamnă că și tu mă iubești am pierdut șirul de la vlogger?
- Da prostuțule normal că te iubesc totuși sunt curioasă de un lucru .Am aflat acum că lui Vlad ii place de Lea și că și ei îi place de el și am zis lui Vlad că ar trebui să facă primul pas de oarece Lea nu prea e genul de fată care să acționeze ea prima dar sper că vor fi împreună.
- Sunt eu prost dar sunt prostul tău.
- Exact acum hai să mergem Gami a rămas singur acolo.
G:- Lore Mă bucur că ai venit vreau să spun ceva și vreau să fie toți de față în acest moment Lore eu te plac mult de tot.
- Gami eu ......Hei gata am terminat și acest capitol dacă va plăcut nu uitați să lăsați voi vot și un comentariu cu ce credeți că se va întâmpla oare Gami spune adevărul o place pe Lorena? Si ea ce va răspunde sunteți curioși vedeți în următorul capitol ? #1073 cuvinte
CITEȘTI
About Us...
FanfictionEra dracu pe pământ dar tot l-am considerat îngerul meu păzitor. Si demonul a fost o dată înger. Oricât ai vrea mereu o să mai ai o bucata acolo mică în suflet care nu o să fie umbrită de durere. Totul începe cu un vis. Un vis în care cei doi sa...