Certuri la Starbucks

71 9 4
                                    

După ce Vlad mi-a adus sapca am plecat să luăm ceva de mâncare.
Ajunsi la mall el a mers la KFC iar eu am mers până la Starbucks.
Asteptam la rând când dintr-o dată cineva mă înpinge si cad pe jos lăsându-mi bandajul la vedere.
Când privesc în sus era nimeni altul decât Cristian.
-Care e problema ta ?spun ridicându-mă .
-A păi nimic dar îmi place să văd cum suferi ca o ratată.
Nu mai spun nimic si mă ridic mergând să i-au băuturile.
Le i-au si mă îndrept spre iesire când o fată(Media) intră si izbește usa de mine făcându-mă să mă dezechilibrez  si să vărs cafeaua fierbinte pe mine.
Se uită la mine cu dezgust si în același timp cu o privire victorioasă apoi pleacă. Când dau să mă ridc usa mă loveste din nou de data asta în cap  .
Era Vlad.
-Lore! Esti bine? Ce ai patit? Esti plină de cafea, cum s-a întâmplat?
Nu apuc să îi raspund caci el îsi ridică privirea si  îl zăreste pe Cristian care râdea si filma devenind rosu la fată.
-Vlad! Nu, stai te rog.
-Care e problema ta? Tu nu vezi ce ai făcut?
-Frate! E doar o curvă!
Apelativul folosit mă loveste destul de tare încât scap două lacrimi pe care Vlad le-a observat.
Cred că asta l-a făcut să turbeze deoarece a început să îl lovească pe Crisian cu pumni si cu picioarele.
-Vlad! Gata te rog îl rănesti prea tare!
- Poate te crezi cel mai tare dar bagă la cap! Dacă nu stergi acea filmare o sa ai de a face cu mine.
-Nu! Tu să bagi la cap! Te-ai schimbat!
Nu mai esti de când ele două au venit.
-Pot spune la fel si despre tine.
-Nu am ce să fac cu voi.
Vlad m-a luat de mână si am iesit afară.
Toată lumea se uita la tricoul meu ud.
Nu doream să comentez dar durea foarte tare toată acea cafea fierbinte vărsată pe mine. Nu l-am mai vazut asa nervos.
Am intrat în taxi ,Vlad i-a spus taximetristului adresa blocului iar în scurt timp am plecat din loc afară câtiva stropi de apă făcându-si aparitia.
-Esti bine?
-Da. Trebuie doar să mă schimb si....
-De ce nu mi-ai spus?
-Nu conteaza.
-Ba da! Suntem cei mai buni prieteni.
Si Lea o să afle de asta!
-Dar....
-Regulile!Tu ai facut asta .
- Da da ...... 
-Zâmbeste, nu-l lăsa să vadă că te afectează. Asa v-a înceta mai repede.
-Ok.
Am plătit pentru drum taximetristului si am iesit din masina pentru a pleca spre apartament.
-Hai! Probabil s-a răcit mâncarea.
-Acum!
Am intrat în apartament iar în usă ne astepta Lea cu o față foarte îngrijorată.
-Unde naiba ati fost?
Spuse în timp ce ne i-a în brate pe amândoi .
-Si ce ai pățit!? Vino să te curăț.
-Vlad, tu scoate mâncarea.
Am mers în cemera mea unde am început să-i povestesc Leei absolut tot.
-Deci.
-Fară deci!
-Mă lasi să încep.
A dat din cap în semn aprobator asa ca am inceput sa continui.
-Am hotărât cu Vlad să mergem l-a mall pentru a lua ceva de la KFC . Ajunsi acolo el a mers la KFC iar eu am plecat spre Starbucks pentru a lua niste cafea . Am intrat si am mers la rând când Cristian mă împinge si cad si incepe sa râda de mine.
Când să plec o fata a deschis usa tare si a dar peste mine cafeaua vărsânduse. Apoi când să mă ridic din noi Vlad a deschis usa si de data aceasta mi-a dat în cap cu ea.
Atunci când l-a văzut pe Cristian cum filma tot.....
-Stai!Cristi filma?!
-Da. Acum lasămă să termin.
S-a supărat tare si a mers pa Cristian si i-a spus să mă lase în pace iar Cristian a spus ca sunt doar o curvă.
-Ce a făcut?!
-Mda. Si mi-au scăpat câteva lacrimi si sti regulq nr.8
E&L:-Dacă cel mai bun prieten cade tu trebuie să fii acolo să îl ridici.
-Asa si?
-Si el a observat si a început să dea cu picioarele în el si cu pumni si l-am implorat să îl lase deoarece îl rănea mult prea tare.
Iar atunci când am luat taxiul m-a întrebat daca sunt ok si ca trebuie sa-ti spunem si tie. Regula nr 7.
E&L:-Nu trebuie să ascunzi absolut nimic de cel mai bun prieten indiferent ce ar fi.
-Bine gata! Mergi să mănânci până voi veni eu.
-Ok.
Pe Lea am trimis-o să mănânce până eu mi-am luat un tricou negru  cu un craniu în mijloc care trecea putin de fund si dadea impresia ca nu mai am nimic pe dedesupt asa ca mi-am luat niste jeansi ca sa nu mai arat ciudat.
Am iesit din camera si am plecat spre bucatarie  .
-Sper că nu ati mâncat tot.
-Nu! spuse Vlad.
-Ti-am păstrat si tie.
-Uraaaa. spun sarcastică
-Esti ok?
-Da sunt doar putin obosită. Mâncati voi si portia mea. O să merg să mă odihnesc putin.
Am mers în camera mea unde se poate vedea inca putin din blocul nostru iar apoi spre celălalt.
Camera băietilor este mai expusă asa am putut vedea prin geam cum Cristi stătea în pat plictisit.
Oare de ce nu e împreună cu prieteni lui .
Îsi întoarce capul spre geam deoarece el stătea cu spatele si mă observă cum îl privesc. Se încruntă si trage jaluzelele. Îndată pleoapele îmi devin din ce în ce mai grele si ajung pe celălalt tărâm nu înainte să simt cum cineva pusese o pătură pe mine apoi un sărut pe frunte si usa de la camera mea se inchise semn ca acea persoană a plecat evident.

Din  p.e.r. Cristi.

Stăteam cu jaluzelele trase dar dupa ce am vazut ca a adormit le-am tras oa loc .Vlad cu fata aceea......Lea! Au intrat.
Lea a pus pătura pe ea iar Vlad a sărutat-o pe frunte.
Ce n-as da să fiu eu în locul lui Vlad.
,,aaaa deci îti place de ea "ba nu eu....
,,ba daaaa recunoaste o placi nu nu o placi o iubesti de asta te comporti asa"
ai dreptate si ca să-mi treacă,, daaaaaa"
o sa aiba parte de cea mai mare pedeapsă a vieti ei doar ca nu stiu când sau unde dar nu o v-a uita ,,clar esti un cretin de primă clasă"nu mă interesează,,tu te asculti?! crezi că dacă o placi e vina fetei? de ce trebuie pedeapsită?" apai nu stiu,,tâmpit scrie pe fruntea ta IDIOTULE!"
Vai mulțumesc.
O să o folosesc si pe Sasha în planul meu.Dar mâine cum v-a deschide dulapul din tavan lapte îi va cădea in cap iar apoi făină si in cele din urmă voi veni in spatele ei iar când se v-a întoarce fața ei v-a face cunoștință cu un tort de visine.
E alergică. Am cautat-o pe google.
Totul e perfect planul meu nu are cum să de-a gres.

#1212 cuv.   
Inceput  la ora 22:00
Terminat la ora 00:00

About Us...Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum