Cele zece reguli

70 9 0
                                    

Dupa ce s-a schimbat în pijamale i-am chemat si pe el si pe Lea în sufragerie.
-Ascultati.Noi trebuie sa avem niste reguli.
-Bine, spuse Lea,si care sunt acelea ?

Cele zece reguli

1:Niciodată nu ne îndrăgostitm de un frate/sora.

2:Cel mai bun prieten trebuie sa stie dorinta pe care ti-ai pus-o.

3:Niciodată sa nu-ti placa de cel mai bun prieten!

4: Daca prietenul nu stie nu faci.

5:Mereu o sa te bucuri pentru reusitele lui.

6: Orice cearta se rezolva cu o îngheață.

7:Nu trebuie sa ascunzi absolut nimic de cel mai bun prieten indiferent de ce ar fi.

8:Daca cel mai bun prieten cade,tu trebuie sa fi acolo sa-l ridici.

9:Mereu o sa-ti spui parerea fiindca cel mai bun prieten e obligat sa asculte.

10:Niciodata sa nu lasati iubitul/iubita să vă destrame .

Si cam acestea sunt cele zece reguli pe care orice prieten trebuie sa le respecte!
-Ati înteles?
-Bine dar voi sunteți împreună spuse Lea.
-Am discutat si credem că e mai bine să fim doar prieteni. spuse Vlad.
Chiar nu ma doare. Adică a fost ceva doar ca lumea sa nu-si mai bată joc de mine.
-Bine cred ca ar trebui să mergem la culcare. spuse Lea entuziasmată.
-Vlad, mergem si noi la culcare?
-Eu cred ca o sa dorm aici.
-Daca nu mai suntem împreună asta nu înseamnă că nu putem dormi unul cu celălalt.
-Ok. Dacă spui.
Am mers la culcare cu gândul că mâine v-a fi o nouă zi.
Nici nu a început bine anul si deja sunt etichetată drept tocilara.

De dimineață

M-am trezit dupa toti iar când cobor în sufragerie observ ca cei doi erau îmbrăcați si ma așteptau.
Am fugit sus am luat un hanorac niste blugi negri, jacheta deoarece afara bate vântul, ghiozdanul si perechea vișinie de ghete un mar cheile si am plecat dupa ei.
-De ce nu m-ati asteptat?
-Pentru ca deja am întârziat la prima oră.îmi confirmă Lea.
Am intrat in scoala si am fugit spre clasa. E a doua zi de școală si deja am întârziat.
-Am intrat si spre mirarea noastră in clasa nu era nici un profesor.
Merg spre banca dar Cristian îmi pune piedică si ajung sa dau cu capul de bancã.

Mă trezesc ametita si vad ca sunt acasa iar Cristi este si el pe fotoliul din camera mea.
A venit la mine dar imediat palma mea a facut cunoștință cu obrazul să.
-Poti sa te prefaci că esti draguta, dar amândoi stim ca esti doar o curvă.
-Ai dreptate, fetele dragute sunt făcute din zahăr și bomboane dar eu sunt o curvă si sunt făcută din foc si gheata.
-Nu te încinge.
-Vrei foc Cristian? Pai îmi pare rau! Specialitatea mea e gheața.
-O sa mai ai de a face multe cu mine.
-Multumesc pentru informații dar acum te rog frumos sa iesi dracului din casa mea.
-Nu pot, din cauza ca eu te-am lovit tata ma obligă să stau cu tine până se vor întoarce Vlad si prietena ta ,Lea.
-Nici măcar nu îi știi bine numele.
-Nici măcar nu vreau sa-l cunoscu.
Eu am alte treburi mai importante.
-Adică să fi un nenorocit?
-Ai grijă! spuse si ridică palma la mine dar Vlad exact în acel moment apăru pe usă .
-Ce dracu crezi că faci?!
-Vlad e în regulă .
-Cum adică ÎN REGULĂ!?Din cauza lui ai capu bandajat iar acum vrea sa te m-ai lovească o dată!
-Lasă-l în pace! Nu merită nici măcar milă.
-Bine!Acum iesi!
- Mai vedem noi ....spuse Cristi nervos iesind pe usă.
-Esti bine?
-Da, dar Lea unde e?
-A ramas la școală. Eu am zis sa plec de la ultimele două ore. Ca sa vad cum te simti.
-Mă cam doare capul.
-Hai sa schimbăm bandajul. Acesra s-a cam murdărit de sânge.
-Ok.
Am mers spre baie unde pe perete era o trusă medicală.
-Te-a mai insultat?
-Nu....spun ezitând putin la început.
-Lore.
-Nu contează. Nu vreau sa vă mai certati. A trecut, hai să facem ceva de mâncare.
-Ce ar dori printesa?
-Să gătească singură.
-Am înteles love.
-Ok .....am dat-o pe engleză.spun râzând.
-Da da. Ce zici de niste cartofi prăjiți?
-Dacă zici....
-Zic .
Mă ridic din pat si merg încet în urma lui Vlad până la bucătărie.
  Am început să facem mâncarea dar până la urmă s-a ars toata.
-Ce zici dacă am merge la KFC?
-Cea mai bună idee dar merg să îmi dau bandajul jos.
-Nu! Uite i-a șapca mea.
-Bine!
Vlad mi-a adus sapca sa si am pornit spre mall .


Hey! Am terminat si acest capitol. Ieri probabil ati văzut că am postat un capitol din carte. Ei bine nu, a fost o problemă si s-a postat singur si a trebuit sa-l sterg deoarece nu era gata.
  Am vazut că, câtiva dintr-e voi mi-ati trimis mesaj pe privat. Am niste probleme cu contul si nu pot sa raspund.
Oricum daca ai citit până aici mersi si ne vedem la următorul capitol.

About Us...Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum