Prefa-te încă o dată.....

51 7 3
                                    

Am fugit în cabana plangand.......M-am așezat pe pat respirând sacadat.
Nu am realizat că am adormit pe jos .

Cristi

Am văzut toată cearta lor si îmi pare rău dar chiar nu aveam ce sa fac .
După jumătate de oră am decis să merg după ea dar adormisem pe jos ,am luat-o în brațe și am pus-o pe pat acoperind-o cu patura groasă.
M-am ridicat din pat dorind să plec dar o mână micuță mă oprise.
-Stai..... te rog.spuse cu un glas stins.
Am oftat și m-am întins lângă ea luând-o în brațe. Si-a pus capul în scobitura gâtului meu mâinile ei micuțe încojurandu-mi talia.

Lea

Înafară de întâmplarea de la miezul nopții eu cu Vlad stăteam și povesteam Cole fuma iar ceilalți doi nu stiu unde erau.
Pe la doi dimineața am mers la culcare Vlad fiind băut.

*******

Mă trezesc vioaie si merg să îmi aleg hainele iar pe restul să le adun.
Am decis să îmi i-au o bluza albastră pufoasa si niste pantaloni comozi.

Cobor la parter si nu era nimeni

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Cobor la parter si nu era nimeni. Înafară de Cole care pregătea micul dejun.
-Hei.l-am salutat dar nu mi-a răspuns.
Merg sus să îi trezesc si pe ceilalti.
Am mers pe scari si prima dată am batut la usa prietenei mele
-Lolo. Mai dormi mult?
Dar ce m-a uimit nu era faptul că dormea. Ci faptul că dormea împreună cu Cristi.
Am mers si i-am împachetat bagajul si i-am lăsat niste haine pentru că știu că nu v-a putea fi în stare apoi am iesit.
-Vlad!strig în timp ce intru în cameră noastră.
-Sunt treaz ce e ?
-Vino să vezi ceva.spun veselă.
L-am târât de mână până la camera Lorenei unde l-am lăsat doar pe el să privească .
-E minunat.
-Da dar asta înseamnă că am două bagaje de făcut.
-Asta asa e acum mergi si fă-ți treaba.
-Da șefa. spuse el râzând

Lorena

Mă trezesc în cameră cu o mână deasupra italiei mele. Mă întorc puțin și îl pot observa pe Cristi. Imi frec tampele si scene din acea seară îmi vin în minte.
Mă ridic si fug în baie unde mă spăl pe față deoarece machiajul meu de aseară s-a întins.
Merg si îmi i-au niste haine de pe scaun apoi mă îndrept spre baie.
-Ai putea sa te schimbi aici.murmura Cristi.
-Mai bine nu. spun intrând în baie.
Am mers m-am schimbat și mi-am prins părul într-un coc dezordonat.
-Esti gata iubito?
-Nu-mi mai spune asa. am spus apăsat abtinandu-mi lacrimile .
-Bine. Merg să mă schimb. Ne vedem la masina.
-Ok.
Am coborât jos unde toată lumea era cu bagajele si mă aștepta
-O să plece trenul fără noi.spuse Lea.
-Lasa-ma să te ajut.rosti Cristi.
-Normal.mormai Cole.
În momentul ăla m-am întristat și am scapat două lacrimi.
Am luat un taxi si am pornit spre gara.
De data asta o să stau cu Lea iar Vlad cu Cole.

********

Am ajuns acasă în jur de ora 7 dimineata.
Trenul a ajuns în gara , am iesit toți din tren asteptand-ul pe domnul Luci să vină să ne i-a.
-Fratilor eu în seara asta mă întorc în Cluj. O să rezolv cu școala. spuse Cole
-Haideți să îl lăsăm singuri.rostise Lea
-Cole.....
-Ce vrei?
-Ia-ma în brațe că si cum nu ti-ar pasa.
Saruta-ma că si cum nu ai mai pleca.
Mâine stiu ca o să fii departe .
Dă-mi o noapte că si cum nu-i ultima..
Prefa-te încă o dată si poti sa pleci
Mai fa-te încă o dată că mă iubești.
Dar eu te rog sa încerci
Prefa-te încă o dată si poti sa pleci
Mai fa-te încă o dată că mă iubești
Hai ia-ma în brațe că si cum nu ti-ar pasa
Saruta-ma că si cum n-ai mai pleca .am început să cânt cu lacrimi în ochi.
-Taci. Te rog!
-Te rog prefa-te încă o dată. Pana pleci. Sa te m-ai i-au o dată în brațe , si sa te mai sărut măcar o dată.
-Nu stiu ce să zic.
-Te rog .
-Bine.spuse luandu-ma în brațe.
Am mers la ceilalți nu asa de distanți ca la inceput.
Toate lumea era în mașină asteptandu-ne .
-Sper că nu v-am făcut să stați prea mult.am rostit eu politicoasă.
-E ok draga.spuse tatăl băieților. Acum haideți să plecăm .

**********

Am ajuns obosiți la apartament, am deschis ușa și am intrat toți patru în sufragerie.
-Eu merg să îmi adun restul lucrurilor. spuse Cole indiferent .
-Noi mergem să dormim puțin.spuse Lea plecând cu Vlad în camera ei.
Eu m-am așezat pe canapea plictisită.
-Vreau să vorbim.
-Daca este chestia aia din gara să sti că e fără sentimente. Ca sa te simti tu bine .
-Vreau să vorbim. Si o să mergem în parc.
-Prea bine.spuse el trecând de mine si lovindu-se de umărul meu.
Acum eram în parc plimbandu-ne că un adevărat cuplu. Dar lucrul trist era că nu mai eram unul din cauza greseli mele tâmpite.
-Și până la urmă despre ce vrei să vorbim?
-Despre plecarea ta. Chiar nu vreau să mă lași.
-Imi pare rau. Nici eu nu a-si fi vrut dar tu ai dat cu piciorul la asta plus aseară am început să vorbesc cu o fata. E foarte drăguță.
-Înteleg............
-Uite. Treci peste te rog.
-E ok.
-Te-am plăcut doar că pe o prietenă. Ioafan966_2(stii tu 😔). Dar tu ai dus chestia asta la extrem.
-E ok. Tu ai incercat sa ma protejezi nu ?
-Da. Merg să îmi i-au bagajele am tren în douăzeci de minute.
-Vin să te conduc până la gara.
-Ok. Fa cum vrei.
Am mers si si-a luat bagajele si am luat un taxi spre gara.

*****

-O să îmi lipsești.
-Mda. Bine pa.
-Pa.....
Si asa a plecat fără să privească înapoi.
Poate nu am fost destul de buna pentru el.
I-au un taxi si merg acasă tărăndu-mi corpul extenuat.
El era singurul care mă făcea să mă simt specială. Să simt că sunt iubită și că cineva chiar mă dorește. Dar nu a fost să fie.
Intru in casa si era liniște. Merg si mă schimb în pijamale si mă pun în pat unde dau drumul lacrimilor. Stau si ma uit pe geam în gol. Un lucru îmi atrage atenția acela fiind Cristi care mă privea îngrijorat.
După două minute telefonul începe să sune. Raspund apelului cu fără să privesc apelantul.
-De ce esti supărată iubire?
-Iubitul meu m-a părăsit spunandu-mi că nu a simtit nimic. Asta am. Acum lasa-ma să mor liniștită.
Si de la acea conversatie nu am mai iesit din casă. Nu am mai mâncat sau vorbit. Doar lacrimile îmi curgeau pe față.
-E timpul să mănânci . spuse Cristi venind si luandu-ma stil mireasă până în bucătărie.
-Lore esti palidă . spuse Lea.
-Deschide gura. îmi spuse Cristi.
Am făcut în tocmai pentru că altfel nu ma lasa.
- Acum o să mergem la plimbare.
M-a luat de mână și m-a ajutat să mă incalț . Apoi mă ținea pe picioare pentru a lua cate o gură de aer.
Asta e rutina de câteva săptămâni.
Mama știe si nu poate schimba chestia asta. Toată lumea știe dar oricat aș încerca pur si simplu nu am putere. Mă doare inima. Si faptul ca primesc mesaje de la Cole cu poze cu el si iubita s-a nu ma ajuta. Am incercat de multe ori sa-l blochez dar sufletul îmi spune că poate intr-o zi îmi v-a spune că vrea să ne împăcam.
-Hai să ne întoarcem.
Am mers încet pe trotuar spre casă, ajunși acolo m-am târât spre cameră unde m-am pus în pat. Am avut scutire două săptămâni iar de celelalte absente chiar nu-mi pasă. Mama le v-a motiva .....


About Us...Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum