Capitolul -22-

29 2 1
                                    


M-am trezit veselă și a mers pentru a-mi face toaleta. Mi-am facut părul și m-am machiat mergând mai apoi spre sifonier alegându-mi hainele pe ziua de azi .

După ce m-am îmbrăcat am mers în bucătărie. Lea lipsea asa ca mi-am luat un mar si am iesit din apartament mergând si bătând în usa de la cel al băieților. De obicei mă fac gata destul de repede. Nu imi raspunde nimeni asa ca intru si merg in camera lor.

-Trezirea puturosilor. Azi e scoala. Am tipat iar Vlad a cazut din pat .
-Ce dracu femeie!?
-În primul rând vorbește frumos,iar în al doilea rând avem școală iar voi nu sunteti gata. Acum pregatiti-va. Am spus luandu-le niste haine la nimereală din dulap.
-Te urăsc.a spus Vlad lângă mine?
-A ? Mă urăști? Da? Chiar?
-Da chiar.
-Atunci tu cretin de prima clasă sti ca maine e ziua iubitei tale?!
-Ce? Te iubesc iubesc iubesc iubesc mult mult mult de tot !
-Mda ma gândeam ! Treci !am spus mai tare iar când am ridicat privirea Cristi venea din baie deja îmbrăcat .
-Eu sunt gata prințesa.
-Bravo. Asa si trebuie. În scurt timp v-a veni si Vlad . Mi-am luat ghiozdanul si am iesit afara.
Pe o bancă era Lea care încerca să apeleze pe cineva.
-O la dracu nu! Nu Lea! am țipat luandu-i telefonul din mână. Sa nu te prind ca faci asta. .
-Da-mi naibi telefonul înapoi.
- Nu o să te las sa îl suni pe Lucas!
-De unde..
-Astazi e pe 17. Stiu si eu si stii si tu ca astazi trebuia să faceti doi ani de relație dar nenorocitul te-a înșelat!
-Da-mi dracului telefonul.isi reveni ea ca din transă în timp ce îmi smulge telefonul din mână.
-Asta e problema ta ok? Dacă si de data asta tipa să îl lași dracului în pace eu nu o să te mai adun de jos. Bagă la cap. cu astea, plecând m-am intors si i-am văzut pe baieti care priveau uimiți scena de mai devreme. Am trecut printr-e ei si mi-am văzut de drumul meu spre școală.
Daca crede ca si de data asta il voi lasa sa îi faca rau se inseala amarnic. Am ajuns grabita la scoala si m-am asezat in banca. Sunt norocoasa ca nu am cu nici unul dintre ei prima ora. Profesoara de romana a intrat asa ca mi-am deschis cartea. Urasc profesoara asta .
-La tabla! Antonia, Cristina, Andreea si....
Ma rugam in sinea mea sa nu ma ridice pe mine iar din fericire de data asta soarta tinea cu mine .
-Atat pentru astăzi.
Din cate stiu nebuna are ceva cu fetele din cauza ca sotul ei a inselat-o. Dacă ești băiat mai scapi dar dacă ești fata ai dat de dracu.
Ora s-a terminat repede fetele scapand cu cate un șapte. M-am ridicat de la locul meu si am mers spre clasa de psihologie.
Ora aceasta o aveam cu o profesoară în varsta drăguță.
-Bine ati venit copiii. Astazi vom vorbi despre ceva ce este în jurul nostru.spuse ea în timp ce noi ne asezam . Vom vorbi despre iubire.
am oftat închizându-mi cartea stiind ca nu mai am cum sa plec. Iubirea cu greu poate fi definită în cuvinte, cu toate acestea ,nu ne putem opri din a cauta definiții, răspunsuri sau povesti care să ne amintească. Deci voi ce credeti ca este iubirea copii? Cristian?
Mi-a ridicat capul de pe banca atunci când am auzit numele cunoscut mie.
-Pai doamna, iubirea este un sărut furat, un zâmbet inocent , o îmbrățișare si un suflet smuls din piept.
-Bravo. Lorena , te rog să continui .
Cand mi-am auzit numele m-am trezit din transă si m-am ridicat în picioare .
-Ce este iubirea?privirea mea s-a ațintit asupra prietenului meu . Atunci când iubești în sufletul tau are loc o revoltă, deoarece a cunoaste sufletul altcuiva înseamnă, în primul rând sa-l lasi sa ajunga la sufletul tau. Sa te deschizi , să devii total vulnerabilă, să dai la o parte vestmantul protector si sa rămâi goală....fără nici un artificiu.Si este riscant, ah....al naibii de riscant pentru că nu știi niciodată ce s-ar putea întâmpla, ce v-a decide el s-a faca după îți v-a cunoaste ascunzisurile si toate trăirile. Iubirea nu apare niciodată unde , când crezi si dorești tu . Ea se naște intr-un sărut, intr-un zâmbet ,intr-o privire arzătoare, intr-o îmbrățișare plină de promisiuni care o să fie încălcate cândva, dar din acel moment , din clipa în care privirea noastră s-a întâlnit, în acel moment am stiut ca inima mea nu imi mai aparține doar mie.
-Și este o persoană căruia vrei să îi dedici asta ?
Mi-am ațintit privirea spre profesoară si am murmurat un "Nu" încet.
Cristi mă privea nedumerit încercând să descifreze ceva din privirea mea dar a fost întrerupt de clopoțel.
Am iesit pe hol iar Vlad a început să tragă de mine si sa tipe.
-A venit! E afara si vorbeste cu ea.
Mi-am aruncat cărțile pe jos si am iesit afara. Era la poarta liceului și o strangea în brațe .
-Da-i drumul am țipat.
- Lorena!  Ce ma bucur să te văd ! A spus Lucas  luandu-ma intr-o îmbrățișare. 
Am rămas blocată privind-o pe Lea care era nedumerită.
-Lea mi-a fost asa de dor de tine.
-Păcat că ei nu i-a fost !m-a luat gura pe dinainte.
-Ce vrei să spui?ma întreba băiatul din fața mea.
-Vreau să spun ca ei nu i-a fost dor de tine . Are un iubit nou. Mai bun ca tine care nu o v-a răni vreodată.  l-am tras pe Vlad de mână înpingându-l lângă Lea. El a luat-o de mână privindu-l arzător pe Lucas.
-Prea bine. Apropo. La multi ani iubit-o, ar fi fost doi ani frumoși ! s-a apropiat de ea oferindu-i un sărut pe obraz dar l-am împins prietena mea fiind pietrificata . Am tras-o de mână în clădire această privind încă în urma.
-Iubito esti bine?a intrebat Vlad punandu-si barbia pe umărul ei
-Mda ,eu.....doar..... prea multa agitație pe ziua de azi .




About Us...Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum