Capitolul 13

62 5 1
                                    

-Cum îl chema?
-Cole........

Atât am reusit să spun căci apoi am cazut într-un somn adânc.
Mă trezesc cu o durere de cap cumplintă.
-Te-ai trezit se pare.
-Mda. Am vorbit multe prosti?
-Ai pronunțat pe cineva.
-Orice ar fi fost sunt sigură că era inventat.
-Chiar.....si pe Cole. Sau cum îl chema.
-De unde sti tu de Cole?
-Mi-ai spus aseara despre el. Cum ati fost cei mai buni prieteni iar din clasa a treia când ai cunoscut-o pe Lea l-ai lasat el apoi mutându-se.
-Când am putut sa dau atâtea detali?
-Pai am mai întrebat eu si m-am prins pe parcurs.
-Ok. Mă dore capul asa de tare!
-Trebuie să te odihnesti încă e devreme.
-Da. Dar nu mai am somn.
-Bine termină-ti micul dejun iar apoi coboară.
-Ok.

Vlad a părăsit încăperea eu terminându-mi mâncarea apoi m-am îndreptat spre baie.
O dată ajunsă în încăpere m-am privit  în oglinda medie. Ochi obosiți părul ciufulit. Am decis să mă spal pe fata si pe dinti iar la urmă doar să îmi aranjez părul pe care l-am prins într-un coc lejer.
Am ieșit din baie si am luat niste haine obijnuite din dulap care constă în o pereche de blugi skinny si un tricou  negru larg  care îmi era cam mare iar în picioare ghetele mele vișinii si de pe scaun jacheta mea neagră.
-Ai terminat ?
-Da. Cât timp mai avem ?
-Aproximativ cincisprezece minute.
-Tu ai mâncat?
-Da.
-Ok. Să mergem.
-Lore, în legătură cu ce ți-a spus Cristi.

Nu pot sa cred cât de proastă am fost.
Nu mai beau în viata mea, i-am spus despre Cristi iar acum sigur se v-a enerva si v-a porni al treilea război mondial. Nu o sa mai ies în club în viata mea, mereu atunci când beau îmi dau drumul la gură.

-A.......
-Un singur lucru vreau să stiu.
-Bine.
-E adevărat.?
-Ce...e?spun eu bâlbâindu-mă.
-Ce ai spus aseară.
-Ce am spus aseara?
-Nu mai fă pe nestiutoare cu mine si spunemi. E ADEVĂRAT!?spuse țipându-mi în față.
-Nu mai țipa. am spus parcă fără glas.
-Lorena spune dracului o dată dacă e adevărat .
-E adevărat.
-Deci e adevărat.
-Vlad ce faci?
Plecase. A pleca trântind usa în urma sa. Am iesit în spatele său dar pasi săi de urias îi întreceau cu mult pe ai  mei.

Perfect ,a plecat si fără mine .
Am luat un taxi dar fix când să intru mi-o i-a în fată nimeni altul de cât Cristi.
-Dă-te. Eu l-am chemat.
-Ba nu!spuse el pe un tot atât dar atât de enervant. 
-Ba da.
Până să decidem taxiul a plecat lăsându-ne în ninsoare .
-Perfect! Vezi ce ai făcut!?
-Nu da vina pe mine . Puteai sa pleci pe jos prințeso.
La apelativul să un fior m-a trecut dar în următorul moment mi-am revenit.
-Acum trebuie să mergem pe jos.
-Tu trebuie, eu o sa alerg. cu astea spuse am plecat sperând să îl mai pot prinde din urmă pe Vlad, nicio speranță el a plecat de mult. Sunt si în întârziere e minunat.

Am ajuns l-a intrarea liceului unde copii încă erau afară. Am luat o gură mare de aer după care m-am îndreptat spre clasa de info care e la al doilea etaj.
Am fugit spre scări sperând ca Vlad să fie acolo deoarece asta e o ora comună. Ajunsă în dreptul usii Vlad era fix în spatele clasei iar spre norocul meu era un loc liber lângă el.
-Vlad....de ce ai plecat asa?
-Mi-e teamă.
-În legătură cu ce?
-Sa nu te i-a pe tine sau Lea. De fiecare dată când îmi făceam un prieten care să nu se înteleaga cu Cristi mi-l lua sau îl făcea să plece. Acum te vrea si pe tine,apoi o sa te lase si eu o sa trebuiască să  te pun pe picioare....eu si Lea si e greu.
-Hello! Uite-mă. Vezi că am pleca undeva? Nu o sa se întâmple asta plus.....
-Pus ce?
-Acum stiu ca o placi pe Lea. Ai facut-o mereu.
-Taci!
-Deci e adevărat. Stiam eu ,o da am stiut-o mereu. Cam de la acel vis.
Si sti ceva?
-Ce?
-Si ea te place. O cunosc foarte bine.
-Nu ai de unde sa sti asta.
-Ba da. O cunosc pe Lea si când te vede îi strălucesc ochii si zâmbeste incontrolabil.
-Chiar crezi?
-Pai nu......sunt absolut sigura!
-Bine mă bucur acum stai jos fiindcă a intrat profa.
Si avea drepate profa tocmai intrase în clasa asa că am luat si eu loc pe scaunul din fata lui Vlad cel de lângă el fiind ocupat de Samantha.
-Clasa. Azi avem un nou coleg. Se v-a prezenta la ultima oră cea de dirigenție.Acum sa trecem la treburile noastre.

(********)

Orele au trecut repede exceptând ultima oră care urmeaza acum.
-Si cine crezi că este noul coleg?
-Habar nam dar hai sa ne bucurăm de pauză.

Am mers pe o bancă unde îmi savuram cornul  cu ciocolată .
-Eu ies mai devreme. Trebuie sa plec cu tata, mă așteaptă. spuse Vlad.
-Dute eu stiu drumul spre casa.spun râzând.
-Ok pa!
-Pa!
Am ramas doar eu si cu cornul meu.
-Plictisită?
-Ce vrei Cristi?
-A pai ti-am spus acum câteva zile ce vreau.
-Iar eu ti-am spus nu.
-O haide stiu că mă vrei.
-Doamne nu pot sa cred.
Efectiv am început să plâng.
-Nu trebuie sa reactionezi asa. Stiu ca sunt perfect.
Nu era asta. Când m-a văzut si-a deschis brațele cu un zâmbet mare.

 Când m-a văzut si-a deschis brațele cu un zâmbet mare

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

(Azi e ziua sa 😍😍)


Am fugit spre el si l-am îmbrățisat asa de tare .
-Ti-a fost dor de mine pitico?
Vocea sa era exact la fel. Nu puteam sa spun nimic din cauza lacrimilor, doar am aprobat din cap.
-Nu trebuie să plângi.
-Mi-a fost atât dar atât de dor de tine.
-Si mie.
-Tu esti noul coleg nu?
-Lorraine se pricepe să tină un  secret.
-Stai! Mama stia?
-Da. Și Lea. Acum, de ce plângi?
-Mi-a fost asa de dor de tine. Credeam că mă urăsti.
-Asta e imposibil.
-Si unde stai.
-Pai....
-Nu! Taci. Stai cu noi.
-Care noi?
-Eu Lea si Vlad iubitul ei. Doar ca ea încă nu stie.
-Esti un mic diavol.
-Mă iubesti.
-Asa e chiar o fac.
-Ahm. Si cine esti tu?spuse Cristi.
-El e cea  mai importantă persoană din viață mea.
-Credeam că acela sunt eu.
-Te rog frumos sa te duci dracu.
-Frate îti propun să pleci. îl informa Cole.
-Si dacă nu vreau.
Deja simțisem tensiunea iar din întâmplare am observat cum Cole îsi înclestă pumnul.
-Hai sa mergem în clasa.
-Bine.
Am plecat spre clasă.
-Uite, aici stau eu iar lângă mine stă Lea dar acum e plecată.
Ne-am asezat în banci iar în curând proga a venit.
-Copii el este  noul vostru coleg Cole.
Cole, vino în fața să te prezinți.
-Bine. Eu sunt Cole Sprouse, am 16 ani m-am mutat din Iasi aici si da.
-Esti singur?întrebă Samantha.
La întrebarea ei toată clasa începuse să râdă.
-Da, sunt singur dar nu sunt disponibil.
-Bine Cole poti lua loc. Copii după cum stiti vom lua astăzi vacanța de Crăciun de trei săptămâni. Astazi vă voi lăsa mai devreme.
Vacanță plăcută.
All:-La revedere.Am iesit din clasă ultimi.
-Si unde stai?
-Aproape, vino!
L-am tras de mână până la bolc iar la intrarea sa ne-am oprit.
-De când ai început să alergi ?
-Nu am facut-o . Hai!
Am mers pe scari până la apartamentul nostru.
-Haide sa-ti prezin locul.
-Ok.
I-am arătat toată casa.
-Iar aici vei dormi.
-Bine dar trebuie să vi cu mine să luăm bagajele de la mama ta deoarece acolo l-am  lăsat când am venit prima dată, sa bucurat foarte mult să mă vadă și și mie îmi a fost dor de ea de Eli și chiar și de tine și de Lea dar de tine mi-a fost cel mai dor.
-Awww ce drăguți și mie îmi a fost foarte dor de tine dar acum Haideți să mergem să luăm bagajul de aer apoi să luăm ceva de mâncare din oraș deoarece va trebui să ajungă și Vlad și la ea a fost plecată toată săptămâna la părinții ei.


- și unde ai de gând să îți petreci vacanța de Crăciun deoarece eu Vlad si Lea împreună cu Cristi și cu încă câțiva prieteni am decis să mergem la o cabană și mă gândeam dacă ai vrea să vii și tu.
- Sună foarte bine. Îmi face plăcere să vin cu tine și cu prietenii tăi sigur o să ne distrăm de minune abia aștept să mergem la schi cu sania la patinoar.

Acum suntem în drum spre KFC am luat un taxi și ne îndreptăm spre restaurant așteptăm de ceva vreme iar când a venit rândul nostru să luăm comanda Cole m-a  informat că mă așteaptă afară între timp eu puteam să iau mâncarea iar el chemă un taxi.
Am ajuns acasă si am pus mâncarea pe tejgheaua din bucătărie.
Am mai asteptat putin iar în următoarele minute Vlad a venit si el.
-Hei Vlad el e....
-Mi-a povestit Lea. Apropo este si ea pe drum.
-Am luat mâncare.am spus eu.
-Si se răceste. ne-a informat Cole.
-Ok păi să mâncăm. spuse Vlad

1600 cuvinte


About Us...Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum