Am mers pe bloc. Înăltimea mă linisteste. Nu înteleg ce dracu i-am facut. I-am adus catelul nu i-am facut nimic rau. Poate are probleme iar eu nu stiu dar la scoala nu a fost rau.
Razele soarelui care apune îmi mângâie fata . E totul atat de frumos.
Dar si atat de frig. Trebuie sa merg înăuntru altfel voi răci.
Ajung în apartament si ma pun direct pe canapeaua din sufragerie.
Lea vad ca nu mai vine asa ca decid sa comand o pizza .
E liniste în casa iar aceasta fata nu mai apare.
Metg sa fac un dus iar poate pana atunci apare. Am scapat de haine si am intrat sub apa calda care îmi mângâia corpul.Mi-am pus în palmă gelul de dus preferat cu aroma de vanilie si căpsuni.
Dupa ce am terminat dusul am iesit in pijamale gata sa merg în pat.Din pers. Lea
Am fost sa o caut pe Lore dar în zadar. Am ajuns acasa destup de târziu dar vad ca nu e nimeni.
Merg în camera sa si o vad dormind, mâine o sa o întreb unde a fost. Nu poate sa plece de nebună doar pentru ca este furioasa.
Am mers am facut un dus cald apoi mi-am târât corpup spre camera mea.
De dimineațăMă trezesc energica si merg sa ma îmbrac cu
Iar apoi cobor în bucatarie.
Fac micul dejun iar în scurt timp coboara si Lore îmbrăcată
Nu prea inteleg de ce se îmbracă asa doar i-am spus ca poate sa îsi împrumute haine de la mine.
-Trebuie sa discutam .
-Ce anume?
-Despre fuga ta de ieri.
-Chiar nu am chef de asa ceva deci te rog.
-Ba da ai chef.
-Ba nu. Te astept la usa.
-Nu mănânci nimic ?
-Nu .
-Bine.
Am iesit pe usa si am plecat spre liceu.
Când am iesit aerul rece al toamnei ne-a lovit.
-Cred ca azi o sa plouă.
-De la ce ti-ai dat seama? De la faptul ca plouă sau de la faptul ca cerul e negru?spuse Lorena pe un ton sarcastic.
-Ambele.
-Ce bine.
Am fugit spre scoala iar când am ajuns în clasa Cristi a început să zbiere,, Fiți atenti a venit tocilara scoli. Ce teme ai mai facut?"
Iar toti au început sa râdă.
Lorena s-a îndreptat spre el iar în secunda a doua i-a dat o palmă.
Iar apoi s-a asezat în bancă linistită.
El s-a întors cu o privire ucigătoare dar mai apoi s-a asezat lângă fratele sau.
Ora a început bine dar s-a terminat cu un test. Lorena la terminat prima iar când l-a dus Cristi a început din spate,,tocilara iar a terminat prima ".
Lorena nu a schitat nimic si a plecat iar în clasa am mai ramsa doar câtiva.
CITEȘTI
About Us...
FanfictionEra dracu pe pământ dar tot l-am considerat îngerul meu păzitor. Si demonul a fost o dată înger. Oricât ai vrea mereu o să mai ai o bucata acolo mică în suflet care nu o să fie umbrită de durere. Totul începe cu un vis. Un vis în care cei doi sa...