-Păi.....
-Haide spune .
- Nu mai contează nu îmi mai amintesc exact.
- Bine. Dar sa sti ca nu scapi .
-Bine. spun sorbind din cana de ciocolată caldă .
-Cred ca ar trebui să mergem pentru că eu cu sau fara pătură îngheț . spuse Cristian.
Am luat paturile si cănile si ne-am îndreptat spre cabană.•după două ore •
Sunt pe canapea uitandu-ma la un film împreună cu ceilalți.
- Am o idee! sări Vlad de pe canapea.
Haideți să ne jucăm ouija .
-Ce tâmpenie! Chiar crezi în asta?m-am răstit eu.
- Nu dar tie cred că ti-e frică.
-Ba nu . E doar un joc tâmpit.
-Atunci de ce ti-e teama?
-De nimic .
-Deci jucati?
All:- Da!
- Eu si Adam plecăm. Am luat bilete pentru tren. spuse Sara.
-Dar de ce ?
- Ai mei au spus că vor sa-si petreacă sărbătorile cu mine înainte să plece și au spus să îl aduc si pe Adam deoarece e iubitul meu apropo o să povestesc mai târziu si vor sa-l cunoască.
- Bine. Mă duc să aduc tabla .a strigat Vlad.
Ne-am așezat în jurul mesei iar Vlad a adus tabla si niste lumânări.
-Chiar era nevoie ?spuse Lea.
- Da deoarece o să opresc luminile .
După ce a oprit toate luminile a aprins cele șase lumânări .
-Haideți! Toată lumea cate un deget pe asta.
Am pus fiecare un deget si am început să facem trei cercuri.
-Asta e un joc tâmpit.am spus eu .
-E cineva aici?a întrebat Vlad.
-Vezi? NIMIC!
Am luat degetul de pe chestia aia iar restul la fel doar Vlad încă ținăndu-l.
-Chestia asta chiar e făcătură.a spus Mădălina.
-Fiti atenti! strigă Vlad.
Chestia aia se mișca.
-Evident că tu faci.dar am rămas muta când si-a luat degetul si chestia aia încă se mișca.
- Eu zic să încheiem jocul. spuse Cole.
-Clar .am spus eu.
- De acord. A adăugat Lea.
-Sigur.
-Haideți să mâncăm ceva.
- Am o idee.a spus Cole. Dar dacă mă iubești mult. Mă iubești?spuse privindu-ma.
- Depinde de ce idee ai.
-Clătite.
- Am adus forme si le putem face ca un brad .
A rostit Lea mândră.
Am început să pregătim compoziția. Stând cu fața la cuptor am simtit două mâini care îmi cuprinsesera talia dar nu era mirosul liniștitor al lui Cole.
Un miros de lămâită în inundă narile, mă întorc pe vârfuri și dau de doi ochi ciocolatii.
- Nu te-ai potolit?spun dandu-i mâinile jos de pe talia mea.
- Nu până nu ești a mea.
- Ce arogant masochist libidinos mincinos și increzut poți să fi.....spun printr-e dinti.
-M-ai aveti fetelor?spuse Cole intrând în bucătărie.
-Fetele au mers sua să facă un duș și să scape de hainele pline de făină.
- Bine fugi si tu dar înainte trebuie să te sterg pe față.
-Daca spui tu. am spus razand
Cole a luat un prosop și i-a udat unul dintr-e colțuri curatandu-ma delicat .
La final mi-a aplicat un sărut mic pe nas .
-Imi vine sa vomit.spuse Cristi .
-Atunci pleacă.i-a intors-o Cole.
Am mers în cameră pentru ami alege niste haine si a face un duș .
Am intrat în dus punându-mu gelul de corp cu aromă de ciocolată și căprui în palme pentru ca mai apoi să îl întind pe tot corpul.
După dusulrelaxant de douăzeci de minute merg în sifonier de unde îmi aleg un plouver gri împreună cu niste
pantaloni negri iar atunci când v-a trebui să ieșim afara îmi voi lua niste cine negre până la genunchi.
Mi-am prins părul intr-o coadă rezultatul fiind acesta.
Am mers în sufragerie unde se pare că toată lumea mânca clătite.
- Nu te îngrijora prințesa. Ti-am pastrat si tie . spuse Cole venind lângă mine cu o farfurie plină de clătite.
- Ai ciocolată pe nas.spun râzând.
I-am luat farfuria din mână și m-am așezat la masă Cole fiind în treapta mea Vlad în capătul mesei Cristi În stânga mea iar Lea si Mădălina în față noastră .
-Dupa ce terminam voi ce faceti?întrebă Mădălina.
- Eu cu Lea o să mergem în cameră să ne uităm la un film. a spus Vlad îndopandu-se cu clătite.
- Eu si Lore o sa dormim puțin. Nu-i așa?
-Dap. Mi-e asa de somn.
- Eu o să merg să mă plimb.spuse Mădălina.
-Oricum ești în plus aici ....a mormăit Cristi.
Mădălina s-a întristat și a intrat în camera sa.
- Ai fost un nesimțit.
-În fine. spuse el nepăsător. Eu și Cole ne-am îndreptat spre camera noastră unde arunci când am ajuns neam aruncat în pat.
-Mi-a fost dor de tine pitico. Atâția ani
.....Lea îți e o prietenă foarte bună fiindcă m-a chemat. Dar mă bucur să văd totusi ca ai fost pe mâini bune.
-Si mie mi-a fost dor de tine dar în acest moment sunt atât de obosită.
-Culcă-te prințesa. Vorbim mâine.cu astea spuse am adormit în brațele sale calde .******
Ma trezesc din cauza unui vis si privesc iar indicată de către telefon.
Era doi dimineata. Nu am mai putut adormi asa ca am coborât jos pentru un pahar cu apa dar am observat pe cineva pe veranda .
Am iesit afara fiind în spatele acelui trup mare.
Am analizat mai bine persoană din față mea si mi-am dat seama ca în față mea era Cristi.
- Ce faci aici?
-Ar putea să te întreb la fel. Vrei? spuse în timp ce îmi întinsese pachetul cu țigări.
Am luat un si am aprins-o.
-Daca e prea tare atunci când nu mai poti mi-o poți da.
- Bine.
Am tras fumul toxic în plămâni si după încă trei fumuri am început să tusesc.
-Uite.spun încă tusind.
-Mersi.
Stăteam și îi analizam trăsăturile care se vedeau perfect sub lumina luni.
-S-a întors întors cu fața la mine privindu-ma.
Ochii mei au rămas blocați pe buzele lui. La fel si ochii lui pe ale mele.
Si-am pus mâinile sale de uriaș pe fața mea si în următorul minut buzele noastre s-au unit.
-In clipa următoare am iesit din transă si am rupt sărutul.
-Asta nu e corect. Nici pentru mine nici pentru tine și nici pentru Cole.
Tocmai l-am înșelat!
Spun fugind înapoi în cabană agitată .#1100 cuvinte. Fata de la 1 dimineata prezenta aici. Capitol nou tot aici.
Probabil o să postez la Sezonul Cireselor mâine sau peste două zile. Depinde de programul meu.
Acummmmm. V-a placut capitolul meu?
Mai ales sfârșitul nu ?
Lasă că stiu eu .😏😂
CITEȘTI
About Us...
FanfictionEra dracu pe pământ dar tot l-am considerat îngerul meu păzitor. Si demonul a fost o dată înger. Oricât ai vrea mereu o să mai ai o bucata acolo mică în suflet care nu o să fie umbrită de durere. Totul începe cu un vis. Un vis în care cei doi sa...