Astăzi sunt prin parc la alergat(media) .Îmi place să mă plimb prin parc si în acest timp să ascult muzică.Îmi dă o stare de liniște. Sunt întreruptă de telefonul meu .Era mama care mă cheamă acasă fiindcă a venit cineva cu munca la ea acasă .Nu mă prea interesa .Am decis să-mi sun cea mai bună prietenă Lea care face o carte cu Munteni (te-ai prins 😂😂?)
-Fată no să-ți vină să crezi!
-Surpindemă!
- Am o idee nouă de capitol (Ioafan966)deci ascultă!
- Bine dă-i drumul eu o să-mi spun părerea.
Si asa am continuat să vorbesc cu ea până am ajuns la apartament .Vorbind cu ea am trecut prin sufragerie unde erau mama și șeful ei .Eu am trecut vorbind cu Leaa la telefon spunând-ui că Vlad ar trebui să-i facă o surpriză Biancăi pentru carte. Trecând pe hol către camera mea ceva îmi sare în ochi. Elisa era în camera mea pe laptop iar lângă ea erau gemeni Munteanu care cred că m-au auzit fiindcă atunci când am intrat Vlad se uită ciudat.
-Soră,cine e Bianca?întrebăm Elisa.
-Păi Lea mi-a cerut părerea în legătură cu capitolul nou.
-Aha pentru că acum le arătăm băieților povesteau ei.
-Elisa!
- Scuze .spuse și închise laptop-ul. Merg în camera mea.
-Vlad nu stiam că ai o iubită pe nume Bianca.spuse Cristi râzând
- Nici eu. Deci care era treaba cu Bianca.
-Prietena mea Lea are mult talent si scrie multe cărți și la cererile fanilor idei apoi scrie și e una despre voi. Mie-mi pare că sunteți niste oameni normali nu știu de ce ar vrea cineva să citească ceva despre voi dar nu mă bag. Acum merg să mă schimb.
Am mers si m-am schimbat în:După ce am intrat în cameră mea băieți erau încă acolo.
-Și la ce liceu ești? întrebă Cristi.
- L-a liceul de arte .Ce ziceți iesim la un suc să vă mai prezint orașul.
-Da!strigă Cristi
- Bine ciudat, o să venim.spuse Vlad
Am mers pe hol si i-am trimis un mesaj Leei să ne întâlnim în parcul de lângă blocul ei.
-Eli !Tu vrei să vi cu noi?
-Nu distrațivă !
-Dacă aș fi fost în locul tău nici nu as mai fi anunțat aș fi fugit direct de Cristi.
-Hey😑😑!
Ajunși acolo când Lea a ajuns a împietrit efectiv. Dar până la urmă a venit ca un om normal și s-a prezentat .Am văzut că lui Vlad îi strălucesc ochii asa că i-am trimis să se plimbe. Eu am rămas cu Cristi ,am decis să mergem pe o bancă să ne plimbăm.Gata am terminat capitolul încă ceva dacă vrei ti să vedeți cum arată Lea lăsați comm.cu Da și în capitolul viitor o să v-o prezint.Bye
CITEȘTI
About Us...
FanfictionEra dracu pe pământ dar tot l-am considerat îngerul meu păzitor. Si demonul a fost o dată înger. Oricât ai vrea mereu o să mai ai o bucata acolo mică în suflet care nu o să fie umbrită de durere. Totul începe cu un vis. Un vis în care cei doi sa...