Am intrat în cabană agitată si am mers în cameră punandu-ma în pat.
Asta nu a fost bine....sunt doar obosită si nu gândesc limpede. Cole o să se supere îngrozitor pe mine dar nu pot să ascund tocmai asta de el . Nu e drept. Încerc să adorm dar imagini de mai devreme îmi apar în minte sunt foarte agitată .
Decid să îmi ignor gândurile asezandu-mi capul înapoi pe pernă.
Într-o jumătate de oră adormisem dar eram la fel de neliniștită .
Mâine îmi voi face curaj si îi voi spune.*******
Ma trezesc cu o teama de nedescris.
Cole nu mai era în pat asa ca decid să merg la sifonier pentru a mă schimba înAm coborât jos unde nu era nimeni înafară de Cole care pregătea micul dejun. Acum e acum, am mers si m-am pus la masă.
-Buna dimineata .
-Buna dimineata iubit-o.
Eram din ce in ce mai agitată .
-Cole...... Trebuie să îți spun ceva.
-Spune iubit-o te ascult .
- Am făcut ceva rău.
-Te ascult.
-L..l.l-am sărutat pe Cristi.
-E în regulă. Eu am făcut ceva si mai rau.
- Ce anume?
-Credeam ca te cunosc.
- Nu te supara te rog a fost o greșeală.
-Relația noastră a fost o greșeală.
Poate nu ar trebui să mai dormim în aceeași cameră.
Am scăpat câteva lacrimi dar apoi am privit spre el și si el avea lacrimi pe față . M-am apropiat de el încet cu intenția de a-i sterge lacrimile dar a făcut un pas înapoi și m-am privit dezgustat.
- Dupa vacanța asta o să mă transfer din nou în Cluj. Nu mai vreau să am de-a face cu o tradatoare că tine.
- Nu spune asta. Mă iubești.
-Corecție.......te iubeam.
Am mai scapat câteva lacrimi apoi am rostit :
-Ăsta e sfârșitul?
-Se pare că da. Tu ai luat această decizie pentru amândoi. Acum mă scuzi, merg sa imi mut lucrurile.
-Cole.....
Dar nu mă ascultase. M-am lăsat pe vine si am început să plâng. A plecat cu lacrimi în ochi lui albaștri...... Nu o să mi-o iert niciodată.
-Ce ai patit? mă întrebă Cristi dar totul se auzea ca un ecou.
-L-am pierdut.doar asta am putut rosti.Mă urăște. spun acum bufnind în plâns.
-Haide ridicate.
- Nu mai are sens. La ce bun? Singura persoana care mă iubea.
- Nu e adevărat.
-Normal că e . Îl cunosc de mică. Avem aceeași zi de nastere, mereu împărțeam totul până a plecat si m-a lăsat iar eu credeam ca m-a trădat iar când am avut cea mai mare nevoie el a venit iar eu nu am reusit sa-l prețuiesc .
Sunt o persoana orbila.
-Scumpo ce ai pățit.a rostit Lea.
- Nu pot să respir . Am spus respirând sacadat .
Si atunci am realizat că am o criză de astm. Nu am mai avut asta de mică.
Lea a înțeles și a venit cu geanta de unde era inhalatorul.
M-am ridicat de pe gresie si am mers în cameră.
-Vreau să fiu singura .am murmurat apoi am plecat.
-Cole hai sa vorbim. Am făcut o greșeală bine?
- Nu. Eu nu pot să te iert. E prea greu, credeam ca te cunosc dar tu doar ai profitat.
- Nu e adevărat. Toată lumea face cate o greșeală.
- Tu ai fost conștientă de greseala asta .
Spuse plecând pe usa lovindu-se de umărul meu .
M-am așezat pe pat si am dat drumul lacrimilor .
Sunt o idioata......
Simt o mână pe spatele meu.
- Ce cauti aici?
- Asta s-a întâmplat din cauza mea.
- Eu te-am sărutat Cristi.
-Daca nu îmi poți rezista.spuse el cu un zâmbet de îngânfat .
-Esti cel mai mare blond-îngănfat-răsfățat si plin de el pe care l-am văzut.
- Ai uitat sa spui sexos-atragator-minunat .
-Cristi chiar nu ma simt bine
-Esti ok.spuse acum pe un ton serios.
-Vreau să fiu singura.peste două zile ******
Ma trezesc amețită singură în patul asta rece. Privesc pe geam si e în jur de sapte seara ,nu am mai iesit de două zile din cameră . În seara asta vom da ca o mică petrecere de anul nou.
Ma ridic din pat si merg spre baie. Rimel întins si uscat pe față . Cearcăne, ochii roșii buze crapate si părul ciufulit.
Am spus că în seara asta trebuie să fiu altfel.
M-am spălat pe față și mi-am facut un machiaj potrivit pentru aceasta seara.Iar mergând spre dulap am realizat că am luat cu mine o rochie primită de la Lea
Parul l-am făcut bucle și l-am lăsat pe spate. M-am încălțat cu niste tocuri negre fiind destul de pitică .
-Esti gata?
-Mi-e teama.
- De ce?
-Pentru că atunci când o sa-l vad o să plâng. Spun că sunt bine dar nu sunt Lea. Ajută-mă.
-Puisor.....Doar tu poti sa repari asta.
- Ai dreptate.
Acum ca o privesc mai bine o pot observa pe Lea purtând o rochie care îi vene foarte bine-Căt ți-a luat să te aranjezi atât?am întrebat eu.
-Destul de mult acum haide.
M-a luat de mână și am coborât jos. Am iesit afara la focul cel mare .
Am observat cum Cole stătea singur pe un bustean fumand.
Am mers si am tras de tigare fix de partea care ardea dar nu mai conta.
-Cate e problema ta ?
-Te distrugi.
- Ai facut-o tu deja. Acum mergi si îmbrăcată-te pentru că arăți ca o târfă .
Nu pot să neg. Acele cuvinte au durut mai data de cat orice cuvânt spus :tocilara, ratată, bună de nimic, un pres, o greșeală.......
-Uitate în ochii mei si spune-mi ca ma urăște si o să te cred.
-3 2 1 ! țipau ceilalți.
-Te urasc! spuse privindu-ma fix în ochi .
Deci asa a început anul meu . Cu un ,,Te urăsc,, venind din partea persoanei iubite.
-Abia astept sa plecăm mâine ca să pot scapa de tine. spuse tipandu-mi în fața .
-Bravo pentru că si eu te urăsc. Am țipat fugind înapoi în cabană.
Toată lumea se pare că ne privea de ceva timp dar când am fugit eu s-au oprit din holbat.
Tot ce am spus.....că îl urăsc. Normal ca nu e adevărat dar nu puteam să par slabă.Mersi tuturor că citiți. Chiar încerc să pun next dar acum începe școala si nu o să mai pot posta asta de des. 💎❤
CITEȘTI
About Us...
FanfictionEra dracu pe pământ dar tot l-am considerat îngerul meu păzitor. Si demonul a fost o dată înger. Oricât ai vrea mereu o să mai ai o bucata acolo mică în suflet care nu o să fie umbrită de durere. Totul începe cu un vis. Un vis în care cei doi sa...