Azi este prima zi de liceu. Merg la șifonier și decid să mă îmbrac cu
V-am spus în visul meu noi eram deja la Constanța. Eu eram o fată cool dar eu în real sunt o tocilara.Lea era regina scolii atunci când eram pe clasa a opta. Și-a așa o să fie și anul acesta. Presimt.
Atunci când merg în camera la Lea era îmbrăcată cu.Ea e atât de draguta chiar și nemachiata. Coborâm jos singure. Eu fac clatite iar ea ne face ghiozdanele.
-Lea! Gata masa.
-Acum.
-Clatite cu frisca fineti și o capșiună în vârf.
-Esti cea mai tare.
-Mersi.
-Lore, vinerea asta trebuie sa-ti reînoim garderoba.
-De ce?
-Așa. Nu îmi place.
-Dar ce au hainele mele?
-Nimic doar ca trebuie să te îmbraci și tu altfel.
-Ok.
Plecam spre liceul . Am renuntat la cel de arte și am trecut la științe.
Am ajuns la liceu.
-Esti gata? mă întrebă Lea.
-Să începem un capitol nou.
Am intrat în școala. A urmărit discursul directoarei apoi am mers fiecare spre clasele noastre mie mi-au scăpat cărțile ca de obicei. Iar la un moment dat mergând cu capul în jos mă ciocnesc de un băiat.
-Te rog nu ma lovi promit ca o sa-ti fac tema.
-Hey linistestete. E ok.
Ridic capul încet și îl vad pe Cristi. Era cu o jachetă neagră părul ciufulit și pantaloni negri.
-Cristi?
-Te cunosc.
-Nu stiu... Eu trebuie să plec ne mai vedem.
Asta a fost ciudat. Merg în clasa și mă așez lânga Lea.
-Unde ai fost?
-M-am întâlnit cu Cristi si a spus că mă cunoaște de undeva.
-Nu ar fi fost tare să avem toți același vis?
-Nu, e o prostie a fost doar un vis.
-În fine azi ne dă drumul mai repede hai acasă.
-Ok, azi trebuie sa-l ducem pe Spot. Sper doar să nu fie acea familie Munteanu.
-Nu, sunt sanse foarte putine stai linistita. Pa Bella, Andreea, Carmen, Anto, Mia.
-Pa Lea!
-Chiar ca ti-ai făcut prieteni.
-Mersi. E ușor, trebuie doar să fi socială.
-Ușor de zis greu de făcut.
-Lasă nu mai fi așa.
Din pers. Cristi.Azi după ce m-am trezit eram obișnuit ca Spot să fie lângă mine. Și ce e mai rău fata pe care o consideram iubita mea. s-a despărțit de mine.
Acum, cum dracu fata din visul meu a apărut la școală.
-Cristi! Esti aici?
-Vlad! Trebuie sa-ti spun ceva important. Am vazut-o.
-Pe cine fata din vis? spuse el râzând cu paharul de apă în mână.
-Da.
Atunci a făcut ochi cât cepele și a scuipat apa.
-Tu ma minți.
-Frate jur.
Dintr-odată bate cineva la usa. Când mergem să o deschidem erau.Din pers Lorena
După școală am decis să mergem direct la acel apartament. Eu eram cu spot în brațe iar Le-a a bătut la usa.
Când usa a fost deschisă pe partea cealaltă erau gemeni. Am înghitit în sec iar eu si Lea ne uitam speriate. Iar băieți îsi trăgeau coate. La un moment dat am început să tipăm. Iar băieți au leșinat.🤦♀🤦♀🤦♀🤦♀
-Lea ti-am spus ca sunt ei.
-Și acum ce facem au leșinat.
-Trebuie sa-i luăm pe sus săi ducem în apartament.
-Bine.
-Haide întâi sa-l luăm pe Vlad.
-Ok eu de mâini te de picioare.
-Bine.
După ce l-am luat pe Vlad și la-m pus pe pat, l-am luat după si pe Cristi si l-am pus pe patul de jos.
-Merg sa-i dau lui Spot de mâncare. Am vazut bolul.
-Ok eu merg sa-i aduc lui Cristi un pahar cu apă pentru când se trezește. A dat cu capul tare de pamânt.
-Lore, tu ai observat că și eu s-au speriat? Oare și ei ne-au visat sau a fost doar o coincidență?
-Nu cred ca are cu să fie vre-o coincidență. Au leșinat.
-Ai dreptate. Eu merg.
-Ok.
În scurt timp Cristi se trezește.
-Ce dracu e cu capul meu? Dutule!
-Hey liniște, doarme.
-Cine dracu esti? Afara.
-Dar.
-Nu-mi pasa afara.
În acel moment Lea intra pe ușa.
-Ce se întâmplă?
-Nimic! Noi două plecam acum!
-Nici măcar un multumesc ca ti-am adus animalul? spun întorcându-ma la el. Nu? Nimic? Putea să moară iar eu ca proasta l-am adus. Plecam!
-Dar. spuse Lea.
-ACUM!!!
Eu am plecat înainte. Nu vreau ca nimeni să mă vadă asa. Rănită. O să merg pe bloc. Înălțimea mă linisteste.
CITEȘTI
About Us...
FanfictionEra dracu pe pământ dar tot l-am considerat îngerul meu păzitor. Si demonul a fost o dată înger. Oricât ai vrea mereu o să mai ai o bucata acolo mică în suflet care nu o să fie umbrită de durere. Totul începe cu un vis. Un vis în care cei doi sa...